Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām
Programma Microsoft Outlook jau sen ir bijusi vadošā e-pasta pārvaldībā un klientu apkalpošanas atvieglošanā. Tomēr, ņemot vērā nepārtraukti mainīgās klientu vajadzības, ir svarīgi izpētīt citas jaudīgas alternatīvas. Šī raksta mērķis ir sniegt jums padomus par labākajām Outlook alternatīvām, koncentrējoties uz to efektivitāti, lietojamību un pielāgojamību.
Kāpēc jums vajadzētu izpētīt Outlook alternatīvas?
Microsoft Outlook jau daudzus gadus ir bijis e-pasta un uzdevumu pārvaldības, kalendāra organizēšanas un komandas sadarbības stūrakmens. Tomēr, tā kā klientu apkalpošanas prasības aug un tehnoloģijas attīstās, kļūst nepieciešams izpētīt Outlook alternatīvas. Šīs alternatīvas piedāvā izcilas funkcijas un uzlabotu integrāciju, kā rezultātā tiek uzlabota lietotāju pieredze. Tās piedāvā visaptverošus rīkus, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmas, iebūvētu tiešsaistes čatu, sociālo mediju atbalstu un uzlabotu analīzi, kas rūpējas par plaša klientu loka apkalpošanas vajadzībām, būtiski uzlabojot klientu apkalpošanas pārvaldību.
Tikmēr vēl viens svarīgs aspekts, kas jāņem vērā, ir netraucēta integrācija ar citiem klientu apkalpošanas rīkiem un platformām. Programmas Outlook ierobežotās integrācijas iespējas var radīt vājās vietas un darbplūsmas neefektivitāti. Izpētot alternatīvas ar stabilām funkcijām un plašām integrācijas iespējām, uzņēmumi var izveidot visaptverošu un efektīvu atbalsta sistēmu. Šī stratēģija var palielināt produktivitāti un padarīt efektīvāku klientu atbalsta iestatīšanu, nodrošinot, ka uzņēmumi iet kopsolī ar attīstošajām klientu vajadzībām.
Biežākās problēmas, ar kurām saskaras lietotāji, kas izmanto Outlook
Outlook ir uzticams e-pasta pārvaldības rīks, taču tam ir arī savi ierobežojumi. Viens no izaicinājumiem ir pārvaldīt vairākus kontus vienā saskarnē, ir grūtības kategorizēt, noteikt prioritātes un atbildēt uz ziņām. Piemēram, klientu apkalpošanas komandai, kas apstrādā pieprasījumus no dažādām nodaļām, zīmoliem vai mērķiem, var rasties grūtības uzturēt savas iesūtnes kaut kādā kārtībā. Šāda veida problēmas var novērst, izmantojot tādas funkcijas kā LiveAgent Vienotā Iesūtne un Vairāku-Aģentu Informācijas Panelis.
Vēl viena vājā vieta ir sinhronizācijas problēmas dažādās ierīcēs. Izmaiņas, kas veiktas vienā ierīcē, var neatspoguļoties citās, radot neskaidrības un garām palaistas tikšanās. Piemēram, lietotājs var atjaunināt kalendāru savā galddatorā, taču izmaiņas netiek atspoguļotas viņa mobilajā ierīcē.
Outlook ierobežotās pielāgošanas iespējas arī var kavēt darbplūsmas optimizāciju. Lietotājiem var rasties grūtības pielāgot platformas saskarni un funkcijas savām konkrētajām vajadzībām. Piemēram, klientu apkalpošanas komandu produktivitātei var būt nepieciešami automatizācijas nosacījumi vai papildu kategorizēšanas lauki.
Jūsu vajadzībām atbilstošākās Outlook alternatīvas atrašana
Pareiza e-pasta klienta izvēle ir ļoti svarīga gan uzņēmumiem, gan privātpersonām, jo tas tieši ietekmē saziņas efektivitāti, darbplūsmu un kopējo produktivitāti. Lai gan Outlook ir bijusi populāra izvēle, lietotāji var meklēt alternatīvas dažādu iemeslu dēļ, piemēram, klientu apkalpošanas vajadzību attīstības vai papildu funkciju nepieciešamības dēļ. LiveAgent, universāla palīdzības dienesta platforma, piedāvā visaptverošu rīku komplektu, lai efektīvi pārvaldītu mijiedarbību ar klientiem un optimizētu atbalsta komandas darbplūsmas.
Izvēloties e-pasta klientu, svarīgi apsvērumi,kas būtu jāņem vērā, ir integrācija ar esošajiem rīkiem bez sarežģījumiem, lietošanas ērtums, konkrētajām vajadzībām pielāgotas uzlabotas funkcijas un uzticams programmatūras nodrošinātāja atbalsts. Arī saderība ar dažādām ierīcēm un platformām ir būtiska, lai nodrošinātu viendabīgu saziņas pieredzi. Mērogojamība ir vēl viens faktors, kas jāņem vērā, jo izvēlētajai platformai ir jāpielāgojas pieaugošajai klientu mijiedarbībai un biznesa vajadzībām. Jāizvērtē arī cena un pieejamība, tostarp jebkādas papildu izmaksas par papildu funkcijām vai lietotājiem.
Ir pienācis laiks izpētīt Outlook alternatīvas un atrast piemērotu e-pasta klientu vai palīdzības dienesta platformu, kas atbilst jūsu augošajām prasībām. Novērtējot tādas augstākminētās iespējas, kā piedāvā LiveAgent un pamatojoties uz minētajiem kritērijiem, jūs varat noskaidrot labāko alternatīvu, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu un veicinātu netraucētu sadarbību savā uzņēmumā.
Nosakiet savas prioritātes un prasības e-pasta klientam
Izvēloties e-pasta klientu, ir ļoti svarīgi apsvērt savas konkrētās vajadzības un izvērtēt iespējamos risinājumus, pamatojoties uz tādiem faktoriem kā lietošanas vienkāršība, savietojamība ar citiem rīkiem, drošība un izmaksas. Intuitīva un lietotājam draudzīga saskarne var samazināt apmācības līkni un palielināt produktivitāti. Izvērtējiet platformas lietojamību un izmantojiet izmēģinājuma periodus vai demonstrācijas, lai nodrošinātu vienmērīgu klientu pieredzi.
Izvērtējiet e-pasta klienta saderību ar esošajiem un nākotnes rīkiem. Integrācija bez sarežģījumiem ar projektu pārvaldības rīkiem, CRM programmatūru un sociālo mediju platformām var uzlabot jūsu komandas iespējas un optimizēt komunikāciju. Pārliecinieties, vai e-pasta klients atbalsta tādas integrācijas iespējas, kas nepieciešamas jūsu vienotajai sakaru sistēmai.
Drošībai ir visaugstākā nozīme, lai aizsargātu sensitīvus datus. Izpētiet katra e-pasta klienta piedāvātos drošības pasākumus, tostarp šifrēšanu, divpakāpju autentifikāciju un privātuma noteikumus. Klienta ar stingriem drošības pasākumiem izvēle palīdzēs saglabāt jūsu organizācijas reputāciju un nodrošināt jūsu saziņas privātumu.
