Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju klāstu, tostarp pieteikumu apstrādi un zināšanu pārvaldību, Zendesk ir svarīgs klientu apkalpošanas nozares spēlētājs.
Lai gan Zendesk ir nenoliedzami jaudīgs rīks, kāpēc gan neapskatīt arī citas iespējas? Apskatīsim 15 Zendesk alternatīvas, kuras varētu būt tā vērts, lai uz tām pārietu.
Kāpēc apsvērt Zendesk alternatīvas?
Katram uzņēmumam ir savas prasības, konkrēti pielietošanas gadījumi un priekšrokas, tāpēc ir tikai dabiski, ka Zendesk risinājums nav piemērotākais visiem.
Šeit ir daži no iemesliem, kāpēc uzņēmumi mēdz doties prom no Zendesk:
- Elastības trūkums — vēl viena problēma, kas var atturēt klientus no turpmākas Zendesk lietošanas, ir viņu elastības trūkums attiecībā uz cenām un abonēšanas līmeņa pazemināšanu. Tas var radīt ievērojamas problēmas mazākiem uzņēmumiem, kuriem, iespējams, nav pietiekami liela budžeta, lai gaidītu nedēļas vai mēnešus, lai pazeminātu abonēšanas paketes līmeni.
- Neieklausīšanās klientu atsauksmēs — Zendesk klienti, kuri devušies prom, saka, ka nav sadzirdēti un ir palikuši nesaprasti neatkarīgi no maksātās summas. Zendesk nespēja ņemt vērā atsauksmes un lietotāju pieredzi ir uzsvērta vairākās atsauksmju platformās.
- Augstas izmaksas — Zendesk programmatūrai ir krietna cena, ko daudzas mazākas komandas vienkārši nevar atļauties.
Zendesk varbūt arī ir skaļš vārds, taču neļaujiet tam atturēt jūs no izpētes. Saskaņā ar American Express pētījumu, 1/3 patērētāju varētu atteikties no jūsu pakalpojuma pēc vienas vienīgas negatīvas mijiedarbības. Turklāt jūsu izvēlētais risinājums varētu būt izšķirošs, jo Koļskis atklāja, ka satriecoši 91% var aiziet bez brīdinājuma. Par laimi, ir pieejamas daudzas elastīgas alternatīvas, kas ļauj izvēlēties vispiemērotāko un uzlabo klientu noturēšanu.
5 populārāko Zendesk alternatīvu salīdzinošā tabula
Platforma | Capterra vērtējums | Integrācijas | Bezmaksas versija | Bezmaksas izmēģinājums | Cenas diapazons |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4,7 | 220+ | ✅Jā | ✅Jā | $9/aģentam/mēn |
Freshdesk | 4,5 | 500+ | ✅Jā | ✅Jā | $15/aģentam/mēn |
Front | 4,5 | 80+ | ❌Nē | ✅Jā | $15/aģentam/mēn |
Kustomer | 4,5 | 70+ | ❌Nē | ✅Jā | $29/aģentam/mēn |
Zoho Desk | 4,5 | 500+ | ✅Jā | ✅Jā | €20/aģentam/mēn |
15 labākās Zendesk alternatīvas
1. LiveAgent
LiveAgent piedāvā pilnībā aprīkotu palīdzības dienesta programmatūru, ko izmanto visās nozarēs. Neskatoties uz to, ka tajā ir vairāk nekā 180 funkciju un funkciju, tā joprojām ir viena no pieejamākajām iespējām. Pateicoties lietotājam draudzīgajai saskarnei un diennakts klientu apkalpošanai, programmatūra ir pieejama pat lietotājiem, kas ir mazāk pieredzējuši tehnoloģiju jomā, vienlaikus saglabājot iespējas tiem, kas labi pārzina programmēšanu.
LiveAgent funkcijas
Vairāk nekā 175 jaudīgas funkcijas atbalsta LiveAgent daudzkanālu, uz klientiem orientētu pieeju. Turklāt jūs varat savienot LiveAgent ar vairāk nekā 220 trešo pušu lietotnēm, tostarp: Shopify, Magento, Jira, Slack, Salesforce un daudzām sociālo mediju integrācijām.
Tālāk ir uzskaitītas dažas no nozīmīgākajām funkcijām, kas iekļautas gan LiveAgent, gan Zendesk funkciju komplektos.
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Daudzkanālu atbalsts
- Tiešsaistes čats
- SLA pārvaldība
- Automatizācijas funkcijas
- Klientu portāli
- Zināšanu pārvaldība
- Pieteikumu pārvirzīšana
- Uzlabotas atskaišu veidošanas funkcijas un analīze
Tālāk šeit ir dažas funkcijas, kuras varat atrast LiveAgent, bet kuras pietrūkst Zendesk rīkjoslā:
- Iebūvēts zvanu centrs
- Sociālo mediju uzraudzība
- Pašapkalpošanās portāls
- Komandas sadarbības rīki
- Gamifikācija
Kādas ir galvenās atšķirības starp LiveAgent un Zendesk?
Tagad apspriedīsim dažas galvenās atšķirības starp LiveAgent un Zendesk.
- Cenu struktūra — LiveAgent piedāvā pieejamāku un elastīgāku cenu struktūru nekā Zendesk. Ar beztermiņa bezmaksas paketi un maksas paketēm, kas sākas vien no USD 9 vienam aģentam mēnesī, LiveAgent ir pieejams risinājums ikvienam.
- “Viss vienā” risinājums — LiveAgent ir visaptveroša klientu apkalpošanas platforma, kas ietver plašu funkciju un integrāciju klāstu, savukārt Zendesk piedāvā vairākus produktus, kas jāiegādājas atsevišķi.
- Klientu atbalsta kvalitāte — Zendesk bieži vien nespēj izsekot līdzi klientu pieprasījumiem. Turpretī LiveAgent pastāvīgi saņem augstus vērtējumus par klientu atbalstu.
- Iebūvēts zvanu centrs — LiveAgent piedāvā iebūvētu zvanu centra funkcionalitāti, ļaujot platformā nodrošināt atbalstu pa tālruni. Zendesk piedāvā atbalstu pa tālruni, izmantojot savu Zendesk Talk produktu, kuram ir nepieciešams atsevišķs abonements.
Plusi
- Nav nepieciešams iegādāties papildu produktus, izmantojot risinājumu “viss vienā”
- Pieejama cenu struktūra ar 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu
- Daudzvalodu funkcijas un valodai pielāgojami logrīki
Mīnusi
- Nevar vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar vienu un to pašu kontu
- Tehniskais atbalsts ir pieejams visu diennakti, bet tas atrodas ES
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
LiveAgent ir labākā izvēle privātpersonām, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Tomēr LiveAgent pakete Enterprise nodrošina uzlabotas funkcijas arī lieliem uzņēmumiem. Tādas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēma, tiešsaistes čats un zināšanu bāzes ir lieliski piemērotas e-komercijai, programmatūras izstrādes un IT, kā arī finanšu un juridisko pakalpojumu uzņēmumiem. Daudzkanālu pieteikumu pārvaldība, pašapkalpošanās iespējas un ātrs tiešraides čata logrīks ir funkcijas, kas padara LiveAgent par lielisku izvēli veselības aprūpei, izglītībai un tūrismam.
LiveAgent cenas
LiveAgent programmatūra ne tikai piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, bet arī bezmaksas versiju ar dažiem ierobežojumiem. Ja izlemjat ieguldīt šajā klientu atbalsta platformā, varat izvēlēties kādu no četrām cenu iespējām:
- Small par $9/aģentam/mēnesī
- Medium par $29/aģentam/mēnesī
- Large par $49/aģentam/mēnesī
- Enterprise par $69/aģentam/mēnesī
Eksperta viedoklis
No lietotāja viedokļa neatliek vairs daudz, ko varētu vēlēties no LiveAgent. Tas ir jaudīgs un pilnībā aprīkots risinājums, kas darbojas vienkārši perfekti, nesagraujot jūsu budžetu. Lai norādītu uz divām visbiežāk pieminētajām atšķirībām starp LiveAgent un Zendesk, mums ir jāapspriež katras programmatūras cenu struktūra un visaptverošums.
Zendesk cenas bieži tiek uzskatītas par pārmērīgām, savukārt LiveAgent ir viens no visaugstāk novērtētajiem palīdzības dienesta risinājumiem tirgū. Un tas mani ved pie nākamā punkta, proti, kad maksājat par LiveAgent, jūs saņemat visaptverošu risinājumu. Nav arī slēptu maksas robežu vai šķēršļu, kas paredzēti, lai jūs tērētu vairāk.
Runājot par Zendesk konkurentiem, LiveAgent noteikti ir labākais risinājums tiem, kas meklē pieejamu, stabilu un lietotājam draudzīgu platformu.
Klienta atsauksme
“Es augsti novērtēju, cik labi tas integrējas un cik apmierinoša ir kopējā pieredze. Pieteikumu kontroles un augstākās kvalitātes atbalsta sniegšanas sistēma ir nenovērtējama.”
Avots: Capterra
Izmēģiniet LiveAgent, populārāko Zendesk konkurentu, 30 dienas bez maksas un iepazīstieties ar tā funkcijām.
