Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām
HubSpot Service Hub ir populārs spēlētājs klientu apkalpošanas, pārdošanas un mārketinga jomā. Vairāk nekā 160’000 klientu uzticas HubSpot rīkiem, tostarp pieteikumu apstrādes un CRM sistēmām.
Bet HubSpot ir daudz konkurentu. Šajā rakstā ir apskatītas 16 HubSpot alternatīvas, to cenas un galvenās funkcijas. Varbūt jūs šeit atradīsiet savu jauno klientu apkalpošanas platformu.
Kāpēc apsvērt alternatīvas HubSpot?
Apgalvot, ka HubSpot nav pozitīvas klātbūtnes tirgū, būtu ne tikai neprecīzi, bet arī negodīgi. Tomēr, tāpat kā jebkurai citai klientu apkalpošanas programmatūrai, arī tas nav bez vājajām vietām un trūkumiem, kas liek klientiem meklēt citas iespējas.
Viena no izplatītākajām klientu problēmām ir HubSpot cenas. Lai gan tā ir jaudīga programmatūra, klienti, cenšoties to atļauties, bieži pārsniedz savu budžetu. Daudzi ir norādījuši, ka programmatūra vienkārši nebija pietiekami pielāgojama vai nepiedāvāja pietiekami daudz funkcionalitātes, lai tā būtu prasītās cenas vērta.
Vēl viena problēma, uz kuru klienti varētu klupt, ir HubSpot biežais žargona un zīmolam raksturīgās terminoloģijas lietojums. Lai gan zīmola veidošana ir svarīga un var palīdzēt radīt atšķirīgu klientu pieredzi, HubSpot mēdz pārspīlēt. Tas nozīmē, ka klientiem, iespējams, būs jāatšifrē terminoloģija, mēģinot orientēties citādi sarežģītā un dažkārt mulsinošā programmatūras komplektā.
Protams, ar gandrīz divu gadu desmitu pieredzi HubSpot Service Hub noteikti daudzas lietas dara pareizi. Daudzi cilvēki dievina tā plašo zināšanu bāzi un pielāgojamo pieteikumu apstrādes sistēmu. Galu galā visa sāls ir tajā, ka jums jāatrod palīdzības dienesta sistēma, kas atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām un prasībām.
Kurus būtiskos faktorus izvērtēt, izvēloties HubSpot alternatīvas?
Funkciju komplekts un funkcionalitāte
Meklējot HubSpot alternatīvu, viens no nozīmīgākajiem izšķirošajiem faktoriem ietver tā piedāvāto funkciju un funkcionalitātes komplektu. Pirms nolemjat izmantot kādu platformu, izvērtējiet, kuras funkcijas jūsu uzņēmumam ir nepieciešamas, un pēc tam pievienojiet tās, kas padarīs jūsu ikdienas pārdošanas darbplūsmas optimālākas un efektīvākas.
Piemēram, jūs nolemjat, ka klientu apkalpošanas komandai ir nepieciešamas tādas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēma, vilkšanas un nomešanas redaktors, tikšanos plānotājs, apmeklētāju izsekošana un kaut kāda veida telefonijas funkcija. Protams, jūs varētu apstāties pie tā, bet kāpēc gan nevēlēties ko vairāk? Šajā posmā jums vajadzētu apsvērt papildu funkcijas, piemēram, apvienojamus pieteikumus un neierobežotu kontaktu skaitu, lai optimizētu pārdošanas procesu. Turklāt varat apsvērt iespēju savai pieteikumu apstrādes sistēmai pievienot vairāk daudzvalodu kanālu un sociālos medijus. Ja esat izvēlējies zvanu centra funkciju, kāpēc gan nemeklēt HubSpot alternatīvu, kas satur IVR, videozvanus un neierobežotu zvanu vēsturi?
Nesamierinieties ar pašu minimumu, kas tikai uztur jūsu kontaktu centra darbību, bet tiecieties pēc darbības efektivitātes un apsveriet programmatūru ar plašu funkciju klāstu, kas var uzlabot ne tikai jūsu atbalsta komandas, bet galvenokārt arī klientu pieredzi.