Apsveriet katra e-pasta klienta izmaksas, vienlaikus novērtējot arī tā piedāvātās funkcijas un iespējas. Meklējiet iespējamās slēptās izmaksas, piemēram, maksu par papildu krātuves apjomu, lietotājiem vai premium funkcijām. Turklāt izpētiet, vai pastāv uz līmeņiem balstīta cenu struktūra, kas nodrošina pieņemamas iespējas mazākiem uzņēmumiem vai jaunuzņēmumiem, neapdraudot nepieciešamos saziņas un organizācijas rīkus.
Sabalansējiet izmaksas un funkcionalitāti
Izvēloties e-pasta klientu vai palīdzības dienesta risinājumu, ir ļoti svarīgi atrast pareizo līdzsvaru starp izmaksām un funkcionalitāti. Lai pieņemtu pārdomātu lēmumu, vispirms izprotiet sava uzņēmuma konkrētās vajadzības un noskaidrojiet galvenās funkcijas, kas nepieciešamas efektīvai saziņai un klientu atbalstam. Apsveriet integrācijas, automatizācijas, mērogojamības un pielāgošanas iespējas, kas atbilst jūsu darbplūsmām.
Izpētiet dažādus e-pasta klientu un palīdzības dienesta risinājumus, salīdzinot to piedāvājumus un izmaksas. Nosakiet, kuras funkcijas ir būtiskas un no kurām varat atteikties, nemazinot komunikācijas sistēmas efektivitāti. Meklējiet izmaksu ietaupīšanas iespējas, piemēram, vairāku līmeņu cenas, elastīgas iespējas vai atlaides kas balstās uz lietotāju skaitu vai ikgada norēķinu.
Apsveriet ilgtermiņa izmaksu ietekmi, tostarp iespējamo maksu par lietotāju pievienošanu, krātuves paplašināšanu vai premium funkcijām, kas būtu nepieciešami, jūsu uzņēmumam augot. Nākotnes izdevumu novērtēšana palīdz novērtēt platformas kopējo vērtību. Rūpīgi līdzsvarojot izmaksas un funkcionalitāti, varat izvēlēties e-pasta klientu vai palīdzības dienesta risinājumu, kas atbilst jūsu organizācijas vajadzībām, vienlaikus nepārsniedzot budžetu, tādējādi uzlabojot klientu saziņas un atbalsta stratēģiju.
Analizējiet lietotāju atsauksmes un apskatus
Klientu atsauksmju un apskatu analīze var būt īpaši noderīga, meklējot alternatīvas. Šīs atsauksmes sniedz tiešu skatījumu uz dažādu lietotņu lietojamību, uzticamību un funkcijām.
Lasot šīs atsauksmes, ir svarīgi paturēt prātā, ka katra lietotāja pieredze ir unikāla un tas, kas der vienam, var nederēt citam. Tomēr pozitīvo vai negatīvo atsauksmju vienprātība var palīdzēt noteikt, vai lietotne atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām.
Turklāt lietotāju atsauksmes un apskati var sniegt informāciju par katras lietotnes piedāvāto klientu atbalstu, kas kļūst ļoti svarīgi, ja rodas tehniskas problēmas vai rodas jautājumi.
Izpētiet klientu atbalstu un resursus, ko piedāvā Outlook konkurenti
Meklējot Outlook alternatīvu, ir svarīgi pārbaudīt klientu atbalsta līmeni un resursus, ko nodrošina katrs variants. Piekļuve zinošai atbalsta komandai un resursiem var būtiski mainīt tehnisko problēmu risināšanu un produktivitātes uzlabošanu.
LiveAgent ir viena no alternatīvām, kas piedāvā 24/7 klientu atbalstu, izmantojot dažādus kanālus, tostarp tiešsaistes čatu, e-pastu un atbalstu pa tālruni. Tas nodrošina lietotājiem elastību un ērtības jebkurā laikā atrisināt to problēmas neatkarīgi no darba laika.
Vēl viens būtisks resurss, kas jāņem vērā, ir zināšanu bāze, kurā lietotāji var piekļūt pamācībām un rakstiem, lai atrisinātu izplatītākās problēmas un saņemtu norādījumus konkrētu problēmu gadījumā. Labi sakārtota zināšanu bāze, piemēram, LiveAgent piedāvātā, var būt nenovērtējama problēmu novēršanā un patstāvīgā problēmu risināšanā, samazinot atbildes laiku un palielinot produktivitāti.
Kādas ir galvenās funkcijas, kurām pievērst uzmanību Outlook alternatīvā?
Meklējot alternatīvu Microsoft Outlook, ir jāņem vērā vairākas galvenās funkcijas, kas nepieciešamas, lai uzlabotu e-pasta un saziņas pārvaldību. Viena svarīga funkcija, kas jāmeklē, ir vienota iesūtne, kas apvieno visus jūsu saziņas kanālus — e-pastu, čatu, sociālos saziņas līdzekļus un citus.
Daudzkanālu atbalsts ir vēl viena svarīga funkcija, kas jāapsver, jo tas ļauj sazināties ar klientiem caur dažādiem kanāliem. Tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un optimizēt komunikācijas pārvaldību.
Vēl viena svarīga iezīme, kas jāņem vērā, ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma, kas palīdz izsekot un pārvaldīt mijiedarbību ar klientiem. Šī funkcija var uzlabot pārdošanas produktivitāti, padziļināt attiecības ar klientiem un nodrošināt personalizētāku pieredzi.
15 labākās Outlook alternatīvas
1. LiveAgent
LiveAgent piedāvā pielāgojamu un izmaksu ziņā saprātīgu palīdzības dienesta platformu, kas izceļas kā ideāla Outlook alternatīva dažādām nozarēm. LiveAgent, kura rīcībā ir iespaidīgs, vairāk nekā 180 funkciju saraksts, ir paredzēts ērtai lietošanai un apmierinās dažādus lietotājus – no lietpratējiem līdz mazāk pieredzējušiem. Programmatūras lietotājam draudzīgo pieeju atbalsta apņemšanās nodrošināt izcilu klientu atbalstu un nepārtrauktu attīstību. Atrodot pareizo līdzsvaru starp visaptverošu funkciju komplektu un izmaksu efektivitāti, LiveAgent paver ceļu izcilai klientu apkalpošanas pieredzei.
Vai domājat par pāreju no Outlook uz visaptverošu palīdzības dienesta risinājumu? Pārejiet uz LiveAgent un izpētiet tā plašo funkciju komplektu, kas viss ir pielāgojams jūsu uzņēmuma unikālajām vajadzībām.