2. FreshDesk
Freshdesk ir daudzkanālu klientu atbalsta programmatūras risinājums, kura lietotāju bāze ir vairāk nekā 60’000 klientu. Viņu galvenais mērķis ir optimizēt procesus un komunikāciju un palīdzēt nodrošināt pārsteidzošu klientu pieredzi.
Freshdesk funkcijas
Freshdesk ir aprīkots ar desmitiem noderīgu funkciju, kas var uzlabot jūsu klientu atbalstu. Lai paplašinātu savu funkcionalitāti, Freshdesk ir arī vairāk nekā 500 integrācijas, tostarp Shopify, Slack, Trello, AWS un Mailchimp.
Šeit ir dažas funkcijas,kas ir kopīgas Freshdesk un Zendesk:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Tiešsaistes čats
- Daudzkanālu atbalsts
- Aģentu pārklāšanās noteikšana
- Zināšanu pārvaldība
- Pieteikumu automatizācija
Tagad apskatīsim dažas no Freshdesk funkcijām, kuras Zendesk nepiedāvā:
- Freddy MI
- Apkalpošanas pie klienta pārvaldība
- Vecāku/bērnu pieteikumu apstrāde
- Attālinātā pieeja/kontrole
Kādas ir galvenās atšķirības starp Freshdesk un Zendesk?
Lai palīdzētu jums iegūt skaidrāku priekšstatu par abām programmatūras iespējām, apspriedīsim dažas galvenās atšķirības starp Freshdesk un Zendesk.
- Klientu atbalsts — Freshdesk saviem klientiem piedāvā diennakts atbalstu pa tālruni pat zemākajos abonēšanas līmeņos, savukārt Zendesk nodrošina šo iespēju tikai dārgākajām Premier paketēm.
- Integrācija — Zendesk ir aprīkots ar plašu savu maksas lietotņu un papildinājumu komplektu, tāpēc ir mazāka vajadzība pēc integrācijas ar trešo pušu lietotnēm. No otras puses, Freshdesk ir viegli savienot un integrēt ar lielu daudzumu trešo pušu programmatūru.
- Lietotāja saskarne — salīdzinājumā ar Zendesk, Freshdesk piedāvā intuitīvāku lietotāja saskarni, lai gan tā ir mazāk pielāgojama.
Plusi
- Saskarnē ir viegli orientēties un efektīvi to lietot
- Daudzas integrācijas iespējas, kuras ir viegli iestatīt
- Jaudīgas atskaišu veidošanas funkcijas un analīze sniedz vērtīgu ieskatu
Mīnusi
- Freddy MI ir pieejams tikai augstākajos cenu līmeņos
- Ierobežota lietotāja saskarnes pielāgošana
- Reizēm mājaslapai ir lēns reakcijas laiks un kļūdas
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Pateicoties tās pieejamajai un lietotājam draudzīgajai pieejai, Freshdesk programmatūra bieži tiek izmantota mazākās komandās, uz budžetu orientētos uzņēmumos un bezpeļņas organizācijās. Tādas jomas kā e-komercija, izglītība un viesmīlība gūst labumu no Freshdesk daudzkanālu pieejas, zināšanu pārvaldības un pieteikumu apstrādes funkcijām. IT komandas to izmanto arī, lai automatizētu ikdienišķus atkārtotus uzdevumus un sadarbotos izstrādes projektos.
Freshdesk cenas
Freshdesk atbalsta dienesta risinājumā ir iekļauta bezmaksas pakete ar ierobežojumiem līdz 10 aģentiem. Ja vēlaties izšķirties par labu šim risinājumam, varat izvēlēties kādu no sekojošajām iespējām: €15, €49 un €79 vienam aģentam mēnesī, norēķinoties reizi gadā. Varat arī iegādāties papildu botu sesijas par €75.
Eksperta viedoklis
Darbs ar Freshdesk ir intuitīvs. Tā lietotājam draudzīgā būtība padara to par lielisku iespēju ikvienam neatkarīgi no viņa tehniskajām zināšanām vai pieredzes. Salīdzinot ar Zendesk, kur jums ir jāpavada ievērojams laiks, lasot dokumentāciju un skatoties apmācības, lai tikai uzsāktu darbu, Freshdesk ietaupa daudz jūsu laika jau no paša sākuma.
Protams, tāpat kā jebkuram citam palīdzības dienesta risinājumam, arī Freshdesk ir savi trūkumi. Laiku pa laikam tam ir lēns ielādes ātrums, nelielas kļūdas vai paziņojumu trūkums ir tas, pie kā jums, iespējams, būs jāpierod.
Apkopojot to visu, jāsaka, ka Freshdesk ir viens no spēcīgākajiem Zendesk konkurentiem, jo to ir viegli lietot, funkcijas ir lieliskas, un jebkādas nelielas aizķeršanās, ar kurām esmu sastapies, nekad nav kļuvušas par šķērsli darbam.
Apskatiet pilnu Freshdesk alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir, salīdzinot ar LiveAgent.
3. Front
Front ir sadarbības iesūtnes rīks, kuram uzticas vairāk nekā 8000 lietotāju visā pasaulē. Front programmatūra palīdz klientu apkalpošanas komandām pārvaldīt visas klientu ziņas un veidot ilgstošas attiecības.
Front funkcijas
Papildus iespaidīgajam funkciju katalogam Front piedāvā daudzas dažādas integrācijas, tostarp Asana, Aircall, Shopify, Salesforce, Shipamax, Calixa un citas.
Šeit ir dažas funkcijas, kuras varat atrast gan Front, gan Zendesk:
- Tiešsaistes čata funkcija
- Klientu datubāze
- Klientu portāli
- Pieteikumu pārvaldība
- Pieteikumu automatizācija
- Darbplūsmas konfigurācija
Apskatiet dažas funkcijas, kas ir pieejamas Front, bet Zendesk nav:
- Iesūtnes pārvaldība
- Plaši iekšējās sadarbības rīki
Kādas ir galvenās atšķirības starp Front un Zendesk?
Lai jums būtu vieglāk pieņemt pārdomātu lēmumu, šeit ir sniegts īss Front un Zendesk svarīgāko atšķirību uzskaitījums.
- Intuitīva lietotāja saskarne — Front ir ļoti orientēts uz lietotāju, tāpēc nav pārsteigums, ka tā lietotāja saskarne ir pieejama un ir viegli tajā orientēties pat bez iepriekšējas pieredzes.
- Sadarbība — Front programmatūra ir pilna ar sadarbības funkcijām, kas veicina proaktīvu komandas darbu. Lai gan Zendesk piedāvā kaut ko līdzīgu sadarbības rīkiem, tie galvenokārt ir vērsti uz atsevišķu pieteikumu piešķiršanu.
- Centralizēta komunikācija — gan Zendesk, gan Front nodrošina daudzkanālu saziņu, taču Front kanālu konfigurēšana ir vienkāršāka un ātrāka nekā Zendesk, kam nepieciešama plašāka konfigurācija un integrācija.
Plusi
- Vienkārša komandas sadarbība, izmantojot koplietotu iesūtni
- Noderīgas pieteikumu automatizācijas iespējas
- Analīzes informācijas panelis sniedz vērtīgus ieskatus
Mīnusi
- Ierobežotas lietotāja saskarnes pielāgošanas iespējas
- Stāva apmācības līkne
- Dažiem var šķist, ka marķēšanas funkcionalitāte ir ierobežojoša
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Front pieejamā un ērti lietojamā platforma ir vispiemērotākā maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tādas funkcijas kā pieteikumu pārvaldība, reāllaika sadarbība un klientu datu bāze ir iecienītākās e-komercijas, viesmīlības un tūrisma jomās.
Front cenas
Front piedāvā četras galvenās cenu paketes. Starter pakete ir paredzēta mazām komandām un maksā $19 par vietu mēnesī. Trīs atlikušās cenu paketes ir paredzētas uzņēmumiem, un tās ir – pakete Growth par $59 par vietu mēnesī, pakete Scale par $99 par vietu mēnesī un Premier $229 par vietu mēnesī.
Pirms pieteikties kādai no šīm paketēm, Front piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodu.
Eksperta viedoklis
Apkopot pieredzi ar Front nav viegls uzdevums. Dažkārt ir nepieciešams laiks, lai apgūtu nianses, taču, kad esat to paveicis, tas kļūst par vienu no jūsu iecienītākajiem instrumentiem. Tas ir viegli lietojams, tajā ir daudz vērtīgu funkciju, un tas neuzspridzina jūsu kontu.
Tāpat kā jebkuram citam rīkam, kas ietver daudzas funkcijas un ir piemērots daudziem scenārijiem, arī Front ir trūkumi. Tomēr, salīdzinot ar Zendesk, tā ir stabila iespēja, kuru lietotāji parasti nenožēlo.
Apskatiet pilnu Front alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
4. Kustomer
Kustomer programmatūra apvieno visu klientu saziņu vienotā vidē. Pateicoties plašajām automatizācijas iespējām, uzņēmumi to izmanto, lai klientu apkalpošanu ievestu mūsdienu laikmetā.