Cena un cenas/vērtības attiecība
Lai gan maksāt par kvalitāti noteikti ir laba lieta, neuzspridziniet budžetu tikai tāpēc, ka tas šķiet pareizi. Pirms programmatūras iegādes uzmanīgi izpētiet programmatūras cenu struktūru un paketes. Jebkura SaaS produkta iegāde ir kompromiss starp naudu, kuru esat gatavs tērēt un programmatūras piedāvātajām funkcijām. Tāpēc nedomājiet, ka lētākais risinājums vienmēr ir pareizais. Meklējiet līdzsvaru starp būtisku funkcionalitāti un pieejamību. Tādā veidā jūs varat pieņemt lēmumu par HubSpot alternatīvu, kas vislabāk atbilst ne tikai jūsu kontaktu centra vajadzībām, bet arī jūsu budžetam.
Integrācijas spējas
Apkalpojot klientus, pastāv iespēja, ka jums būs nepieciešamas dažas trešo pušu lietojumprogrammas, lai padarītu biznesa procesu efektīvāku un ērtāku. Meklējiet HubSpot alternatīvu, kurā ir ne tikai ievērojams skaits integrāciju, bet ir arī viegli izveidot savienojumu ar lietotnēm, kuras izmantojat visbiežāk. Atcerieties, ka kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti. Ja ir simtiem integrāciju, tas ne vienmēr nozīmē, ka varēsit savienot visas lietotnes, kuras vēlaties izmantot.
Papildus tam, pievērsiet uzmanību integrācijas atjauninājumiem – iespējams, jums vajadzētu izvēlēties risinājumu, kas nepārtraukti papildina savas integrācijas, jo tas parāda, ka izstrādes komanda atsaucas uz savu klientu vajadzībām.
Pielāgošana un elastība
Kā jau esam noskaidrojuši, palīdzības dienesta programmatūra nav universāls risinājums. Apsverot HubSpot alternatīvu, meklējiet tās personalizēšanas un pielāgošanas iespējas un elastību. Vai varat to padarīt par savu? Vai tas spēs atbalstīt jūsu klientu apkalpošanas aģentu un jūsu uzņēmuma vajadzības?
Šie ir pamatoti jautājumi, kas jums jāuzdod sev, lai nenožēlotu ieguldījumus.
Lietotāja pieredze un lietošanas ērtums
Jūs droši vien piekritīsit, ka HubSpot alternatīvas ieviešanai nevajadzētu prasīt, lai visiem jūsu klientu apkalpošanas aģentiem būtu inženiera grāds, lai to izmantotu. Protams, jo sarežģītāka programmatūra, jo stāvāka ir apmācības līkne. Tomēr pat sarežģītas platformas ieviešana var būt vienkārša un bez problēmām, ja tās dizains koncentrējas uz lietotāju. Apsverot risinājumus, meklējiet tādu, kas ir piemērots mazāk tehnoloģijās zinošiem, bet derīgs arī speciālistiem, kas var tam pievienot pielāgotu kodu.
Mērogojamība un izaugsmes iespējas
Lielākā daļa uzņēmumu tiecas pēc izaugsmes. Izvēloties HubSpot alternatīvu, vienmēr ņemiet vērā programmatūras mērogojamību. Tādā veidā jūs netiksiet pārsteigts, kad pēkšņi vajadzēs programmatūru jaunināt no pamata paketes uz dārgāku. No otras puses, jūs varat atklāt, ka jūsu abonements ir pārāk plašs jūsu vajadzībām. Neieslīgstiet bezgalīgu strīdu cilpā ar klientu atbalstu un gaidīšanā, kamēr jūsu abonements beidzot tiks koriģēts. Izvēlieties platformu, kuru varat viegli paplašināt vai sašaurināt, pamatojoties uz jūsu unikālajām vajadzībām.
Klientu atbalsts un resursi
Visbeidzot, bet noteikti ne mazāk svarīgi – palasiet par HubSpot alternatīvas klientu atbalstu. Uzņēmums ir tik labs, cik laba ir tā klientu apkalpošana. Pat ja šķiet, ka programmatūras risinājums jums ir ideāls, ja tam ir slikta klientu apkalpošana, izvairieties no tā.
Papildus klientu apkalpošanas komandas pieejamībai pārliecinieties, vai jūsu izvēlētajam risinājumam ir plaša zināšanu bāze ar problēmu novēršanas ceļvežiem, pamācībām un klientu forumiem. Tādā veidā varat būt drošs, ka platforma dara visu iespējamo, lai piešķirtu prioritāti klientu vajadzībām.