LiveAgent funkcijas
- Pieteikumu apstrāds sistēma
- Daudzkanālu saziņa
- Tiešsaistes čata funkcijas
- Sociālo mediju kanāli
- E-pasta pieteikumu apstrāde
- Plašas automatizācijas iespējas
- Klientu attiecību pārvaldība (CRM)
- Zvanu centra iespējas
- Vienotā iesūtne
- Zināšanu pārvaldība
- Pašapkalpošanās portāls
- Komandas sadarbības rīki
- Uzlabota atskaišu veidošana un analīze
Svarīgākās integrācijas
LiveAgent jaudīgā palīdzības dienesta platforma bez sarežģījumiem savietojas ar iespaidīgu vairāk nekā 200 trešo pušu lietotņu klāstu, nodrošinot pielāgotu lietotāja pieredzi. Šo ievērojamo integrāciju vidū ir tādi labi pazīstami zīmoli kā Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper un Salesforce, kuru mērķis ir uzlabot produktivitāti un vienkāršot jūsu darbplūsmu.
Plusi
- Pieejams
- Lietotājam draudzīga un moderna saskarne
- Daudzkanālu klientu pieredze
Mīnusi
- Nevar vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar vienu un to pašu kontu
- Tehniskais atbalsts ir pieejams visu diennakti, bet tas atrodas ES
Vislabākais priekš…
Kā visaptverošs risinājums LiveAgent izceļas kā lieliska Outlook alternatīva uzņēmumiem, kas meklē ekonomisku, intuitīvu un pielāgojamu izvēli. Lai gan tā primāro lietotāju bāzi veido e-komercijas uzņēmumi, LiveAgent jaudīgās funkcijas ir pielāgojamas dažādu nozaru unikālajām prasībām. Īpaši mazie un vidējie uzņēmumi, kas cenšas pilnveidot savu klientu apkalpošanas stratēģiju un paaugstināt klientu apmierinātību, atradīs sev LiveAgent kā vērtību. Tā ievērojamās iespējas pozicionē to kā ievērojamu pretendentu Outlook konkurentu vidū.
LiveAgent cenas
LiveAgent piedāvā ne tikai bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, bet arī sašaurinātu savas programmatūras versiju bez maksas. Tiem, kuri nolemj pilnībā izmantot šo klientu apkalpošanas risinājumu, ir pieejami četri cenu līmeņi: Small par $9/aģentam/mēnesī, Medium par $29/aģentam/mēnesī, Large par $49/aģentam/mēnesī un Enterprise par $69/aģentam/mēnesī. Šis plašais iespēju klāsts atbilst dažādu budžetu vajadzībām un jebkura lieluma uzņēmuma prasībām.
2. Gmail/Google Workspace
Gmail piedāvā viegli pieejamu un funkcijām bagātu e-pasta platformu, kas kļūst par populāru Outlook alternatīvu gan personiskai, gan profesionālai lietošanai. Ar tīru un modernu saskarni Gmail piedāvā intuitīvu organizēšanu un plašas pielāgošanas iespējas. Kā daudzpusīgs un lietotājam draudzīgs e-pasta risinājums Gmail ir piemērots gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, atvieglojot ikdienas saziņas efektīvu pārvaldību.
Gmail funkcijas
- Sarunas skats
- Etiķetes kategorizēšanai un organizēšanai
- Viedā rakstīšana un iepriekšsagatavotas atbildes
- Jaudīga meklēšanas funkcionalitāte ar filtriem
- Iebūvēta čata funkcionalitāte
- Atlikšanas, Arhivēšanas un Sūtīšanas Atsaukšanas iespējas
- Prioritārā iesūtne svarīgām ziņām
- Uzlabota surogātpasta filtrēšana
- Pielāgojamas tēmas
- Kontaktu Saraksts
Svarīgākās integrācijas
Gmail nevainojami integrējas ar dažādiem Google produktiem, tostarp Google Drive, Google Calendar, Google Hangouts un Google Analytics. Turklāt tas atbalsta daudzus trešo pušu papildinājumus un lietotnes, vēl vairāk paplašinot tā funkcionalitāti lietotājiem.
Plusi
- Plaša krātuves ietilpība
- Augsti uzticams un drošs
- Iespaidīgas e-pasta filtrēšanas iespējas
- Bezproblēmu integrācija ar Google pakalpojumiem
Mīnusi
- Ierobežotas bezsaistes iespējas
- Reizēm nekārtība cilnē Reklāmas
- Dažām funkcijām ir nepieciešami pārlūkprogrammas paplašinājumi
Vislabākais priekš…
Gmail ir paredzēts privātpersonām, uzņēmējiem, maziem uzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem, kas meklē lietotājam draudzīgu un daudzfunkcionālu e-pasta pārvaldības risinājumu ar izcilu reputāciju. Tā integrācija ar Google pakalpojumiem un dažādām trešo pušu lietotnēm padara Gmail par reālu izvēli lietotājiem, kuri vēlas netraucētu un efektīvu e-pasta pieredzi.
Gmail cenas
Gmail piedāvā bezmaksas pamata versiju, kas ir pietiekama individuālajiem lietotājiem. Uzņēmumiem Google Workspace ir četras cenu paketes: Business Starter — $6/lietotājam/mēnesī, Business Standard — $12/lietotājam/mēnesī, Business Plus — $18/lietotājam/mēnesī un Enterprise, kas paredz, ka jums jāsazinās ar viņu pārdošanas komandu, lai iegūtu pielāgotu piedāvājumu. Jaunie klienti var izmēģināt Google Workspace paketes, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu Gmail alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kādas tās ir salīdzinot ar LiveAgent.
3. ProtonMail
ProtonMail izceļas kā droša un uz privātumu vērsta e-pasta platforma, padarot to par pievilcīgu Outlook alternatīvu lietotājiem, kuriem prioritāte ir datu aizsardzība. Izmantojot pilnīgu šifrēšanu no sākumpunkta līdz galapunktam, ProtonMail nodrošina, ka konfidenciāla informācija paliek drošās rokās. Tīrā un lietotājam draudzīgā saskarne ir piemērota gan privātiem, gan profesionāliem lietotājiem, piedāvājot vienkāršu un drošu e-pasta pārvaldības pieredzi.
ProtonMail funkcijas
- Šifrēšana no sākumpunkta līdz galapunktam
- Anonīma e-pasta pakalpojums
- Surogātpasta filtrēšana
- Pielāgojama iesūtne
- Droši failu pielikumi
- Mobilās lietotnes
- Divu-faktoru autentifikācija
- Pašiznīcinošas vēstules
- Kontaktu pārvaldnieks
- Etiķetes un mapes
- Pielāgotas domēna iespējas
Svarīgākās integrācijas
ProtonMail saglabā savu pamatīgo drošību, iekļaujot saderību ar dažādiem e-pasta klientiem, kas atbalsta IMAP un SMTP, izmantojot ProtonMail Bridge funkciju. Tas ietver arī integrāciju ar populāriem e-pasta klientiem, piemēram, Thunderbird, Apple Mail un Outlook, ļaujot bezproblēmām sinhronizēt šifrēto pastkasti ar vēlamo klientu.
