Mūsu pakalpojums ir izcelts ar nozares apbalvojumiem no vairākām vadošām ar B2B & SaaS saistītām organizācijām, tostarp pozitīvu atzinību no populārākajām apskatu platformām un ekspertiem palīdzības dienestu risinājumu jomā. Tas ieņēmis līdera vietu vairākās kategorijās, tostarp palīdzības dienesta programmatūrā, tiešsaistes čata programmatūrā un klientu atbalsta programmatūrā.
Atklājiet, kā klientu portāla funkcijas, piemēram, zināšanu bāze, klientu forumi, atsauksmes, meklēšanas rīki un biļešu iesniegšana, var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent piedāvātajiem risinājumiem un faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem vislabāko pašapkalpošanās pieredzi!
Bezmaksas zvanu centra programmatūra
Ja vēlaties saviem klientiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, bezmaksas virtuālā zvanu centra programmatūras izmantošana ir lielisks veids, kā sākt darbu.
Atbalsta dienests – labie piemēri
Atklāj 15 labākās atbalsta dienesta prakses, kas uzlabos klientu apkalpošanu un efektivitāti. Izmēģini bez maksas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team