16 labākās HubSpot alternatīvas
1. LiveAgent
LiveAgent ir plaši pazīstama HubSpot alternatīva ar vairāk nekā 130 jaudīgām funkcijām, kas nodrošina daudzkanālu pieredzi. Lai gan LiveAgent ir pilns ar funkcijām un integrācijām, tas ir lietotājam draudzīgs un pieņemams risinājums uzņēmumiem visā pasaulē. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ļauj tūkstošiem klientu nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.
LiveAgent funkcijas
- Pieteikumu apstrādes sistēma
- Klientu kontaktu pārvaldība
- Daudzvalodu iespējas
- Sociālo mediju pārvaldība
- Automatizācijas funkcijas
- Zināšanu bāzes vadība
- Klientu attiecību pārvaldība (CRM)
- Zvanu centra programmatūra
- IVR
- Vienotā iesūtne
- Sadarbības funkcijas
- Uzlabotas atskaišu veidošanas funkcijas
- Tiešsaistes čats
- Satura pārvaldība
Svarīgākās integrācijas
Varat sapārot LiveAgent ar vairāk nekā 200 trešo pušu lietotnēm. Klientu iecienītākās ir Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign un daudzas citas.
Plusi
- Plaša pielāgošana
- Viegli iestatīt un lietot
- Pieejamas cenas
- Daudzkanālu klientu atbalsta rīki
Mīnusi
- Liels funkciju skaits nozīmē stāvāku apmācības līkni
- Nav iespējams vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar vienu un to pašu kontu
Vislabākais priekš…
LiveAgent palīdz nodrošināt labu klientu apkalpošanu daudziem klientiem visā pasaulē. Šī daudzpusīgā HubSpot alternatīva ir vispiemērotākā maziem un vidējiem uzņēmumiem, tai pat laikā arī liela mēroga uzņēmumiem tas bieži vien šķiet noderīgs. Lielākā daļa LiveAgent klientu strādā e-komercijas, izglītības, finanšu, ceļojumu un viesmīlības, kā arī tehnoloģiju jomā.
LiveAgent cenas
LiveAgent piedāvā četrus galvenos maksas cenu līmeņus, kā arī bezmaksas paketi, kas nodrošina dažādas funkcijas ar dažiem ierobežojumiem. Maksas paketes sākas ar Small par $9/aģentam/mēnesī un turpinās ar paketi Medium par $29/aģentam/mēnesī. Dārgākie līmeņi sastāv no paketes Large par $49/aģentam/mēnesī un Enterprise par $69/aģentam/mēnesī.
Pirms izlemjat izmantot maksas paketi, varat pārbaudīt LiveAgent, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
2. Salesforce Service Cloud
Salesforce Service Cloud ir viens no labi zināmajiem HubSpot konkurentiem. Viņu programmatūra palīdz palielināt iesaisti visā klienta ceļā un palīdz vairāk nekā 150’000 klientu visā pasaulē sniegt personalizētus pakalpojumus saviem klientiem.
Salesforce Service Cloud funkcijas
- Darbplūsmas automatizācija
- Reklāmguvumu uzskaite
- Daudzkanālu pārvirzīšana
- Sociālo mediju kanāli
- Atskaišu veidošanas funkcijas un analīze
- Pieteikumu pārvaldība
- CRM
Svarīgākās integrācijas
Salesforce Service Cloud piedāvā integrāciju ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Shopify, Asana, Trello, MailChimp, Twilio un Scoro.
Plusi
- Visaptverošs klientu atbalsta rīku komplekts
- Plaši pielāgojamas atskaites
- Pielāgojams
Mīnusi
- Nedaudz mulsinoša saskarne
- Var kļūt dārgs
- Var būt izaicinājums jaunajiem lietotājiem
Vislabākais priekš…
Salesforce Service Cloud ir piemērots visu lielumu uzņēmumiem. Lai gan tas ir pielāgots e-komercijai, daudzi Salesforce Service Cloud lietotāji specializējas finansēs, ražošanā, izglītībā, tehnoloģijās un veselības aprūpē.