Plusi
- Koncentrēšanās uz privātumu un drošību
- Lietotājam draudzīga saskarne
Mīnusi
- Ierobežotas integrācijas
- Ierobežotas funkcijas
Vislabākais priekš…
ProtonMail ir izcila Outlook alternatīva uzņēmumiem un privātpersonām, kas meklē drošu un uz privātumu orientētu e-pasta risinājumu. Tā nepārspējamā apņemšanās nodrošināt datu aizsardzību izraisa visu nozaru uzņēmumu interesi, jo īpaši to, kas apstrādā sensitīvu informāciju vai augstu novērtē uz privātumu vērstu saziņu. Ar savu lietotājam draudzīgo dizainu un spēcīgajām drošības funkcijām ProtonMail ir vērā ņemams sāncensis e-pasta pārvaldības jomā.
ProtonMail cenas
ProtonMail laipni piedāvā bezmaksas pamata paketi privātpersonām. Lietotājiem, kuri vēlas pilnībā izmantot ProtonMail biznesa potenciālu, ir pieejami trīs cenu līmeņi: Mail Essentials par €6,99/lietotājam/mēnesī, Business — €10,99/lietotājam/mēnesī un Enterprise, kur jāsazinās ar savu pārdošanas komandu, lai saņemtu pielāgotu cenu.
4. Mailbird
Kustomer programmatūra apvieno visu klientu saziņu vienotā vidē. Pateicoties plašajām automatizācijas iespējām, uzņēmumi to izmanto, lai klientu apkalpošanu ievestu mūsdienu laikmetā.
Mailbird funkcijas
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Pielāgojama saskarne
- Ātrais lasītājs
- Pielikuma meklēšana
- Kontaktu pārvaldnieks
- POP3 un IMAP atbalsts
Svarīgākās integrācijas
Mailbird spēks slēpjas tā spējā bez grūtībām integrēties ar plašu trešo pušu lietotņu klāstu. Tā ievērojamāko integrāciju vidū ir tādas populāras produktivitātes lietotnes kā Asana, Trello, Evernote, Dropbox un Slack.
Plusi
- Centralizēta vairāku e-pasta kontu pārvaldība
- Plašas integrācijas iespējas
- Lietotājam draudzīgs dizains un pielāgošanas iespējas
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Nav iebūvētas šifrēšanas funkcijas
Vislabākais priekš…
Mailbird ir lieliska Outlook alternatīva profesionāļiem, kuri pārvalda vairākus e-pasta kontus un meklē efektīvu un sakārtotu e-pasta pārvaldības platformu. Tā intuitīvā saskarne, pielāgošanas iespējas un iespaidīgās integrācijas iespējas ir piemērotas uzņēmumiem un privātpersonām, kas vēlas centralizētu saziņas pieredzi. Kā tāds, kas izceļas konkurentu vidū, Mailbird paver ceļu uzlabotai produktivitātei un optimizētai e-pasta pārvaldībai.
Mailbird cenas
Tiem, kas vēlas izmantot pilnu Mailbird funkciju komplektu, uzņēmumiem ir pieejami divas cenu paketes: Business Yearly par €5,75/lietotājam/mēnesī par gada paketi un Business Pay Once par vienreizēju maksājumu €399 vienam lietotājam.
5. Mailspring
Mailspring ir e-pasta klients, kas sniedz alternatīvu Outlook lietotājiem, kuri meklē lietotājam draudzīgu un vienkāršu risinājumu e-pasta apstrādei. Mailspring, kas izstrādāts, domājot par tehnoloģisko efektivitāti, piedāvā virkni funkciju, kuru mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību un saziņu. Kā praktiska un minimālistiska e-pasta pārvaldības programmatūra Mailspring var būt noderīga gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.
Mailspring funkcijas
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Paplašināta meklēšana un filtrēšana
- Pielāgojama saskarne
- Ziņas tulkošana
- Ātras atbildes un sagataves
- Izlasīto kvīšu un saišu izsekošana
- Kontaktu pārvaldnieks
Svarīgākās integrācijas
Mailspring atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange, Office 365 un IMAP kontiem. Šī elastība ļauj apvienot vairākus e-pasta kontus vienā iesūtnē.
Plusi
- Moderna un intuitīva saskarne
- Resursu efektīva veiktspēja
- Iespaidīgas produktivitātes funkcijas
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Nav iebūvētas šifrēšanas funkcijas
Vislabākais priekš…
Mailspring ir piemērota Outlook alternatīva tiem, kas dod priekšroku vienkāršākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā lietotājam draudzīgā saskarne un pamata produktivitātes rīki var būt noderīgi profesionāļiem, kuri meklē e-pasta klientu, kas optimizē saziņu bez daudzām papildu funkcijām. Kā pieticīgs konkurents tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, Mailspring var apmierināt to lietotāju vajadzības, kuri novērtē vienkāršību un lietošanas ērtumu.
Mailspring cenas
Mailspring piedāvā bezmaksas versiju ar pamata funkcijām, lai lietotāji varētu izmēģināt tās iespējas. Lai piekļūtu papildu rīkiem un funkcijām, lietotāji var izvēlēties Mailspring Pro, kas ir pieejams par $8 mēnesī.
6. iCloud Mail
iCloud Mail ir Apple radīts e-pasta pakalpojums, kas piedāvā Outlook alternatīvu tiem, kas dod priekšroku Apple ekosistēmā integrētam mākoņa e-pasta risinājumam. iCloud Mail mērķis ir nodrošināt būtiskas e-pasta pārvaldības funkcijas, un tas koncentrējas uz vienkāršību un bezproblēmu sinhronizāciju MacOS un iOS ierīcēs.
iCloud Mail funkcijas
- Mākonī balstīta e-pasta krātuve
- E-pasta konta konsolidācija
- Sinhroznizē e-pastu starp ierīcēm
- VIP kontaktu funkcija
- Pasta nosacījumi un automatizācija
- Bagātināta teksta formatēšanas atbalsts
- Tastatūras īsinājumtaustiņi
- Integrācija ar Apple Photos lielu failu pielikumiem
Svarīgākās integrācijas
Pakalpojums iCloud Mail ir paredzēts vienkāršai integrācijai ar citām Apple lietotnēm un pakalpojumiem, piemēram, Calendar, Contacts, Notesun iCloud Drive. Lai gan tas ir saderīgs ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, tas nepiedāvā plašu iebūvēto integrāciju ar citām trešo pušu lietotnēm vai pakalpojumiem.