Kustomer funkcijas
Kustomer var sapārot ar dažādām trešo pušu lietotnēm, tostarp Dialpad, Magento, Shopify, Salesforce, Calibrio un Helpshift. Lai apspriestu šī Zendesk konkurenta funkcijas, vispirms apskatīsim tās, kas tiem ir kopīgas:
- Pieteikumu pārvaldība
- Pieteikumu automatizācija
- Zināšanu bāze
- Tiešsaistes čats
Tālāk aprakstītās funkcijas ir īpašas Kustomer, un jūs tās neatradīsiet Zendesk.
- Vienotas platformas klientu attiecību pārvaldība
24/7 tiešsaistes pārstāvju atbalsts - Klientu segmentācija un profili
- Sarunvalodas MI
Kādas ir galvenās atšķirības starp Kustomer un Zendesk?
Labākais veids, kā izvēlēties starp vairākiem palīdzības dienesta programmatūras risinājumiem, ir skaidri ieraudzīt to galvenās atšķirības. Tātad, apskatīsim atšķirīgākos faktorus starp Kustomer un Zendesk.
- Vispārēja pieeja klientu apkalpošanai — Kustomer nodrošina holistiskāku un uz klientu orientētāku pieeju pieprasījumu apstrādei, salīdzinot ar Zendesk. Pēdējais galvenokārt ir vērsts uz pieteikumu pārvaldību.
- Plaša automatizācija — lai gan Zendesk ir dažas automatizācijas funkcijas, tās diez vai var salīdzināt ar Kustomer sarunvalodas MI ar čatbotiem, MI gatavotiem ieteikumiem un sentimenta analīzi.
- Uz datiem balstīta pieeja — Kustomer ir iespaidīga platforma klientu datu, tostarp noskaņojuma, klienta laika skalas un dzīvescikla, analīzei. Salīdzinot ar Zendesk, Kustomer ļauj saviem lietotājiem pieņemt vairāk uz datiem balstītus lēmumus.
Plusi
- Uzlabota automatizācija ar sarunvalodas MI
- Ļoti plaši pielāgojams interfeiss
- Vienkārša klientu segmentu izveide
Mīnusi
- Lēns reakcijas laiks, sazinoties ar klientu atbalstu
- Automatizācijas un lietotāja saskarnes pielāgošana var vest pie stāvas apmācības līknes
- Abonementi var kļūt dārgi
Vispiemērotākais vidējiem un lieliem uzņēmumiem
Kustomer programmatūra ir vispiemērotākā vidējiem un lieliem uzņēmumiem ar lielākiem resursiem, tieši augstāku cenu dēļ. Pateicoties spēcīgajam CRM (klientu attiecību pārvaldība) un klientu profilēšanai, e-komercijas, mazumtirdzniecības un telekomunikāciju uzņēmumi bieži ir Kustomer lojāli klienti. Turklāt SaaS uzņēmumiem patīk izmantot Kustomer mākslīgā intelekta iespējas.
Kustomer cenas
Ja apsverat iespēju iegādāties Kustomer klientu atbalsta programmatūru, varat izvēlēties kādu no četriem cenu līmeņiem: Professional par $29/lietotājam/mēnesī, Business par $49/lietotājam/mēnesī, Enterprise par 89/lietotājam/mēnesī un Ultimate par $139/lietotājam/mēnesī.
Pirms pieteikšanās uz kādu no maksas plāniem, varat pārbaudīt Kustomer, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Eksperta viedoklis
Kustomer programmatūra liek jums justies kā iegājušam nākotnē. Lai gan sākumā tas ir nedaudz satriecoši un grūti aptverami, tas paver daudzas jaunas iespējas jūsu klientu apkalpošanas centieniem. Sarunvalodas MI un uzlabotā automatizācija ir lieliski palīgi klientu atbalsta sniegšanā. Salīdzinot ar Zendesk automatizācijas funkcijām, darbs ar Kustomer rada sajūtas, kā atrodoties Matrix. Lai gan sākumā jums var rasties grūtības ar navigāciju lietotāja saskarnē, Kustomer piedāvā bagātīgu resursu bibliotēku, kas palīdzēs jums uzsākt darbu.
Jāsaka, ka Kustomer risinājums neatrodas pieejamā spektra galā, un ir saprotams, kad mazāki uzņēmumi un jaunuzņēmumi izvēlas pieejamākus risinājumus.
Apskatiet pilnu Kustomer alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
5. Zoho Desk
Zoho Desk ir klientu atbalsta risinājums, kas priekšplānā izvirza lietotāja pieredzi. Zoho Desk ar milzīgo klientu bāzi, kurā ir 100’000 klientu, ir labi pazīstams risinājums, kas vērsts uz klientu atbalstu un klientu apkalpošanas aģentu iesaisti.
Zoho Desk funkcijas
Lai paplašinātu Zoho Desk funkcionalitāti, varat izvēlēties starp daudziem papildinājumiem un integrācijām, tostarp Twilio, Jira, Trello, Screen Magic un Slack. Apskatīsim dažas no Zoho Desk funkcijām, kuras varat pamanīt arī Zendesk:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Tiešsaistes čats
- Automatizācija
- Daudzkanālu atbalsts
- Laika uzskaite
- Zināšanu bāzes vadība
Un tagad par funkcijām, kuras nevarat atrast Zendesk:
- Telefonija
- MI darbināts čatbots
- Komanadas sadarbības funkcijas
Kādas ir galvenās atšķirības starp Zoho Desk un Zendesk?
Parunāsim par to, kas visvairāk atšķir šos divus risinājumus:
- Pieejamība — Zoho Desk piedāvā bezmaksas paketi, kas ir pieejama pat mazām komandām ar ierobežotu budžetu. Zendesk galvenokārt apkalpo lielākās komandas ar lielākiem finanšu resursiem.
- Integrāciju ekosistēma — salīdzinājumā ar Zendesk, Zoho Desk piedāvā plaši attīstītu ekosistēmu. Tādējādi lietotājiem ir ļoti viegli integrēt Zoho Desk ar citiem Zoho produktiem, neveicot integrāciju ar trešo pušu lietotnēm.
- Automatizācija — lai gan Zendesk piedāvā automatizācijas funkcijas, Zoho Desk galvenokārt koncentrējas uz savu MI darbinātu čatbotu.
Kādas ir galvenās atšķirības starp Zoho Desk un Zendesk?
Parunāsim par to, kas visvairāk atšķir šos divus risinājumus:
- Pieejamība — Zoho Desk piedāvā bezmaksas paketi, kas ir pieejama pat mazām komandām ar ierobežotu budžetu. Zendesk galvenokārt apkalpo lielākās komandas ar lielākiem finanšu resursiem.
- Integrāciju ekosistēma — salīdzinājumā ar Zendesk, Zoho Desk piedāvā plaši attīstītu ekosistēmu. Tādējādi lietotājiem ir ļoti viegli integrēt Zoho Desk ar citiem Zoho produktiem, neveicot integrāciju ar trešo pušu lietotnēm.
- Automatizācija — lai gan Zendesk piedāvā automatizācijas funkcijas, Zoho Desk galvenokārt koncentrējas uz savu MI darbinātu čatbotu.
Plusi
- Programmatūra tiek pastāvīgi atjaunināta, lai nodrošinātu labāku veiktspēju
- Noderīgi visaptveroši informācijas paneļi
- To ir viegli integrēt Zoho ekosistēmā
Mīnusi
- Ierobežotas lietotāja saskarnes pielāgošanas iespējas
- Saskarne var būt mulsinoša jaunajiem lietotājiem
- Trūkst paziņojumu galalietotājam, kad pieteikums tiek pārsūtīts citam aģentam
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Zoho Desk pieejamās cenas galvenokārt paredzētas maziem un vidējiem uzņēmumiem, jaunuzņēmumiem un bezpeļņas organizācijām. Varat pamanīt, ka Zoho Desk tiek izmantots tādās nozarēs kā IT, e-komercija un mazumtirdzniecība, kur pieteikumu apstrādes sistēma palīdz uzlabot klientu apkalpošanas darbu. Izglītība ir joma, kurā Zoho Desk zināšanu bāze un pašapkalpošanās iespējas atvieglo atbalstu studentiem un darbiniekiem.
Zoho Desk cenas
Nesen Zoho Desk nāca klajā ar bezmaksas paketi, kurā ir dažas ierobežotas funkcijas. Turklāt Zoho Desk piedāvā trīs galvenās cenu iespējas, kā arī vienu papildu. Varat izvēlēties starp €20, €35 vai €50 līmeni. Visas trīs cenas ir norādītas lietotājam mēnesī, norēķinoties katru mēnesi, taču varat arī izvēlēties norēķināties reizi gadā. Viens īpašais līmenis ir Zoho Desk Express par €9 lietotājam mēnesī, norēķinoties katru mēnesi. Šī nedaudz ierobežotā iespēja ir pieejama mazām komandām ar ierobežotāku budžetu.
Papildus šīm paketēm Zoho Desk ļauj jums iepazīties ar viņu klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu 15 dienu bezmaksas izmēģinājuma periodā.
Eksperta viedoklis
Zoho Desk ir pieejams klientu apkalpošanas risinājums, kas piedāvā daudzas jaudīgas funkcijas. Viena no tā lielākajām priekšrocībām ir Zoho ekosistēma. Šajā ekosistēmā esošās lietotnes ir neticami viegli savienojamas un lietojamas, un pat novēršamas iespējamās problēmas.