Salesforce Service Cloud cenas
Varat izvēlēties kādu no četriem cenu variantiem, ko piedāvā Salesforce Service Cloud. Starter līmenis vienam lietotājam mēnesī maksā $25, norēķinoties reizi gadā. Professional līmenis vienam lietotājam mēnesī maksā $75, norēķinoties reizi gadā. Populārākais Enterprise līmenis maksā $150 vienam lietotājam mēnesī, norēķinoties reizi gadā. Un visdārgākā – Unlimited pakete vienam lietotājam mēnesī izmaksās $300, norēķinoties reizi gadā.
Ja vēlaties izmēģināt Salesforce Service Cloud pirms pirkuma izdarīšanas, varat reģistrēties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
3. Zendesk
Ar vairāk nekā 50’000 klientu loku Zendesk ir populāra HubSpot alternatīva. Zendesk lepojas ar to, ka rada holistisku klientu pieredzi un palīdz uzņēmumiem visā pasaulē nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.
Zendesk funkcijas
- Pieteikumu pārvaldība
- Klientu datubāze
- Darbplūsmas konfigurācija
- Pašapkalpošanās portāls
- Tiešsaistes čats
- Daudzkanālu saziņa
Svarīgākās integrācijas
Zendesk piedāvā jūsu ērtībai daudzas integrācijas. Dažas no tām ir Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack un Jira.
Plusi
- Uzlabota reāllaika atskaišu veidošana
- Pielāgojamas darbplūsmas
- Daudzkanālu iespējas
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Ierobežota mērogojamība
- Pietrūkst elastības
Vislabākais priekš…
Zendesk vispiemērotākais ir lielākiem un vidējiem uzņēmumiem dažādās nozarēs, tostarp veselības aprūpē, finanšu pakalpojumos, e-komercijā, ceļojumos un viesmīlībā.
Zendesk cenas
Ja apsverat iespēju izmantot Zendesk, varat izvēlēties kādu no četrām cenu paketēm. Support Team maksā €19/aģentam/mēnesī, Suite Team maksā €49/aģentam/mēnesī, Suite Growth maksā €79/aģentam/mēnesī, un Suite Professional maksā līdz €99/aģentam/mēnesī. Lai saņemtu piedāvājumu Zendesk lielākajai paketei — Enterprise, sazinieties ar viņu pārdošanas komandu.
Pirms iegādāties kādu no abonementiem, varat izmēģināt Zendesk, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu Zendesk alternatīvu salīdzinājumu.
4. Freshdesk
Freshdesk ir viena no nozarē slavenākajām HubSpot CRM alternatīvām. Vairāk nekā 60 000 klientu to izmanto, lai vienotu un optimizētu klientu saziņu un sniegtu izcilu atbalstu.
Freshdesk funkcijas
- Aktivitāšu panelis
- Sociālo mediju mārketinga integrācija
- Darbplūsmas konfigurācija
- Pieteikumu apstrādes programmatūra
- Zināšanu bāzes vadība
- Reāllaika atskaišu veidošana
Svarīgākās integrācijas
Freshdesk ļauj savienot savu rīku komplektu ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Slack, Jira, Asana, Shopify, MailChimp un Twilio.
Plusi
- Sadarbības rīki
- Zvanu uzraudzības iespējas
- Lietotājam draudzīga saskarne
Mīnusi
- Ierobežota elastība
- Var mazliet ķerties
- Nepietiekama pielāgojamība
Vislabākais priekš…
Freshdesk ir piemērots visu izmēru uzņēmumiem, tostarp jaunizveidotiem uzņēmumiem un mazām komandām. Lielāko daļu Freshdesk klientu varat atrast mazumtirdzniecības, tehnoloģiju, e-komercijas, finanšu un izglītības jomās.
Freshdesk cenas
Freshdesk piedāvā bezmaksas paketi ar dažām ierobežotām funkcijām. Turklāt jūs varat izvēlēties starp paketi Growth €15/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, paketi Pro — €49/lietotājam/mēnesī un paketi Enterprise — €79/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Pirms izvēlaties kādu no maksas paketēm, varat iepazīties ar programmatūru, izmantojot Freshdesk 21 dienas bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu Freshdesk alternatīvu salīdzinājumu.
5. Zoho Desk
Zoho Desk ir tīmeklī balstīta klientu apkalpošanas platforma ar vairāk nekā 100’000 klientu visā pasaulē. Tie galvenokārt koncentrējas uz ikdienas klientu atbalsta darbību vienkāršošanu un klientu attiecību uzlabošanu.