Plusi
- Mākonī balstīts risinājums macOS un iOS lietotājiem
- Sinhronizācija starp Apple ierīcēm
- Vienkāršība un nepieciešamākās e-pasta pārvaldības funkcijas
Mīnusi
- Ierobežots tikai ar lietotājiem Apple ekosistēmā
- Pietrūkst trešo pušu lietotņu integrācijas
Vislabākais priekš…
iCloud Mail ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē mākonī balstītu e-pasta pārvaldības risinājumu Apple ekosistēmā. Tas, koncentrējoties uz primārajām funkcijām un netraucētu sinhronizāciju starp Apple ierīcēm, padara to par piemērotu izvēli tiem, kam ir svarīga vienkāršība un integrācija ar macOS un iOS vidēm. Kā vienkārša alternatīva tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, iCloud Mail var apmierināt privātpersonu un uzņēmumu e-pasta pārvaldības prasības.
iCloud Mail cenas
iCloud Mail ir pieejams bez papildu maksas lietotājiem ar Apple ID. Pakalpojumā ir iekļauta 5 GB bezmaksas krātuve e-pastam, dokumentiem un rezerves kopijām. Lietotāji var jaunināt uz augstākiem krātuves paketēm: 50 GB par $0,99/mēnesī, 200 GB par $2,99/mēnesī vai 2 TB par $9,99/mēnesī. Cenas var būt atšķirīgas atkarībā no valsts un reģiona.
7. Thunderbird
Thunderbird ir Mozilla izstrādāts bezmaksas atvērtā koda e-pasta klients, kas nodrošina Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē pielāgojamu un kopienas virzītu e-pasta pārvaldības risinājumu. Thunderbird piedāvā būtiskas funkcijas, lai efektīvi pārvaldītu e-pasta saziņu, vienlaikus veicinot paplašināšanu, izmantojot daudzus papildinājumus, un tā ir arī viena no retajām atvērtā koda Outlook alternatīvām.
Thunderbird funkcijas
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Vienkārša meklēšana un filtrēšana
- Ziņu atzīmēšana ar birkām un etiķetēm
- POP3 un IMAP atbalsts
- E-pasta šifrēšana un drošība
- Adresu grāmata un kontaktu pārvaldība
Svarīgākās integrācijas
Thunderbird atbalsta integrāciju ar plašu papildprogrammu klāstu, ļaujot lietotājiem paplašināt tā funkcionalitāti un pielāgot savu e-pasta lietošanas pieredzi. Daži populāri papildinājumi ir kalendāra integrācija, e-pasta plānotājs un vizuālie uzlabojumi. Ir iespējama arī integrācija ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.
Plusi
- Bezmaksas un atvērtā koda
- Plašas papildprogrammu iespējas
- Pielāgojamas e-pasta pārvaldības funkcijas
Mīnusi
- Neliela integrācija ar trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, kas nav saistītas ar e-pastu
- Reti atjauninājumi un apkope
Vislabākais priekš…
Thunderbird ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē bezmaksas, atvērtā koda un pielāgojamu e-pasta pārvaldības risinājumu. Tā funkciju komplekts un paplašināmība, izmantojot papildprogrammas, padara to par dzīvotspējīgu izvēli tiem, kuri vēlas pielāgot savu e-pasta klientu savām īpašajām vajadzībām. Kā kopienas virzīta e-pasta pārvaldības programmatūra Thunderbird apmierina tādu privātpersonu, uzņēmumu un organizāciju prasības, kas meklē pieejamu un elastīgu e-pasta pieredzi.
Thunderbird cenas
Thunderbird ir lietojams pilnīgi bez maksas, tai skaitā bez abonēšanas maksas vai papildu maksas, kas saistītas ar tā izmantošanu. Kā atvērtā koda projekts Thunderbird, lai uzturētu un uzlabotu programmatūru, paļaujas uz savu lietotāju un izstrādātāju kopienas ieguldījumu.
8. Postbox
Postbox ir e-pasta klients, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri meklē visaptverošu, pielāgojamu un intuitīvu e-pasta pārvaldības risinājumu. Fokusējoties uz produktīvas vides nodrošināšanu e-pasta saziņas pārvaldībai, Postbox piedāvā pamata funkcijas, kā arī uzlabotas funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums, kas apkalpo gan atsevišķus lietotājus, gan uzņēmumus, Postbox var apmierināt dažādas ar e-pastu saistītas vajadzības.
Postbox funkcijas
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Paplašināta meklēšana un filtrēšana
- Pielāgojama saskarne
- Ziņu atzīmēšana ar birkām un etiķetēm
- POP3 un IMAP atbalsts
- Ātro atbilžu sagataves
- Kontaktu pārvaldnieks
- Ziņu arhivēšana
Svarīgākās integrācijas
Pastkaste atbalsta vidēju integrāciju un papildinājumu klāstu. Populāras integrācijas ietver Evernote, Todoist, Wrike un Trello. Postbox ļauj izveidot savienojumus ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.
Plusi
- Visaptverošas e-pasta pārvaldības funkcijas
- Pielāgojamas iespējas
- Uz produktivitāti koncentrēti rīki
Mīnusi
- Ierobežota integrācija ar trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, kas nav saistītas ar e-pastu
- Nepietiekams klientu atbalsts
Vislabākais priekš…
Postbox ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams pielāgojams un ar funkcijām bagāts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā būtisko un uzlaboto funkciju kombinācija padara to par piemērotu izvēli profesionāļiem un uzņēmumiem, kas meklē produktīvu e-pasta klientu, kas pielāgojas viņu vajadzībām. Kā efektīva e-pasta pārvaldības programmatūra Postbox atbilst to privātpersonu un uzņēmumu prasībām, kuru mērķis ir optimizēt savu e-pasta pieredzi.
Postbox cenas
Postbox piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, lai jūs varētu notestēt tā funkcijas un iespējas. Lai iegūtu neierobežotu piekļuvi un lietošanu, lietotāji var iegādāties vienreizēju licenci par $49.
9. Zoho Mail
Zoho Mail ir mākoņa e-pasta pakalpojums, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kurus interesē visaptverošs, uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Zoho Mail, kas ir daļa no lielāka Zoho lietotņu komplekta, nodrošina būtiskas e-pasta funkcijas, kā arī sadarbības un produktivitātes rīkus, padarot to piemērotu gan atsevišķiem lietotājiem, gan uzņēmumiem.
Zoho Mail funkcijas
- Mākonī balstīta e-pasta krātuve
- Pielāgotas domēna e-pasta adreses
- Iebūvēta surogātpasta aizsardzība un drošība
- Piekļuve Zoho Office Suite
- Uzdevumu un pasākumu pārvaldība
- Integrācija ar Zoho CRM
- RESTful API trešo pušu integrācija
Svarīgākās integrācijas
Zoho Mail ir integrēts ar Zoho lietotņu komplektu, nodrošinot vienkāršu savienojumu ar citiem Zoho pakalpojumiem, piemēram, Zoho CRM, Zoho Office Suite un Zoho Projects. Turklāt Zoho Mail atbalsta SMTP, POP un IMAP protokolus, ļaujot lietotājiem savienot savus kontus ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, Apple Mail un Thunderbird.