Salīdzinot ar Zendesk, Zoho Desk nodrošina lietotājam draudzīgāku pieredzi jau uzreiz. Tas ir arī ļoti pielāgojams, tādēļ, ja neesat apmierināts ar dažiem programmatūras aspektiem, lielākoties varat tos pielāgot atbilstoši savām vēlmēm. Lai gan Zoho Desk nenodrošina tik daudz sociālo mediju integrāciju kā Zendesk, tas joprojām ir spēcīgs konkurents, kuru ir vērts apsvērt.
Apskatiet pilnu Zoho Desk alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
6. Intercom
Vairāk nekā 25’000 uzņēmumu uztic Intercom savas klientu apkalpošanas vajadzības. Viņu vienotā platforma lielā mērā izmanto automatizāciju, lai optimizētu visu klientu saziņu.
Intercom funkcijas
Papildus Intercom galvenajām funkcijām varat savienot programmatūru ar daudzām integrācijām, piemēram, Jira, Salesforce, Aircall, Stripe, Surfboard un Shopify.
Tagad apskatīsim dažas galvenās Intercom un Zendesk kopīgās funkcijas:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Atskaišu veidošana un statistika
- Zināšanu pārvaldība
- Daudzkanālu atbalsts
Un tagad apskatīsim svarīgākās funkcijas, kas atrodamas Intercom rīkjoslā, bet kuras Zendesk pietrūkst:
- Mērķauditorijas segmentēšana un mērķauditorijas atlase
- Zvanu centrs
- MI čatboti un uzlabota automatizācija
- Produktu apskate un apmācības rīki
Kādas ir galvenās atšķirības starp Intercom un Zendesk?
Lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli, šeit ir dažas galvenās atšķirības starp Intercom un Zendesk.
- Lietotāja saskarnes dizains — Intercom lietotāja saskarne ir moderna un nostrādāta, uzsverot lietošanas ērtumu un sadarbību. Salīdzinājumam, Zendesk lietotāja saskarne var šķist strukturētāka un ierobežojošāka.
- Uz ziņapmaiņu orientēta pieeja — kamēr Zendesk galvenokārt koncentrējas uz pieteikumu pārvaldību, Intercom piedāvā vairāk uz ziņapmaiņu vērstu pieeju. Izmantojot personalizētu un kontekstualizētu ziņapmaiņu, uzņēmumi var veicināt klientu iesaistīšanos visa sava ceļa laikā, izmantojot interaktīvās sarunas.
Plusi
- Moderna unintuitīva saskarne
- Uzlabota automatizācija un MI izmantošana
- Platforma atbalsta daudzas multivides iespējas – CSS, HTML, .gif utt.
Mīnusi
- Abonēšanas iespējas ir diezgan dārgas
- Uzlabotajām funkcijām ir stāva apmācību līkne
- Zināšanu bāze ir salīdzinoši ierobežota
Vislabāk derēs vidējiem un lieliem uzņēmumiem
Koncentrējoties uz liela apjoma klientu pieprasījumu optimizēšanu, Intercom programmatūra ir vislabāk piemērota vidējiem un lieliem uzņēmumiem. Intercom automatizācijas funkcijas un modernais dizains ir pierādījuši sevi SaaS uzņēmumos, IT izstrādē un tehnoloģiju uzņēmumos, kā arī konsultāciju firmās un mārketinga aģentūrās.
Intercom cenas
Intercom cenu paketēs ir iekļauta pieejamāka iespēja mazākām komandām. Sākuma pakete maksā $74 mēnesī. Papildus šim līmenim varat izvēlēties kādu no trim jaudīgākām paketēm: Support, Engage, un Convert. Visām tām ir pielāgotas cenas.
Pirms nolemjat izmantot maksas abonementu, varat pārbaudīt programmatūru 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma perioda laikā.
Eksperta viedoklis
Intercom izmantošana ir diezgan patīkama pieredze. Tā lietotāja saskarne ir ļoti viegli saprotama un ir viegli tajā pārvietoties, taču tā joprojām ir interesanta un novatoriska. Šī Zendesk alternatīva piedāvā daudzas vērtīgas funkcijas, galvenokārt koncentrējoties uz klientu sarunām, segmentāciju un uz datiem balstītu personalizētu pieeju. Ir nedaudz grūti salīdzināt Intercom un Zendesk tikai tāpēc, ka Intercom šķiet pārāk atšķirīgs. Tomēr viņiem ir dažas kopīgas iezīmes, un viens dažreiz nostrādā labāk nekā otrs. Piemēram, Zendesk ir vieglāk integrēt Zendesk ekosistēmā, bet Intercom kopumā ir jaudīgāks, tāpēc tam nav nepieciešams tik daudz papildinājumu.
Rezumējot, Intercom ir spēcīgs Zendesk konkurents, un, ja jūs meklējat modernu risinājumu, kas pilns ar mākslīgo intelektu un automatizāciju, tas varētu būt jums piemērots risinājums.
Apskatiet pilnu Intercom alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
7. HubSpot Service Hub
HubSpot Service Hub ir daļa no HubSpot saimes, kas piedāvā vairākus B2B risinājumus pārdošanai, mārketingam, klientu apkalpošanai un citiem darbiem. Varat izmantot HubSpot Service Hub atsevišķi vai apvienot to ar citiem programmatūras risinājumiem no HubSpot.
HubSpot Service Hub funkcijas
Papildus savienojumiem ar tādām lietotnēm kā Wistia, Jira, Aircall un MailChimp, HubSpot Service Hub ir ļoti saderīgs ar visiem HubSpot saimes produktiem.
Šīs ir dažas no funkcijām, kuras varat atrast gan HubSpot Service Hub, gan Zendesk:
- Pieteikumu pārvaldība
- Zināšanu pārvaldība
- Darbplūsmas automatizācija
Un šeit ir funkcijas, kas raksturīgas HubSpot Service Hub, bet kuras neatradīsit Zendesk:
- Uzlaboti sarunvalodas rīki
- Piekļuves kontroles/atļaujas
- Klientu apmierinātības aptaujas
Kādas ir galvenās atšķirības starp HubSpot Service Hub un Zendesk?
Pēc tam, kad esam parunājuši par galvenajām funkcijām, apskatīsim dažas galvenās atšķirības starp HubSpot Service Hub un Zendesk.
- HubSpot ekosistēma — mēs nevaram runāt par HubSpot Service Hub, neminot visu HubSpot ekosistēmu, kas padara dažādu HubSpot lietotņu integrēšanu ļoti vienkāršu. Lai gan Zendsk piedāvā dažus papildinājumus, ekosistēma tam nav ne tuvu tik attīstīta kā HubSpot.
- Mārketinga, pārdošanas un atbalsta saskaņojums — HubSpot Service Hub, kas ir daļa no HubSpot saimes, uzsver, cik svarīgi ir saskaņot mārketinga, pārdošanas un atbalsta centienus, lai sniegtu personalizētus pakalpojumus. No otras puses, Zendesk ir izstrādāts, lai apstrādātu atsevišķu pieteikumu piešķiršanu, kas rada mazāk personalizētu pieeju.
Plusi
- Viegli integrējams ar citiem HubSpot produktiem
- Lietotāja saskarnē ir viegli orientēties un to lietot
- Elastīga un pamatīga zināšanu bāze
Mīnusi
- Abonements var kļūt diezgan dārgs
- Stāva apmācības līkne
- Nepietiekamas pielāgošanas iespējas
Vislabāk noderēs gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem
Lai gan maksas abonēšanas paketes var kļūt diezgan dārgas, HubSpot Service Hub neatgrūž mazos uzņēmumus un jaunuzņēmumus. HubSpot Service Hub holistiskā pieeja klientu apkalpošanai gūst klientus e-komercijas uzņēmumos un tiešsaistes mazumtirdzniecībā. Bez tam HubSpot Service Hub ir arī populāra izvēle izglītībai un e-apmācībām, pateicoties tā daudzkanālu komunikācijai un pamatīgajai zināšanu bāzei.
HubSpot Service Hub cenas
HubSpot Service Hub cenas sastāv no četriem galvenajiem cenu līmeņiem. Pirmais ir bezmaksas un ietver ierobežotas funkcijas. Pēc tam pakete Starter maksā līdz U$20 mēnesī, pakete Professional maksā $490 mēnesī, un paketei Enterprise ir pielāgota cena.
Papildus šīm paketēm HubSpot Service Hub piedāvā arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Eksperta viedoklis
HubSpot Service Hub sākumā var šķist milzīgs. Galu galā tā ir daļa no populāras, pamatīgi būvētas lietotņu ekosistēmas, kas ir pilna ar savām funkcijām. Kad būsit pārvarējis sākotnējo apmulsumu, jūs atklāsit, ka tā ir ļoti lietotājam draudzīga platforma. Pats labākais ir tas, ka, ja vēlaties to lietot atsevišķi un neplānojat to pārot ar citiem HubSpot produktiem, esat laipni aicināti tā darīt. Tomēr, ja vēlaties iegūt vairāk no tā, varat to viegli integrēt ar citiem Hubspot produktiem. Šeit HubSpot Service Hub ir pārliecinošs uzvarētājs pār Zendesk. Jums nekad nepietrūks galvenās funkcijas, turklāt jebkurā laikā varat tās papildināt.