Zoho Desk funkcijas
- Tiešsaistes čats
- Klientu datubāze
- Mijiedarbību izsekošana
- Pieteikumu pārvaldība
- Pašapkalpošanās portāls
- Atskaišu veidošana un analīze
Svarīgākās integrācijas
Starp Zoho Desk ievērojamākajām integrācijām varat atrast Pipedrive, Slack, WooCommerce, Aircall, Salesloft un Alegra.
Plusi
- Daudzkanālu klientu atbalsta rīki
- Pieejamas cenas
- Intuitīva saskarne
Mīnusi
- Ierobežota pielāgošana
- Nepietiekamas mārketinga funkcijas
- Ierobežota pieteikumu meklēšana
Vislabākais priekš…
Zoho Desk rīku komplekts tiek izmantots daudzās nozarēs, tostarp tehnoloģiju, e-komercijas, mazumtirdzniecības, izglītības un finanšu pakalpojumu jomā. Tas noder visu lielumu uzņēmumiem.
Zoho Desk cenas
Kad nolemjat par labu Zoho Desk, varat izvēlēties kādu no trim cenu variantiem. Pirmā ir pakete Standard ar dažām pamatfunkcijām par €14/lietotājam/mēnesī, otrā ir vispopulārākā – pakete Professional par €23/lietotājam/mēnesī un visbeidzot – pakete Enterprise par €40/lietotājam/mēnesī.
Ja vēlaties pārbaudīt programmatūru un izpētīt to, varat reģistrēties 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet pilnu Zoho Desk alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kādi tie ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
6. Intercom
Intercom ir labi zināma klientu apkalpošanas un mārketinga automatizācijas platforma, kas palīdz vairāk nekā 25’000 uzņēmumu risināt klientu problēmas.
Intercom funkcijas
- Uzlabota automatizācija
- Iesūtnes pārvaldība
- Virtuālais asistents
- Darbplūsmas automatizācija
- Tiešsaistes čats
- Veiktspējas metrikas
Svarīgākās integrācijas
Intercom piedāvā plašu pieejamo integrāciju katalogu. Dažas no tām ir Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic un Shopify.
Plusi
- Uzlabota automatizācija
- Pamatīga atskaišu sistēma un analīze
- Nepārtraukta attīstība un uzlabojumi
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Ierobežota zināšanu bāzes rediģēšana
- Cena ir diezgan augsta
Vislabākais priekš…
Intercom biznesa modelis ir vispiemērotākais lielākiem uzņēmumiem ar daudziem ienākošajiem klientu pieprasījumiem. Programmatūra galvenokārt tiek izmantota e-komercijā, programmatūras izstrādē, finansēs un veselības aprūpē.
Intercom cenas
Intercom trīs cenu pakešu vidū ir pakete Starter, kas jums izmaksās $74/mēnesī, norēķinoties reizi gadā. Pārējām divām plašākām Pro un Premium paketēm ir pielāgotas cenas, tāpēc jums būs jāsazinās ar Intercom pārdošanas komandu, lai tās apspriestu.
Tomēr, pirms nolemjat izmantot maksas paketi, varat izmēģināt Intercom, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Skatiet pilnu Intercom alternatīvu salīdzinājumu.
7. Help Scout
Help Scout ir alternatīva HubSpot, kas lepojas ar savu pieejamību un lietošanas ērtumu. Ar vairāk nekā 12’000 klientu bāzi Help Scout ievieš revolūciju visā, ko zināt par iesūtni.
Help Scout funkcijas
- Sadarbības rīki
- Zināšanu pārvaldība
- Pašapkalpošanās portāls
- Pielāgojamas sagataves
- Koplietota iesūtne
- Tiešsaistes čats
Svarīgākās integrācijas
Varat savienot savu Help Scout kontu ar daudzām trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, Magento, MailChimp, Jira, Slack un Salesforce.
Plusi
- Automatizētas atbildes
- Uz sadarbību vērsta koplietošanas iesūtne
- Viegli iestatīt un lietot
Mīnusi
- Mobilā lietotne var dīvaini darboties
- Pietrūkst uzticamas pieteikumu apstrādes sistēmas
- Var nedaudz ķerties
Vislabākais priekš…
Help Scout var sastapt mazos un vidējos uzņēmumos. Runājot par savām nozarēm, Help Scout klienti parasti strādā tehnoloģiju, veselības aprūpes, izglītības un e-komercijas jomā.