Plusi
- Uz uzņēmējdarbību vērsts e-pasta risinājums
- Integrācija ar Zoho lietotņu komplektu
- Sadarbības un produktivitātes rīki
Mīnusi
- Ierobežota iebūvētā integrācija ar trešo pušu lietotnēm, kas nav Zoho ekosistēmas daļa
- Nav iespējams vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar dažādiem kontiem
Vislabākais priekš…
Zoho Mail ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā integrācija ar Zoho lietotņu komplektu un dažādiem sadarbības rīkiem sniegs labumu profesionāļiem un organizācijām, kas meklē daudzpusīgu, visaptverošu un savstarpēji saistītu e-pasta klientu. Kā daļa no lielāka biznesa lietotņu komplekta Zoho Mail apmierina uzņēmumu un privātpersonu vajadzības, kuru mērķis ir optimizēt savu e-pasta pieredzi ar citiem būtiskiem produktivitātes rīkiem.
Zoho Mail cenas
Zoho Mail piedāvā bezmaksas paketi ar pamata funkcijām līdz 5 lietotājiem. Papildu lietotājiem un papildu funkcijām ir pieejamas maksas paketes: Mail Lite par €0,90/mēnesī/lietotājam, Mail Premium — €3,60/mēnesī/lietotājam un Workspace — €3/mēnesī/lietotājam.
10. Shift
Shift ir e-pasta klients un darbstacija, kas izstrādāta kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē e-pasta kontu, lietotņu un darbplūsmu centralizāciju. Piedāvājot populāru e-pasta un produktivitātes rīku konsolidāciju un pārvaldību, Shift optimizē saziņu un sadarbību gan privātpersonām, gan organizācijām. Kā vienots darbstaciju un e-pasta pārvaldības risinājums Shift risina problēmas, kas saistītas ar navigāciju starp vairākiem kontiem, lietotnēm un pakalpojumiem.
Shift funkcijas
- Vienota iesūtne vairākiem e-pasta kontiem
- Google Workspace, Microsoft Outlook un citu e-pasta pakalpojumu sniedzēju atbalsts
- Viena lietotne e-pastam, kalendāram un diskam
- Starpplatformu saderība (Windows, Mac, Linux)
- Pielāgotas paziņojumu priekšrokas
- Dziļā saite, lai netraucēti pārslēgtos starp lietotnēm
- Lietotņu cilnes, lai ātri piekļūtu biežāk izmantotajām lietotnēm
- Vienota meklēšana pastkastēs un lietotnēs
Svarīgākās integrācijas
Dažas ievērojamas integrācijas ietver populārus e-pasta pakalpojumus, piemēram, Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail un iCloud Mail, kā arī produktivitātes un sadarbības rīkus, piemēram, Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 un citus.
Plusi
- E-pasta kontu un produktivitātes lietotņu centralizācija
- Netraucēta pārslēgšanās starp lietotnēm
- Optimizēta e-pasta un lietotņu pārvaldība
Mīnusi
- Ierobežotas pielāgošanas iespējas
- Nepietiekams klientu atbalsts
Vislabākais priekš…
Shift ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešama centralizēta darbstacija ar vairākiem e-pasta kontiem un produktivitātes lietotnēm. Tā koncentrēšanās uz navigācijas atvieglošanu, apvienojot e-pasta pakalpojumus un populāras lietotnes, sniegs labumu profesionāļiem un organizācijām, kas meklē efektīvāku un vienotāku e-pasta klientu un darbvietu. Kā praktisks risinājums dažādu e-pasta kontu un produktivitātes rīku pārvaldībai, Shift atbilst to lietotāju vajadzībām, kuri meklē optimizētu un sakārtotu pieredzi.
Shift cenas
Shift bez maksas piedāvā paketi Basic ar ierobežotām funkcijām. Lai iegūtu papildu funkcijas un neierobežotu lietotnes atbalstu, lietotāji var abonēt Shift Advanced, kas pieejams par $149/gadā, vai Shift Teams par $149/lietotājam/gadā.
11. Calendly
Calendly ir populārs plānošanas rīks, kas var papildināt jūsu e-pasta saziņu. Šī ļoti intuitīvā plānošanas programmatūra ir izstrādāta, lai vienkāršotu sapulču, tikšanos un pasākumu organizēšanas procesu gan privātpersonām, gan organizācijām.
Calendly funkcijas
- Laika joslu noteikšana un konvertēšana
- Kalendāra integrācija ar populāriem pakalpojumu sniedzējiem (Google kalendārs, Microsoft Outlook, Office 365 un iCloud)
- Pielāgojama pieejamība un pasākuma ilgums
- Individuāla, grupu un kolektīva pasākumu plānošana
- E-pastos un mājaslapās iegulstamas plāna saites
- Bufera un ierobežojumu nosacījumi, lai izvairītos no dubultas rezervēšanas
- Rindas kārtībā un apvienotā pieejamība komandas vadībai
- Pielāgoti pasākumu veidi
Svarīgākās integrācijas
Calendly bez problēmām integrējas ar galvenajiem kalendāru nodrošinātājiem, tostarp Google Calendar, Microsoft Outlook, Office 365 un iCloud. Turklāt tas savienojas ar populāriem produktivitātes un saziņas rīkiem, piemēram, Zoom, Salesforce, Zapier, Slack un citām trešo pušu lietotnēm, izmantojot Calendly API.
Plusi
- Plānošanas automatizācija
- Integrācija ar populāriem kalendāru nodrošinātājiem un produktivitātes rīkiem
Mīnusi
- Var būt grūti navigēt
- Ierobežota bezmaksas versija
Vislabākais priekš…
Calendly ir ideāls plānošanas rīks lietotājiem, kuri vēlas pilnveidot savus plānošanas procesus līdztekus e-pasta saziņai. Tā plašās funkcijas var ievērojami samazināt laiku, ko speciālisti un uzņēmumi pavada plānošanai un kalendāra pārvaldībai. Kā plānošanas automatizācijas risinājums Calendly papildina jebkuru e-pasta pieredzi, vienkāršojot pasākumu organizēšanu un uzlabojot kopējo produktivitāti.
Calendly cenas
Calendly bez maksas piedāvā paketi Basic ar ierobežotām funkcijām. Tiem, kas meklē uzlabotas funkcijas, ir pieejamas trīs maksas iespējas: Essentials par $8/mēnesī/lietotājam, Professional par $12/mēnesī/lietotājam un Teams par $16/mēnesī/lietotājam.
12. eM Client
eM Client ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu. Izmantojot pamata funkcijas, lai pārvaldītu e-pasta saziņu, eM Client piedāvā vienkāršu risinājumu, kas ir piemērots atsevišķiem lietotājiem un nelielām komandām. Kā e-pasta pārvaldības rīks eM klients ir paredzēts lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršībai un ērtai lietošanai.
eM Client funkcijas
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Automātiskās atbildes un pasta sagataves
- Ziņas tulkošana
- POP3 un IMAP atbalsts
Svarīgākās integrācijas
eM Client atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, ļaujot izveidot savienojumus ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP un POP3 kontiem. Klients integrē arī čata pakalpojumus, piemēram, Google Talk un Jabber.