Protams, augstās cenas un nedaudz stāvo apmācības līkni var uzskatīt par trūkumiem, tomēr, ja meklējat patiesi stabilu, labi integrētu klientu apkalpošanas risinājumu, šī Zendesk alternatīva ir lieliska iespēja.
Apskatiet mūsu pilno HubSpot Service Hub alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
8. HappyFox
HappyFox klientu atbalsta programmatūras risinājums ir aprīkots ar noderīgām funkcijām, kas izstrādātas, lai optimizētu klientu saziņu visos kanālos, kuros sastopami klienti. Tam uzticas lieli vārdi dažādās nozarēs, piemēram, Jabra un Metroland Media, jo tas nodrošina uzticamu biznesa risinājumu.
HappyFox funkcijas
Varat bagātināt savu HappyFox kontu, savienojot to pārī ar tādām integrācijām kā Slack, Jira, Magento, Shopify, Aircall, OneLogin un citām.
Tālāk ir norādītas dažas galvenās funkcijas, kas ir kopīgas HappyFox un Zendesk:
- Klientu datubāze
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Atskaišu veidošana un analīze
- Aģentu pārklāšanās noteikšana
- Tiešsaistes čats
Un šeit ir funkcijas, kuras Zendesk nepiedāvā:
- Palīdzības dienesta gamifikācija
- Viedie nosacījumi
- Uzlabota uzdevumu pārvaldība
Kādas ir galvenās atšķirības starp HappyFox un Zendesk?
Tagad, kad esam apsprieduši galvenās funkcijas, apskatīsim galvenās atšķirības starp HappyFox un Zendesk.
- Viedie nosacījumi — salīdzinot ar Zendesk automatizācijas funkcijām, HappyFox viedie nosacījumi paceļ automatizēto darbplūsmas optimizāciju citā līmenī. Varat izmantot viedos nosacījumus, lai aktivizētu tīmekļa aizķeres, darbplūsmu un daudz ko citu.
- Aģentu iesaistīšana — izmantojot HappyFox gamifikācijas funkcijas, atbalsta aģenti gūst daudz iesaistošāku pieredzi. Līderu saraksti un atlīdzības sistēmas palīdz viņus motivēt un uzturēt viņu darba dienas interesantas. Diemžēl Zendesk šādas funkcijas nav.
- Uzdevumu pārvaldība — HappyFox piedāvā uzdevumu pārvaldības funkciju, kas palīdz aģentiem optimizēt darbplūsmu un veikt savus pienākumus. Lai gan jūs varat integrēt Zendesk ar dažiem uzdevumu pārvaldības risinājumiem, platforma pati tādu nenodrošina.
Plusi
- Pielāgojamas pieteikumu formas un darbplūsma
- Efektīva darbplūsmas automatizācija ar uzlabotām lielapjoma darbībām
- Uzticams un izpalīdzīgs klientu atbalsts
Mīnusi
- Abonements var kļūt diezgan dārgs
- Lietotāja saskarnē var būt nedaudz grūti orientēties
- Platformai trūkst iebūvētas klientu attiecību pārvaldības
Vislabāk piemērots vidējiem un lieliem uzņēmumiem
HappyFox augstākās abonēšanas cenas padara to ideāli piemērotu vidējiem un lieliem uzņēmumiem ar lielāku budžetu. Tā automatizācijas funkcijas un pielāgojamās darbplūsmas ir populāras tādās jomās kā telekomunikācijas, tehnoloģijas un SaaS. HappyFox uzdevumu pārvaldības funkcijas bieži tiek izmantotas veselības aprūpē un medicīnas pakalpojumos, lai ieplānotu tikšanās un sekotu ikdienas administrācijai.
HappyFox cenas
HappyFox piedāvā divu veidu cenu paketes. Unlimited Agents maksā $1499, $1999, $2999 un $4999 mēnesī par dažādu pieteikumu skaitu. Cenu iespējas, kuru pamatā ir aģentu skaits, ir $29, $49, $69 un $89 par aģentu mēnesī.
Papildus šīm maksas paketēm HappyFox ļauj izmantot programmatūru 14 dienas bez maksas.
Eksperta viedoklis
HappyFox palīdzības dienesta risinājums ir lieliska iespēja ikvienam, kuru viegli nogurdina mazākie ikdienas darbi. Viedie nosacījumi un uzlabotā uzdevumu pārvaldība, bez šaubām, pārspēj Zendesk līdzvērtīgās funkcijas.
Protams, mums ir jārunā par dažām nelielām problēmām, kas parādās, izmantojot Happy Fox. Pirmais ir ierobežotais integrāciju skaits. Lai gan man tas nešķita šķērslis, dažiem uzņēmumiem tas var šķist nedaudz ierobežojošs. Vēl viena lieta, ko pamanīju, ir tas, ka mājaslapas reakcijas ātrums dažreiz samazinās. Un atkal jau, tas nav nekas būtisks, bet redzu, ka tas var kādu nedaudz sarūgtināt. Kopumā, ja spējat pieciest dažas nelielas neērtības, HappyFox ir piemērots Zendesk konkurents.
Apskatiet pilnu HappyFox alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
9. Groove
Groove ir uz klientu pieredzi orientēta Zendesk alternatīva ar daudzkanālu iespējām. Ar klientu bāzi, kas pārsniedz 2000 klientu, viņi veido ciešu klientu apkalpošanas profesionāļu kopienu.
Groove funkcijas
Groove funkcionalitātes paplašināšana ir vienkārša, izmantojot tādas integrācijas kā Trello, MailChimp, Slack, Shopify, Salesforce un Jira.
Groove ir kopīgas dažas galvenās funkcijas ar Zendesk, tāpēc apskatīsim tās:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Klientu datubāze
- Tiešsaistes čats
Šeit jūs varat redzēt funkcijas, kuras neatradīsit Zendesk, bet tās ir daļa no Groove piedāvājuma:
- Attālinātā pieeja un kontrole
- Koplietota iesūtne
Kādas ir galvenās atšķirības starp Groove un Zendesk?
Apspriedīsim galvenos Groove un Zendesk atšķirošos faktorus.
- Vienkāršība un lietošanas ērtums — Groove ir izstrādāts tā, lai būtu pieejams un viegli lietojams ikvienam. Lai gan Groove nav tik pielāgojams kā Zendesk, to ir ļoti viegli iestatīt un efektīvi izmantot neatkarīgi no jūsu zināšanu līmeņa.
- Personalizēta pieeja — Groove lepojas ar savu personalizēto pieeju un orientāciju uz klientu. Turpretim Zendesk bieži saņem sūdzības par nepietiekamu klientu atbalstu.
Plusi
- Lietotājam draudzīga saskarne
- Rīki, kas ļauj komandām sadarboties strādājot ar e-pastiem un pieteikumiem
- Draudzīgs un atsaucīgs klientu atbalsts
Mīnusi
- Ierobežotas pielāgošanas iespējas
- Regulāra aģentu pārklāšanās
- Ierobežota automatizācija
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Groove ir vienkāršāka Zendesk alternatīva, kas paredzēta maziem un vidējiem uzņēmumiem. Tā vienkāršība un ērtā lietošana padara to par lielisku izvēli jaunuzņēmumiem un maziem e-komercijas uzņēmumiem. Tā pieteikumu apstrādes sistēmu bieži izmanto arī viesmīlības un ceļojumu jomā.
Groove cenas
Kad izvēlaties abonēšanas paketi, Groove piedāvā izvēlei trīs iespējas: pakete Starter — $20/lietotājam/mēnesī, pakete Plus — $40/lietotājam/mēnesī un pakete Pro — $65/lietotājam/mēnesī.
Turklāt varat reģistrēties 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam un iepazīties ar Groove funkcijām un funkcionalitāti.
Eksperta viedoklis
Ja jūs sagaidāt liela uzņēmuma līmeņa palīdzības dienesta programmatūru, kas ir aprīkota ar MI, iespējams, Groove jums nav piemērots. Tomēr, ja meklējat lietotājam draudzīgu platformu, kas ir viegli lietojama un koncentrējas uz klientu apmierinātību, jūs esat atradis tieši meklēto. Salīdzinot ar Zendesk uzlabotajām funkcijām un daudzajām integrācijām, Groove ir paliek mazākumā. No otras puses, Groove ir draudzīga klientu atbalsta aģentu komanda, kas ātri atbild uz jūsu jautājumiem. Un diez vai mēs to varam teikt par Zendesk.
Kopumā Groove sniedz tieši to, ko sola, labi darbojas un pievieno vien nedaudz personalizācijas, kas ļauj pacelt lietotāja pieredzi jaunā līmenī.
Apskatiet pilnu Groove alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
10. Hiver
Hiver piedāvā klientu apkalpošanas platformu optimizētai komunikācijai un uzlabotai klientu pieredzei. Hiver, kas izstrādāts īpaši platformai Google Workspace, uzticas vairāk nekā 2000 uzņēmumu visā pasaulē.