Help Scout cenas
Help Scout lētākais cenu līmenis Standard maksā $20/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā. Varat arī izvēlēties paplašināto Plus līmeni, kas vienam lietotājam mēnesī maksā $40, norēķinoties reizi gadā. Jūsu trešā iespēja ir Pro līmenis, kas maksā līdz $65/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Pirms maksas paketes izvēles varat bez maksas izmēģināt Help Scout programmatūru, izmantojot 15 dienu izmēģinājumu.
Skatiet pilnu Help Scout alternatīvu salīdzinājumu.
8. Front
Front ir HubSpot alternatīva, kas cenšas apvienot un optimizēt visas klientu sarunas un palīdzēt nodrošināt vislabāko atbalstu. Tā kā šai programmatūrai uzticas vairāk nekā 8000 uzņēmumu, Front ir labi pazīstams spēlētājs šajā nozarē.
Front funkcijas
- Pašapkalpošanās portāls
- Aktivitāšu panelis
- Daudzkanālu iespējas
- Klientu datubāze
- Pieteikumu pārvaldība
- Tiešsaistes čats
Svarīgākās integrācijas
Fron varat sapārot ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Asana, Slack, Salesforce, Twilio, Shopify un Trello.
Plusi
- Automatizācija
- Sadarbības rīki
- Viegli uzstādāms
Mīnusi
- Tīmekļa klients var būt nedaudz lēns
- Neveikla e-pasta arhivēšanas funkcija
- Var kļūt dārgs
Vislabākais priekš…
Front izmanto visu lielumu uzņēmumi, tomēr lielāko daļu tās klientu veido mazie un vidējie uzņēmumi. Lielākoties jūs varat atrast viņus strādājot tehnoloģiju, veselības aprūpes, e-komercijas un juridisko pakalpojumu jomās.
Front cenas
Front iedala cenas divās kategorijās. Pirmā ir paredzēta mazajām komandām un ietver Starter cenu paketi. Tā maksā $19 par darbavietu/mēnesī. Otra kategorija ir piemērota lielākajai daļai uzņēmumu, un tajā ir trīs cenu līmeņi: Growth par $59 par darbavietu/mēnesī, Scale — $99 par darbavietu/mēnesī un Premier — $299 par darbavietu/mēnesī.
Varat arī notestēt Front pirms maksas paketes izvēles. Programmatūra jums ir pieejama, reģistrējoties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Skatiet pilnu Front alternatīvu salīdzinājumu.
9. Gorgias
Gorgias lepojas ar vairāk nekā 11’000 klientu visā pasaulē. Gorgias klientu apkalpošanas programmatūra tika izstrādāta, domājot par e-komerciju, tāpēc nav pārsteigums, ka tā gūst panākumus šajā nozarē.
Gorgias funkcijas
- Daudzkanālu iespējas
- Tiešsaistes čats
- Pieteikumu pārvaldība
- Sociālo mediju integrācijas
- Darbplūsmas konfigurācija
- Makrosiun pielāgojamas sagataves
Svarīgākās integrācijas
Gorgias ir saderīgs ar daudzām lietotnēm, kas klientiem galvenokārt palīdz to e-komercijas biznesā. Dažas no tām ietver Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive un citas.
Plusi
- Integrācijas ar e-komercijas platformām
- Sadarbības rīki
- Viegli iestatīt un lietot
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Var kļūt dārgs
- Nepietiekama pieteikumu apstrādes programmatūra
Vislabākais priekš…
Gorgias programmatūra ir izstrādāta un nepārtraukti attīstīta sadarbībā ar visu izmēru e-komercijas zīmoliem.
Gorgias cenas
Gorgias piedāvā piecas galvenās cenu paketes, kā arī papildinājumus. Jūs maksāsiet $10 par 50 pieteikumiem mēnesī, izmantojot paketi Starter, $60 par 300 pieteikumiem mēnesī paketē Basic, $360 par 2000 pieteikumiem mēnesī un $900 par 5000 pieteikumiem, izmantojot paketi Advanced. Ja jūs interesē cenu pakete, kas piedāvā vēl vairāk funkciju, sazinieties ar Gorgias pārdošanas komandu par paketes Enterprise cenām.
Izmantojot Gorgias 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu, varat notestēt viņu programmatūru pirms maksas paketes iegādes.
Apskatiet pilnu Gorgias alternatīvu salīdzinājumu.