Plusi
- Lietotājam draudzīga saskarne
- Pamata e-pasta pārvaldības funkcijas
- Kalendāra un kontaktu integrācija
Mīnusi
- Ierobežotas plašākas funkcijas
- Mazāk noderēs lielākām komandām un uzņēmumiem
Vislabākais priekš…
eM Client ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un lietotājam draudzīgākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā koncentrēšanās uz pamatfunkcijām var būt piemērotāka privātpersonām, nelielām komandām un uzņēmumiem, kas meklē ērti lietojamu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.
eM Client cenas
eM Client piedāvā bezmaksas versiju ar pamatfunkcijām un atbalstu līdz diviem e-pasta kontiem. Lietotājiem, kuri vēlas izmantot klientu vairāk nekā diviem e-pasta kontiem un piekļūt papildu funkcijām, eM Client piedāvā vienreizēju maksājumu $59,95 par Pro versiju vai vienreizēju maksājumu $69,95 par Business Pro versiju.
13. Spike
Spike ir e-pasta pārvaldības rīks, kas nodrošina Outlook alternatīvu lietotājiem, kurus interesē sarunvalodas e-pasta klients, kas koncentrējas uz vienkāršību. Apvienojot būtiskas e-pasta funkcijas ar čatam līdzīgu saziņu, Spike mērķis ir padarīt e-pastu vieglāk pārvaldāmu un mazāk pārblīvētu atsevišķiem lietotājiem un mazākām komandām.
Spike funkcijas
- Sarunvalodas e-pasta skats
- Vienotā iesūtne
- E-pasta konta konsolidācija
- Prioritārā iesūtne svarīgām ziņām
- Iebūvēts kalendārs un uzdevumi
- Grupas čats un video konferences
- Failu un mediju priekšapskate
- Optimizēts mobilajām ierīcēm
Svarīgākās integrācijas
Spike atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, nodrošinot savienojumus ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP kontiem.
Plusi
- Vienkāršota e-pasta pieredze
- Čatam līdzīgs saziņas stils
- Integrēts kalendārs un uzdevumi
Mīnusi
- Ierobežotas integrācijas
- Mazāk noderēs lielākām komandām un uzņēmumiem
Vislabākais priekš…
Spike ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un sarunvalodas veida e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā galvenās funkcijas un čata stila saskarne ir paredzēta privātpersonām un nelielām komandām, kuras vēlas mazāk sarežģītu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.
Spike cenas
Spike piedāvā bezmaksas paketi ar pamata funkcijām, kas paredzētas privātajiem lietotājiem. Citādi ir pieejamas divas maksas pakešu iespējas: pakete Pro par $8/mēnesī/lietotājam un pakete Business par $16/mēnesī/lietotājam. Pielāgotas paketes ir pieejamas, sazinoties ar viņu pārdošanas komandu.
14. Front
Front ir e-pasta pārvaldības platforma, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri interesējas par komandām piemērotiem sadarbības e-pasta risinājumiem. Fokusējoties uz tādu rīku nodrošināšanu, kas uzlabo komandas produktivitāti un atvieglo efektīvu e-pasta pārvaldību, Front piedāvā būtiskas funkcijas, kā arī vairākas sadarbības funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums Front ir īpaši piemērots komandām, kurām nepieciešama kopīga piekļuve e-pasta saziņai.
Front funkcijas
- Koplietotas iesūtnes un e-pasta deleģēšana
- E-pasta konta konsolidācija
- Sadarbības dokumentu izstrādē un komentēšana
- Automatizēta pārvirzīšana un piešķiršana
- Vienkārša meklēšana un filtrēšana
- Iesūtnes marķēšana un kategorizēšana
- Iekšējā komandas tūlītējā ziņapmaiņa
- Uzdevumu piešķiršana un atgādinājumi
- Integrācija ar populārām CRM programmām
- Pielāgojama analīze un atskaišu veidošana
Svarīgākās integrācijas
Front integrējas ar dažādām trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, lai palīdzētu komandas sadarbībai un produktivitātei. Populāras integrācijas ietver CRM sistēmas, piemēram, Salesforce, HubSpot un Pipedrive, kā arī projektu pārvaldības rīkus, piemēram, Trello, Asana un Jira, un komunikācijas platformas, piemēram, Slack un Microsoft Teams.
Plusi
- Sadarbības e-pasta rīki komandām
- Integrācija ar populārām produktivitātes lietotnēm
- Pielāgojama atskaišu veidošana
Mīnusi
- Ierobežots pielietojums individuālajiem lietotājiem
- Potenciāli sarežģītāks nekā vienkāršākie e-pasta klienti
Vislabākais priekš…
Front ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams komandām izstrādāts sadarbības e-pasta pārvaldības risinājums. Kā uz komandu orientēta e-pasta pārvaldības platforma Front ir variants, kas piemērots uzņēmumiem, kas strādā pie kopīgiem projektiem vai izmanto kopīgu e-pasta saziņu.
Front cenas
Front piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu lietotājiem, kuri vēlas notestēt tā funkcijas un iespējas. Pastāvīgai lietošanai Front piedāvā četras maksas paketes: Starter — $19/lietotājam/mēnesī, Growth — $59/mēnesī/lietotājam, Scale — $99/mēnesī/lietotājam un Premier — $229/mēnesī/lietotājam.
Apskatiet pilnu Front alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kādi tie ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
15. Spark
Spark ir alternatīvs e-pasta klients Outlook, kas piedāvā tīru un lietotājam draudzīgu pieredzi. Piedāvājot dažādas būtiskas funkcijas un funkcionalitāti, Spark mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību gan privātpersonām, gan komandām. Kā e-pasta pārvaldības risinājums Spark ir piemērots lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu.
Spark funkcijas
- Viedā iesūtne un e-pasta prioritāšu noteikšana
- Dabīgas valodas meklēšana
- Ātrās atbildes un e-pasta sagataves
- Atlikšana un turpmākie atgādinājumi
- E-pasta ieplānošana
Svarīgākās integrācijas
Ievērojamāko integrāciju vidū ir tādi rīki kā Trello, Asana, Wunderlist un Slack, kā arī produktivitātes lietotnes, piemēram, Evernote un Dropbox.
Plusi
- Tastatūras īsinājumtaustiņi
- Skaidra saskarne
Mīnusi
- Nav tīmekļa versijas
- Var būt sinhronizācijas problēmas
Vislabākais priekš…
Spark ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta pārvaldības risinājumu. Tas ir paredzēts gan privātpersonām, gan komandām, kuras vēlas e-pasta klientu, kas piedāvā pamatfunkcijas un tīru saskarni bez milzīga skaita iespēju.
Spark cenas
Spark piedāvā bezmaksas paketi atsevišķiem lietotājiem un vienkāršākām komandas vajadzībām, kas ietver visas būtiskās funkcijas. Tas piedāvā arī divas maksas paketes: Premium Individual par $4,99 mēnesī un Premium Teams par $6,99/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Kā Outlook nomaiņa var uzlabot jūsu produktivitāti?