Hiver funkcijas
Hiver izmanto Zapier, lai integrētos ar tādām lietotnēm kā Slack, Asana, Trello, Salesforce un Twilio.
Dažas no funkcijām, kuras varat atrast gan Hiver, gan Zendesk rīkjoslās, ir:
- Zināšanu bāzes vadība
- Atskaišu veidošana un analīze
- Pieteikumu automatizācija
- Pieteikumu pārvaldība
Un šeit ir daži funkcijas, kas ir īpaši Hiver:
- E-pasta piezīmes un iekšējās diskusijas
- Uzlabota e-pasta analīze un ieskati
Kādas ir galvenās atšķirības starp Hiver un Zendesk?
Tālāk mēs runāsim par dažiem galvenajiem faktoriem, kas atšķir Hiver no Zendesk.
- Gmail integrācija — Hiver ir platforma, kas īpaši izstrādāta Gmail integrācijai. Tas ļauj komandām pārvaldīt klientu atbalstu tieši no Gmail iesūtnes, izmantojot Gmail, kā pazīstamas vides, priekšrocības.
Plusi
- Saskarnē ir viegli orientēties un to lietot
- Viegla Gmail integrācija
- Uzlabota e-pasta analīze
Mīnusi
- Programmatūrai pietrūkst dažu paplašinātu funkciju
- Ierobežotas pielāgošanas iespējas
- Mājaslapa var nedaudz ķerties
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Hiver programmatūra ir vispiemērotākā maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas galvenokārt izmanto Google Workspace savā klientu apkalpošanas darbā. Konsultāciju firmas, mārketinga aģentūras un uzņēmumi, kas strādā juridisko pakalpojumu jomā, var būt ieguvēji no Hiver pieejamās lietotāja saskarnes un e-pasta sadarbības funkcijām.
Hiver cenas
Apsverot iespēju abonēt kādu no Hiver maksas paketēm, varat izvēlēties paketi Lite par $15/lietotājam/mēnesī, paketi Pro par $39/lietotājam/mēnesī vai Elite par $59/lietotājam/mēnesī.
Izmēģinot platformu, varat reģistrēties Hiver 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Eksperta viedoklis
Izmantojot Google Workspace pazīstamības priekšrocības, Hiver izstrādātāji izstrādāja lietotājam draudzīgu programmatūru, kurā ir viegli orientēties. Salīdzinoši Hiver nav tik pamatīgs kā Zendesk, un tas arī nav tā galvenais mērķis. Protams, jums var pietrūkt uzlabotās pieteikumu automatizācijas vai integrāciju klāsts. Hiver koncentrējas uz tāda risinājuma sniegšanu, kuru klientiem patīk izmantot un mijiedarboties. Tā nemanāmā integrācija ar Gmail, iespējams, ir tā lielākais pluss, kam cieši seko sadarbības funkcijas un ieskatu sniedzoša analīze.
Lai gan šai Zendesk alternatīvai ir mazāks funkciju repertuārs, tā ir lieliska iespēja personām un komandām, kas novērtē pieejamību un pierasto.
Apskatiet pilnu Hiver alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
11. Helpjuice
Helpjuice ir plaši pazīstama zināšanu bāzes programmatūra, ko izmanto, lai izveidotu zināšanu bāzes iekšējai lietošanai vai klientu atbalstam.
Helpjuice funkcijas
Lai paplašinātu HelpJiuce iespējas, varat to sapārot ar Salesforce, Shopify, Slack, Drift, Olark un citām lietotnēm.
Tagad apskatīsim dažas Helpjuice un Zendesk kopīgās funkcijas:
- Zināšanu bāzes vadība
- Rakstu izveide un rediģēšana
- Satura pārvaldība
- Pielāgojams zīmolam
Šeit jūs varat atrast funkcijas, ko piedāvā Helpjuice, bet Zendesk nē:
- Uzlabota meklēšanas funkcionalitāte
- Dokumentu pārvaldība
Kādas ir galvenās atšķirības starp Helpjuice un Zendesk?
Visizteiktākā atšķirība starp abiem ir to fokuss. Zendesk centrālais uzsvars ir pieteikumu pārvaldība, savukārt Helpjuice galvenā uzmanība tiek pievērsta iekšējo un ārējo zināšanu bāzu veidošanai un uzturēšanai. Šis Zendesk konkurents vairāk par visu uzsver komandas sadarbību un satura pārvaldību.
Plusi
- Uzticams klientu atbalsts
- Zināšanu bāzes rakstu klasificēšana un marķēšana ērtai kārtošanai
- Lietotājam draudzīga saskarne
Mīnusi
- Pieejama vien pati vienkāršākā automatizācija
- Ierobežotas dizaina pielāgošanas iespējas
- Nav tiešas integrācijas ar populāriem projektu pārvaldības rīkiem
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Helpjuice zināšanu bāzes konstruktors ir vispiemērotākais maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuri vēlas sakārtotu un labi uzturētu zināšanu bāzi. Šī Zendesk alternatīva ir populāra IT jomā, kur zināšanu bāzes nodrošina vērtīgu resursu dažādām nodaļām, kā arī klientiem. Vēl jūs varat atrast Helpjuice galvenokārt e-komercijā un tiešsaistes mazumtirdzniecībā.
Helpjuice cenas
Helpjuice klienti var izvēlēties kādu no četrām cenu iespējām, tostarp paketi Starter par $120/mēnesī, Run-up par $200/mēnesī, Premium Limited par $289/mēnesī un Premium Unlimited par $499/mēnesī.
Pirms paketes iegādes varat veikt Helpjuice pārbaudi 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma perioda laikā.
Eksperta viedoklis
Kad runa ir par zināšanu bāzes veidošanu, Helpjuice darbojas kā sapnis. Ja jums nav nepieciešama pārāk liela pielāgošana, varat izveidot diezgan efektīvas iekšējās un ārējās zināšanu bāzes, kuras ir viegli pārvaldīt un paplašināt. Meklēšanas funkcionalitāte arī ir lieliska, jo tā palīdz pārvietoties lielā satura apjomā.
Neliels trūkums ir integrācijas trūkums ar projektu vadības lietotnēm. Tas būtu labs papildinājums, kas varētu padarīt darbu ar Helpjuice vēl labāku. Tomēr, ja jūs neiebilstat šīm neērtībām, iespējams, jums patiks izmantot šo Zendesk konkurentu.
12. Gladly
Gladly ir uz klientu orientēta Zendesk alternatīva, kas lepojas ar savu pieejamību un lietošanas ērtumu. Gladly palīdz simtiem zīmolu efektīvi sazināties ar saviem klientiem un veidot ilgstošas attiecības.
Gladly funkcijas
Starp lietotnēm, kuras varat integrēt ar Gladly, ir Shopify, Calabrio, Big Commerce, Medalia, Flip un Formstack.
Apspriedīsim Gladly un Zendesk kopīgās funkcijas:
- Klientu datubāze
- Tiešsaistes čats
- Pieteikumu pārvaldība
- Zināšanu pārvaldība
- Pielāgojams zīmolam
Un tagad parunāsim par dažām funkcijām, kas raksturīgas tieši Gladly:
- Vienots klienta skats
- Balss zvans
- Iesūtnes pārvaldība
Kādas ir galvenās atšķirības starp Gladly un Zendesk?
Kad esam apskatījuši funkcijas, apskatīsim galvenās atšķirības starp šiem abiem risinājumiem.
- Uz klientu orientēta pieeja — Gladly ir ļoti uz klientu orientēta platforma, kas organizē klientu sarunas, pamatojoties uz personām, nevis pieteikumiem. Savukārt Zendesk galvenokārt koncentrējas uz pieteikumu pārvaldību.
- Sarunu vēsture — lai gan abi risinājumi nodrošina sarunu vēsturi, Gladly uzsvars uz klienta kontekstu un sarunas nepārtrauktību tos atšķir.
Plusi
- Saskarne ir viegli lietojama
- Ļoti laba zvana kvalitāte
- Uz klientu orientēta pieeja, uzsverot sarunas nepārtrauktību
Mīnusi
- Abonements var kļūt diezgan dārgs
- Ierobežotas integrācijas iespējas
- Programmatūra var nedaudz ķerties
Vislabāk noderēs lielākiem uzņēmumiem
Gladly cenu struktūra galvenokārt ir vērsta uz lielākiem uzņēmumiem ar lielāku budžetu. Tā uz klientu orientētā pieeja padara to par populāru izvēli dažādās nozarēs, tostarp veselības aprūpes, finanšu un juridiskajos pakalpojumos. Turklāt e-komercijas, mazumtirdzniecības, viesmīlības un ceļojumu uzņēmumi arī izmanto Gladly vienoto klientu skatījumu.
Gladly cenas
Gladly piedāvā divas cenu iespējas. Hero pakete par $150/aģentam/mēnesī ar vismaz 10 vietām ietver visas būtiskās funkcijas, kas nepieciešamas, lai vadītu kontaktu centru. Super Hero pakete maksā $180/aģentam/mēnesī ar vismaz 10 vietām, un tajā ir iekļautas visas Hero plāna funkcijas, kā arī 99,9% darbspējas laiks, pielāgotas atskaites, plašas API iespējas un premium atbalsts.