10. Groove
Groove ir klientu apkalpošanas programmatūra, kuras mērķis ir nodrošināt augstas klases funkcionalitāti mazajiem uzņēmumiem visā pasaulē.
Groove funkcijas
- Zināšanu bāzes vadība
- Tiešsaistes čats
- Pieteikumu pārvaldība
- Klientu datubāze
- Darbplūsmas konfigurācija
- Mijiedarbību izsekošana
Svarīgākās integrācijas
Groove integrāciju repertuārā ietilpst MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge un citi.
Plusi
- Sadarbības rīki
- Plūsmas veidošanas funkcijas
- Lietotājam draudzīga saskarne
Mīnusi
- Nav pielāgotu atskaišu
- Regulāra aģentu pārklāšanās
- Nepietiekama apmeklētāju izsekošana
Vislabākais priekš…
Kā HubSpot alternatīva Groove ir vispiemērotākā maziem un vidējiem SaaS uzņēmumiem.
Groove cenas
Groove saviem klientiem piedāvā trīs galvenās cenu paketes: paketi Starter par $12/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, paketi Plus par $20/lietotājam/mēnesī un visplašāko – paketi Pro par $40/lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Papildus maksas abonēšanas līmeņiem Groove ļauj notestēt savu programmatūru, izmantojot 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Skatiet pilnu Groove alternatīvu salīdzinājumu.
11. MailChimp
MailChimp ir populārs e-pasta un mārketinga automatizācijas rīks ar garu vēsturi šajā nozarē. Ar satriecošo klientu bāzi, kas pārsniedz 12 miljonus, MailChimp noteikti ir atstājis iespaidu uz ikvienu, kas to ir izmēģinājis.
MailChimp funkcijas
- E-pasta kampaņu pārvaldības rīki
- Klientu ceļa konstruktors
- SMS mārketinga funkcijas
- Kampaņas analīze
- Inākošā mārketinga rīki
- Mārketinga automatizācijas funkcijas
Svarīgākās integrācijas
MailChimp e-pasta mārketinga rīki ir saderīgi ar daudzām trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, Matcha, Firebase, Open Table, ConvertFlow un FeedOtter.
Plusi
- Pieejamas cenas
- Uzlabota automatizācija
- SMS mārketinga iespējas
Mīnusi
- Nepietiekams klientu atbalsts
- Ierobežota pielāgošana
- Ierobežotas e-pasta sagatavju dizaina iespējas
Vislabākais priekš…
MailChimp programmatūra ir vispiemērotākā maziem un vidējiem uzņēmumiem. Parasti to var sastapt mazumtirdzniecībā, e-komercijā, bezpeļņas organizācijās un uz pakalpojumiem balstītos uzņēmumos.
MailChimp cenas
MailChimp piedāvā paketi Free, kurai ir daži ierobežojumi, taču mārketinga komandām ar mazāku budžetu tā joprojām būs noderīga. Maksas paketes sākas ar Essentials, kas ir bezmaksas vienu mēnesi, un pēc tam maksā sākot no €11,99/mēnesī, balstoties uz 500 kontaktpersonām. Nākamais līmenis ir Standard, kas arī ir bez maksas vienu mēnesi un pēc tam maksā, sākot no €18,44/mēnesī, balstoties uz 500 kontaktpersonām. Dārgākais līmenis, ko MailChimp piedāvā, ir pakete Premium, kas maksā €322,77/mēnesī, balstoties uz 10’000 kontaktu.
Viena mēneša bezmaksas Essentials vai Standard paketes izmantošana darbojas kā MailChimp bezmaksas izmēģinājuma periods.
12. ZoomInfo
ZoomInfo ir plašas biznesa datu bāzes un uz izaugsmi vērstas programmatūras kombinācija ar vairāk nekā 20’000 klientu visā pasaulē.
ZoomInfo funkcija
- Kontaktu saraksti
- Potenciālo pircēju meklēšanas rīki
- Uzlabota segmentācija
- Klientu Pieprasījumu Pārvaldības (CRM) integrācija
- Tirgus Ieskati
- Atskaišu izveide
Svarīgākās integrācijas
ZoomInfo ir saderīgs ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Salesforce, Snowflake, Avaya, Slack, Marketo un Pipedrive.