Outlook aizvietotājs, piemēram, Spark vai LiveAgent, var uzlabot jūsu produktivitāti, nodrošinot optimizētāku, lietotājam draudzīgāku pieredzi un izcilus sadarbības rīkus privātpersonām un komandām. . Integrējot to ar citām produktivitātes lietotnēm, šīs alternatīvas piedāvā uzlabotas e-pasta pārvaldības funkcijas, ļaujot lietotājiem strādāt efektīvāk, vienlaikus saglabājot kārtību. Līdzās LiveAgent ir arī citas e-pasta alternatīvas, piemēram, Front, kas apmierina dažādas vajadzības, piedāvājot pielāgotu e-pasta pieredzi, kas, iespējams, var labāk atbilst jūsu īpašajām prasībām.
E-pasta organizācijas un pārvaldības optimizācija
Efektīva e-pasta organizācija un pārvaldība produktivitātei ir būtiska. Daudzi alternatīvi e-pasta klienti, tostarp LiveAgent, piedāvā funkcijas, kuru mērķis ir optimizēt e-pasta pārvaldību. Pieteikumu birku izmantošana ir lieliska funkcija, ko piedāvā reti kura alternatīva, bet kas ļauj kārtot un viegli izgūt pieteikumus un e-pastus. Lietotāji var piešķirt pieteikumiem birkas, lai cita starpā tos grupētu pa tēmām, projektiem un klientiem. Tas palīdz uzlabot kārtību un pieejamību, ļaujot lietotājiem ātri atrast un apstrādāt svarīgas ziņas.
Vēl viens svarīgs veids, kā optimizēt e-pasta kārtošanu, ir vairāk-aģentu informācijas panelis. Tas atvieglo efektīvu sadarbību starp komandas locekļiem, ļaujot viņiem viegli piešķirt atbildību, uzraudzīt progresu un garantēt tūlītējas atbildes uz klientu pieprasījumiem.
Turklāt vienotā iesūtne ir noderīga funkcija, kas apkopo e-pastus no vairākiem e-pasta kontiem vienā skatā, samazinot nepieciešamību pārslēgties starp vairākiem e-pasta klientiem. Rezultāts ir viena vienota iesūtne, kurā tiek rādīti visi e-pasti no visiem kontiem, kas vienkāršo e-pasta pārvaldību un ietaupa aģentu laiku.
Komandu sadarbības un komunikācijas uzlabošana
Efektīva komandas sadarbība un komunikācija ir būtiski jebkura biznesa aspekti. Sadarbības funkcijas, kas ļauj komandām sadarboties efektīvāk un sazināties labāk, ievērojami veicina labāku komandas darbu, augstāku produktivitāti un uzlabotu klientu atbalstu.
Alternatīvie e-pasta klienti piedāvā dažādas sadarbības funkcijas, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Koplietotās iesūtnes, e-pasta deleģēšana, iekšējais komandas čats, uzdevumu piešķiršana un SLA nosacījumi ir daži izplatītākie sadarbības rīki, ko piedāvā alternatīvi e-pasta klienti.
LiveAgent ir alternatīvs e-pasta klients, kam ir uzlabotas sadarbības funkcijas, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Tā iekšējā čata funkcija ļauj aģentiem viegli sazināties un strādāt kopā, izmantojot e-pasta klientu, tādējādi nodrošinot labāku komandas darbu un efektīvāku klientu atbalstu. Izmantojot LiveAgent, aģenti var koplietot iesūtnes, piešķirt e-pastus un sazinoties efektīvi sadarboties.
Nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem
Nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir būtiska jebkuram uzņēmumam neatkarīgi no tā, kāda programmatūra tiek izmantota. Mūsdienu tirgū ir svarīgi, lai rīki labi saderētu kopā, optimizējot funkcijas un palielinot produktivitāti. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi var vienkāršot darbplūsmas, automatizēt uzdevumus un samazināt manuālos procesus, tā samazinot kļūdas un ietaupot laiku.
Kad dažādi rīki nevainojami sadarbojas, uzņēmumi var izvairīties no vajadzības pēc manuālas datu pārsūtīšanas un koncentrēties uz darbībām ar pievienotu vērtību. LiveAgent integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir tikai viens piemērs tam, kā nevainojama integrācija var sniegt labumu uzņēmumiem. Integrējot to ar citām trešo pušu lietotnēm, lietotāji var skatīt klientu informāciju un izveidot pieteikumus tieši LiveAgent informācijas panelī, tādējādi novēršot nepieciešamību pēc papildu pārslēgšanās starp LiveAgent un citu programmatūru.
Turklāt nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem, piemēram, WhatsApp integrācija, palīdz uzņēmumiem ietaupīt laiku un pūles. Jebkuram uzņēmumam, kas vēlas saglabāt konkurētspēju mūsdienu tirgū, savā rīku komplektā ir jābūt nevainojamai integrācijai. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi iegūst konkurences priekšrocības, optimizē savas darbplūsmas un palielina produktivitāti.
Pirms lēmuma pieņemšanas veiciet izmēģinājumu vai demonstrāciju
Veikt demonstrācijas zvanu vai izmēģināt programmatūras produkta izmēģinājuma versiju pirms tā iegādes ir saprātīgs lēmums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas ieguldīt jaunā tehnoloģijā. Īpaši attiecībā uz rīkiem, kas paredzēti saziņas un produktivitātes uzlabošanai, ir svarīgi izprast produkta funkcijas, lietotāja saskarni un to, kā to var pielāgot jūsu īpašajām biznesa prasībām. Atvēlot laiku produkta iepriekšējai testēšanai, jūs varat iegūt skaidrāku izpratni par tā iespējām, ierobežojumiem un to, kā tas var sniegt labumu jūsu komandai.
Noslēgumā
Runājot par Outlook alternatīvas e-pasta pārvaldības programmatūras atrašanu, tirgū ir pieejamas daudzas iespējas. Dažas piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmas, atskaišu veidošanas iespējas un nevainojamu integrāciju ar citiem produktivitātes rīkiem, lai uzlabotu uzņēmuma komunikāciju un produktivitāti.
Viena no šādām iespējām ir LiveAgent, kas piedāvā virkni funkciju, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot e-pasta pārvaldības darbplūsmas. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma, uzlabotas atskaišu veidošanas iespējas un integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem padara to par pievilcīgu Outlook alternatīvu uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt savu e-pasta pārvaldību. LiveAgent ir arī rentabls, piedāvājot abonementus visu lielumu uzņēmumiem ar pielāgošanas iespējām, lai apmierinātu konkrētas biznesa vajadzības.
Galu galā labākā Outlook alternatīva būs atkarīga no uzņēmuma īpašajām vajadzībām un prasībām. Galvenais ir veikt rūpīgu izpēti un izvērtēt katras iespējas dažādās iezīmes un perspektīvas. Demonstrācijas vai izmēģinājuma versija var sniegt padziļinātu izpratni par risinājuma piedāvājumu, sniedzot iespēju noteikt, vai produkts atbilst jūsu biznesa vajadzībām.