Eksperta viedoklis
Runājot par orientāciju uz klientu, Gladly pārliecinoši uzvar Zendesk. Platforma ikvienu klientu mijiedarbību uztver kā daļu no lielākas vienotas sarunas, kas atvieglo personalizētākas pieredzes nodrošināšanu. Tas ir arī ļoti viegli lietojams, salīdzinot ar Zendesk, kas var šķist pārblīvēts un nomācošs.
Ar visu teikto, Gladly nav bez saviem knifiem. Mājaslapa dažkārt var ķerties, taču man tas nešķiet pārāk apgrūtinoši. Vēl viens trūkums ir Gladly cena. Lai gan jūs maksājat par labu programmatūru, tā joprojām var neietilpt neliela uzņēmuma budžetā.
13. Help Scout
Help Scout ir klientu apkalpošanas platforma, kas uzsver efektīvu saziņu un opimizētas klientu sarunas. Ar vairāk nekā 12’000 klientu, Help Scout plašais noderīgo funkciju klāsts palīdz uzņēmumiem visā pasaulē e-komercijas, finanšu, veselības aprūpes, SaaS un izglītības jomā.
Help Scout funkcijas
Ievērojamākās trešo pušu lietotnes, ar kurām varat sapārot Help Scout, ir Shopify, Mailchimp, Salesforce, Jira, Zapier un Survey Funnel.
Šeit ir dažas galvenās funkcijas, kas ir atrodamas gan Help Scout, gan Zendesk rīkjoslās:
- Zināšanu pārvaldība
- Darbplūsmas automatizācija
- Tiešsaistes čats
Un šeit ir dažas funkcijas, kas Zendesk pietrūkst:
- Beacon (palīdzības centra logrīks)
- Koplietota iesūtne
- Klientu apmierinātības vērtējums
Kādas ir galvenās atšķirības starp Help Scout un Zendesk?
Tagad apskatīsim, kas atšķir Help Scout no Zendesk.
- Lietošanas vienkāršība — Help Scout ir ļoti lietotājam draudzīga saskarne, kas pat pirmajā reizē nešķiet mulsinoša. Tiek ziņots, ka Zendesk lietotāja saskarne ir nedaudz mulsinoša jauniem lietotājiem.
- Koncentrācija uz kopīgoto iesūtni — Help Scout uzsver koplietotas iesūtnes modeli. Tas atvieglo vienmērīgu sadarbību starp klientu atbalsta komandām klientu pieprasījumu un informācijas apmaiņas apstrādē. Lai gan Zendesk arī piedāvā sadarbības iespējas, Help Scout vienotā iesūtne ir tās platformas centrālais aspekts.
Plusi
- Pieejama un lietotājam draudzīga saskarne
- Tīra un adaptīva mobilā lietotne
- Uzlabotas sadarbības funkcijas koplietotajās iesūtnēs
Mīnusi
- Mobilā lietotne varētu pieredzēt dažus uzlabojumus
- Ierobežotas pielāgošanas iespējas
- Pietrūkst uzticamas pieteikumu apstrādes sistēmas
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Help Scout klientu apkalpošanas rīks ir vispiemērotākais mazākām komandām līdz vidējiem uzņēmumiem. Tā koplietotās iesūtnes ir vispopulārākās uzņēmumos, kas strādā e-komercijas, mazumtirdzniecības, finanšu pakalpojumu un izglītības jomā.
Help Scout cenas
Help Scout cenu līmeņos atrodama pakete Standard, kas maksā $25/lietotājam/mēnesī, un Plus, kas ir $50/lietotājam/mēnesī. Par abiem varat norēķināties katru mēnesi vai reizi gadā. Visdārgākā pakete tiek saukta par Pro, un jums ir jāsazinās ar Help Scout klientu atbalsta komandu, lai apspriestu šo iespēju. Par Pro paketi varat norēķināties tikai reizi gadā.
Ja vēl neesat gatavs pieteikties kādai no šīm, varat izmēģināt Help Scout, izmantojot 15 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Eksperta viedoklis
Help Scout izceļas kā lietotājam draudzīga un platforma bez problēmām, kas vērsta uz komandas sadarbību. Lai gan tai pietrūkst jaudīgas pieteikumu pārvaldības sistēmas, tā galvenokārt ir paredzēta e-pasta pieprasījumu apstrādei. To varat labi redzēt, ja salīdziniet Zendesk un Help Scout saziņas kanālus. Tomēr, ja lielāko daļu sava biznesa veicat, izmantojot e-pastu, Help Scout ir vairāk nekā pietiekams.
Rezumējot, lai gan Help Scout un Zendesk nav gatavoti ar vienu piegrieztni, tiem ir dažas līdzības. Taču, būdams cilvēks, kurš novērtē uz lietotāju orientētu un pieejamu lietotāja saskarni, es teiktu, ka Help Scout ir spēcīgs Zendesk konkurents vairāk nekā vienā vien jomā.
Apskatiet pilnu Help Scout alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
14. ServiceNow
ServiceNow nodrošina virkni IT pakalpojumu pārvaldības (ITSM) risinājumu. Tas uzlabo sadarbību starp nodaļām, optimizē IT darbu un automatizē darbplūsmas.
ServiceNow funkcijas
ServiceNow integrācijas centrs ļauj jums savienoties ar papildus programmatūru, piemēram, SAP, Salesforce, Oracle, Jira, Okta un daudzas citas.
Šeit ir dažas ServiceNow un Zendesk kopīgas funkcijas:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Zināšanu bāze
- SLAs (Apkalpošanas Līmeņa Līgumi)
Un tagad apskatīsim dažas funkcijas, kas ServiceNow ir īpašas:
- IT Pakalpojumu Pārvaldība (ITSM)
- IT Darba Pārvaldība (ITOM)
- IT Uzņēmuma Pārvaldība (ITBM)
- Apkalpošanas pārvaldība
Kādas ir galvenās atšķirības starp ServiceNow un Zendesk?
Tagad apskatīsim, kas atšķir ServiceNow no Zendesk:
- Apjoms un funkcionalitāte — ServiceNow piedāvā plašu IT pakalpojumu pārvaldības klāstu uzņēmumiem, kas strādā IT un tehnoloģiju jomā. No otras puses, Zendesk savukārt galvenokārt koncentrējas uz klientu atbalstu un pakalpojumu pārvaldību.
- Pielāgošanas iespējas — ServiceNow piedāvā ļoti pielāgojamu platformu, kuru varat pielāgot savām īpašajām vajadzībām. Zendesk arī piedāvā pielāgošanas iespējas, taču tās ir ierobežotākas salīdzinājumā ar ServiceNow.
Plusi
- Lieliski piemērots IT darbam un elastīgām vidēm
- Daudz pieteikumu automatizācijas iespēju
- Nostrādāta un lietotājam draudzīga saskarne
Mīnusi
- Lai pilnībā izprastu un lietotu programmatūru, var būt nepieciešama apmācība
- Ierobežota funkcionalitāte ārpus ITSM ietvariem
- Nepietiekams klientu atbalsts
Vislabāk noderēs vidējiem un lieliem uzņēmumiem
ServiceNow galvenokārt ir paredzēts lielākām komandām, kas strādā IT pakalpojumu pārvaldībā, izstrādē un citās IT jomās. Tomēr, tā kā to var sapārot ar daudzām trešo pušu lietotnēm, to izmanto arī e-komercijas, mazumtirdzniecības un finanšu uzņēmumi.
ServiceNow cenas
ServiceNow piedāvā pilnībā darbojošas Personal Developer Instances, kas reģistrētiem lietotājiem darbojas kā bezmaksas izmēģinājuma versija. Lai uzzinātu vairāk par programmatūras cenām, jums ir jāreģistrējas un jāsazinās ar ServiceNow pārdošanas komandu, lai saņemtu pielāgotu cenu.
Eksperta viedoklis
ServiceNow ir ļoti atšķirīga mērķauditorija. Tā kā tā uzsvars tiek likts uz ITSM un citām IT specifiskām funkcijām, tas var būt diezgan biedējošs jauniem lietotājiem, kuri nekad nav saskārušies ar šādu programmatūru un nav pazīstami ar nozarei raksturīgo valodu. Lai gan man ir bijusi iepriekšēja pieredze ar līdzīgu programmatūru, tomēr bija pie tās jāpierod.
Atšķirīgo pieeju dēļ ServiceNow un Zendesk ir grūti salīdzināt. Tomēr, ja es būtu IT nodaļas vadītājs, es izvēlētos risinājumu ar savām nozarei raksturīgajām funkcijām.
15. Gorgias
Gorgias ir Zendesk alternatīva, kas īpaši izstrādāta Shopify. Vairāk nekā 11’000 zīmolu paļaujas uz tā funkcijām, lai sekotu līdzi katram klienta vaicājumam un veidotu ilgstošas attiecības ar tiem.
Gorgias funkcijas
Izmantojot Gorgia uz e-komerciju vērsto biznesa modeli, varat to sapārot ar trešo pušu lietotnēm, piemēram, Shopify, Magento, BigCommerce, Yotpo, Loop Returns, Aircall un Konnektive.
Tālāk ir norādītas dažas Gorgias un Zendesk kopīgas funkcijas:
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Tiešsaistes čats
- Pieteikumu automatizācija
- Klientu datubāze
- Daudzkanālu komunikācija ar klientiem
Tālāk varat apskatīt dažas Gorgias funkcijas, kuras pietrūkst Zendesk:
- Pasūtījumu pārvaldība
- Vienotā iesūtne
- Klientu datu bagātināšana
- Uzlaboti sadarbības rīki
Kādas ir galvenās atšķirības starp Gorgias un Zendesk?
Tagad apspriedīsim svarīgākās atšķirības starp Gorgias platformu un Zendesk.
- Galvenais mērķis — Gorgias ir īpaši izstrādāts e-komercijas uzņēmumiem un tas integrējas ar daudzām e-komercijas platformām. No otras puses, Zendesk ir vispārīgāka un plašāka klientu apkalpošanas programmatūra.
- Lietotāja saskarne — salīdzinājumā ar Zendesk, Gorgias ir modernāka un lietotājam draudzīgāka saskarne.
Plusi
- Saskarne ir viegli lietojama
- Nepārtraukta attīstība un atjauninājumi
- Daudzas e-komercijas integrācijas
Mīnusi
- Abonementi var kļūt diezgan dārgi
- Programmatūra var būt ar kļūdām
- Nepietiekams klientu atbalsts
Vislabāk derēs maziem un vidējiem uzņēmumiem
Ar savu uzsvaru uz katras klientu mijiedarbības potenciāla maksimizāciju, Gorgias ir vispiemērotākais maziem un vidējiem uzņēmumiem. Gorgias ir paredzēts e-komercijas zīmolu un tiešsaistes mazumtirgotāju atbalstam. Tomēr Gorgias varat atrast arī ceļojumu un viesmīlības jomā, pateicoties tā pieteikumu apstrādes sistēmai un klientu datubāzei.
Gorgias cenas
Runājot par cenu paketēm, Gorgias piedāvā piecas, ja maksājat katru mēnesi, vai četras, norēķinoties reizi gadā. Pakete Starter maksā $10 par 50 pieteikumiem mēnesī, pakete Basic maksā līdz $60 par 300 pieteikumiem mēnesī, populārākā – Pro maksā $360 par 2000 pieteikumiem mēnesī, un pakete Advanced maksās $900 par 5000 pieteikumiem mēnesī. Ja meklējat vēl plašāku cenu paketi, sazinieties ar Gorgia pārdošanas komandu, lai uzzinātu viņu paketi Enterprise.
Pirms izvēlaties kādu no tiem, varat notestēt Gorgia programmatūru, izmantojot tās vienas nedēļas bezmaksas izmēģinājumu.
Eksperta viedoklis
Gorgias ir uz e-komerciju vērsts risinājums. Tas lepojas ar to, ka viegli integrējas populārajās e-komercijas vietnēs. Tā lietotāja saskarnē ir viegli orientēties, tāpēc ikviens var to izmantot neatkarīgi no tehniskās sagatavotības.
Godīgi sakot, kā e-komercijas platforma, Gorgias varētu uzlabot savas analīzes un atskaišu veidošanas iespējas. Lai gan tas nav liels šķērslis, es redzu, ka tā pamazām kļūst par problēmu. Kopumā Gorgias ir uzticama klientu komunikācijas platforma, kas tiek nepārtraukti pilnveidota, tāpēc, kas zina, varbūt nākotnē nebūs daudz ko kritizēt.
Apskatiet pilnu Gorgias alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
Kā izvēlēties pareizo Zendesk alternatīvu?
Izprotiet savas vajadzības
Katram uzņēmumam ir unikālas vajadzības un prasības, kas būtu jāapmierina Zendesk alternatīvai. Pievērsiet uzmanību tādām lietām kā aģentu skaits, ikdienas klientu saziņas apjomi, klientu pieprasījumu veidi, kurus parasti saņemat, pa kādiem saziņas kanāliem, ar kādām standarta funkcijām pietiks un kur nepieciešami uzlabojumi.
Izvēloties Zendesk alternatīvu. , nepadodies kolēģu spiedienam izvēlēties “lielos nosaukumus”. Izvērtējiet, kas jūsu uzņēmumam un klientu apkalpošanas komandai ir nepieciešams, un tad sāciet izpētīt, vai izvēlēsities pazīstamu vārdu vai jaunu uzņēmumu.
Aplēsiet cenas un budžetu
Lai gan tas šķiet pašsaprotami, nav iespējams pietiekami uzsvērt, cik svarīgi ir neiztērēt savu budžetu kādam risinājumam tikai tāpēc, ka tas sākotnēji šķiet pareizs. Atgriežoties pie iepriekšējā punkta, kad jums ir skaidrs nepieciešamo funkciju un funkcionalitātes izklāsts, iedziļinieties dažādos risinājumos, to piedāvājumā un par kādu cenu tie tiek piedāvāti. Protams, mēs neiesakām izvēlēties kaut ko tikai tāpēc, ka tas ir lēts, taču atcerieties, ka palīdzības dienesta programmatūrai ir jābūt palīgam, nevis milzīgam slogam jūsu uzņēmuma budžetam.
Novērtējiet lietošanas ērtumu un lietotāja pieredzi
Ja varat, iegūstiet bezmaksas izmēģinājuma versiju. Tas ir labākais veids, kā uzzināt, kāda ir lietotāja pieredze, cik daudz apmācību būs nepieciešams jūsu darbiniekiem un cik viegli būs integrēt konkrēto risinājumu savā ikdienas darbā.
Ja jums nav iespējas to izmēģināt, meklējiet profesionāļu atsauksmes. Izlasiet vairākas dažādās atsauksmju vietnēs, un jūs iegūsit diezgan labu priekšstatu par to, kāda ir konkrētā programmatūra. Neaizmirstiet pievērst uzmanību biežāk sastopamajām klientu problēmām, jo tās var sniegt ieskatu jūsu potenciālajā pieredzē.
Salīdziniet funkcijas un pielāgošanas iespējas
Tas iet roku rokā ar pirmo punktu. Lai pieņemtu apzinātu lēmumu, ir ļoti svarīgi saprast, kurām palīdzības dienesta rīka funkcijām ir jābūt. Kad esat izvēlējies dažus pakalpojumu sniedzējus, pierakstiet to funkciju sarakstus un salīdziniet funkciju skaitu un to pielāgojamību. Lai gan vairāk ne vienmēr ir labāk, meklējiet risinājumu, kas sniedz jums vislielāko peļņu. Pat IT palīdzības dienesta bezmaksas programmatūra varētu būt jums piemērota atkarībā no jūsu vajadzībām.
Analizējiet integrācijas iespējas
Vēl viena svarīga lieta, kas jums jāapsver, ir tas, cik labi jūsu nākotnes klientu apkalpošanas programmatūras risinājums integrējas ar trešo pušu lietojumprogrammām. Iespējams, jūs jau zināt par dažām integrācijām, kas jums noteikti būs nepieciešamas. Piemēram, ja strādājat e-komercijas jomā, iespējams, būs nepieciešama Shopify integrācija. Vai arī, ja plānojat vadīt zvanu centru, noderēs Twilio. Meklējiet Zendesk alternatīvu, kas ļauj integrēt lielāko daļu, ja ne visas, trešo pušu lietotnes, kas nepieciešamas, lai jūs netraucēti darbinātu jūsu kontaktu centru.
Izpētiet klientu atbalstu un resursus
Visbeidzot, bet noteikti ne mazāk svarīgi, neaizmirstiet apskatīt pārdevēja klientu atbalstu, klientu apkalpošanas portālu un atbalsta dokumentāciju. Viņi var piedāvāt lielisku risinājumu, taču, ja rodas problēmas, jūs vērsīsities pie atbalsta. Lasot atsauksmes, pievērsiet uzmanību vietām, kur pieminēts klientu atbalsts. Jūs nevēlaties mēģināt zvanīt uz nesasniedzamu kontakttālruni, vai arī nemitīgi klausīties slikti ieprogrammētu čatbotu. Meklējiet risinājumu, kas, ja palīdzība ir nepieciešama, var sniegt ekspertu atbalstu pēc jūsu pieprasījuma.
Are you ready to up your customer service game?
Get a free trial of LiveAgent today and experience the ultimate customer service solution!
Noslēgumā
Kā redzat, izvēlei netrūkst klientu apkalpošanas atbalsta risinājumu, tāpēc neuztraucieties, ka nevarēsiet atrast sev piemērotāko. Ja jūs rūpīgi izvērtējat savas biznesa vajadzības un prasības un nepārsniedzat savu budžetu, jūs noteikti varat atrast un iegūt lielisku Zendesk alternatīvu.
Un apsveriet LiveAgent. Pat ja jums ir praktiski neesošs budžets, LiveAgent ir atbilde. Ja esat gatavs tērēt pavisam nedaudz – pat $9 var sniegt jums pietiekoši daudz. Tas ir, pat neņemot vērā pilnīgas bezmaksas iespēju. LiveAgent daudzkanālu klientu saziņa, pieteikumu apstrāde, tiešsaistes čats, vairāk nekā 200 integrāciju, kā arī uzticams un profesionāls klientu atbalsts ir tas arguments, kas spēj konkurēt ar Zendesk.