Plusi
- Plaša un regulāri atjaunināta datubāze
- Jaudīgas meklēšanas iespējas
- Uzlaboti potenciālo pircēju meklēšanas un mērķauditorijas rīki
Mīnusi
- Pa saskarni var būt sarežģīti pārvietoties
- Izmaksas
- Klientu atbalstam dažreiz ir nepieciešams ilgs laiks, lai atbildētu
Vislabākais priekš…
ZoomInfo programmatūra ir izstrādāta, domājot par mūsdienu uzņēmumiem. Tas ir piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem, tostarp jaunizveidotiem uzņēmumiem un uzņēmuma līmeņa darbībām. ZoomInfo klientus varat atrast tādās jomās kā cilvēkresursi un personāla atlase, tirdzniecība, e-komercija un daudzās citās jomās.
ZoomInfo cenas
ZoomInfo ir pielāgotas cenas. Lai saņemtu personalizētu piedāvājumu, sazinieties ar ZoomInfo pārdošanas komandu. Tai pat laikā pirms abonementa iegādes varat izmēģināt ZoomInfo, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
13. ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise ScreenConnect ir attālās darbvirsmas un mobilā atbalsta risinājums, bijušais Control. Ar pilnībā funkcionējošām attālinātās piekļuves iespējām un uzlabotajām funkcijām tas ir vērtīgs darbarīks daudzos IT uzņēmumos.
ConnectWise ScreenConnect funkcijas
- Piekļuves kontroles/atļaujas
- Vairāku monitoru pieeja
- Reāllaika čats
- Failu pārsūtīšana
- Ekrāna ierakstīšana
- Ekrāna kopīgošana
Svarīgākās integrācijas
ConnectWise ScreenConnect piedāvā šādas trešo pušu lietotnes: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds un Microsoft Outlook.
Plusi
- Lieliskas attālinātās piekļuves iespējas
- Viegli ieviešams
- Ātra un uzticama ekrāna koplietošanas funkcija
Mīnusi
- Ierobežotas integrācijas
- Var kļūt dārgs
- Nav pielāgotu atskaišu
Vislabākais priekš…
ConnectWise ScreenConnect var izmantot gan mazi, gan lieli uzņēmumi. Visizplatītākais šīs programmatūras pielietošanas veids ir problēmu novēršana IT atbalsta uzņēmumos un citos uz tehnoloģijām vērstos uzņēmumos.
ConnectWise ScreenConnect cenas
Lai izmantotu ConnectWise ScreenConnect, varat izvēlēties paketi One ar vienas licences ierobežojumu. Izmantojot šo paketi, viens lietotājs var izveidot vienu savienojumu par $27. Nākamais līmenis ir Standard, kas vienam lietotājam ļauj izveidot 3 vienlaicīgus savienojumus par $42. Pēdējā pakete – Premium ļauj vienam lietotājam izveidot 10 vienlaicīgus savienojumus par $52.
Varat izmēģināt ConnectWise ScreenConnect, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu ConnectWise ScreenConnect alternatīvu salīdzinājumu.
14. Pipedrive
Pipedrive ir plaši pazīstama CRM platforma ar daudzām pārdošanas funkcijām. Šī HubSpot alternatīva palīdz vairāk nekā 100’000 uzņēmumu visā pasaulē paplašināt savu uzņēmējdarbību un gūt lielākus ieņēmumus.
Pipedrive funkcijas
- Tiešsaistes čats
- Mārketinga automatizācija
- Pārdošanas automatizācija
- Vizuāls pārdošanas piltuvju konstruktors
- Interesentu atlase
- CRM
Svarīgākās integrācijas
Pipedrive integrējas ar dažādām trešo pušu lietotnēm, tostarp Slack, Twilio, Wiza, Paperflite, Skyvia un Asana.
Plusi
- Pielāgojamas piltuves
- Jaudīga pārdošanas atskaišu veidošana
- Plašs klientu ieskats un apmeklētāju izsekošana
Mīnusi
- Pietrūkst iebūvētas telefonijas
- Var kļūt dārgs
- Ierobežota platformas pielāgošana
Vislabākais priekš…
Pipedrive ir populārs galvenokārt mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Viņu klienti galvenokārt strādā pārdošanas, mārketinga, nekustamā īpašuma vai e-komercijas jomās.
Pipedrive cenas
Lai piekļūtu Pipedrive funkcijām, varat abonēt kādu no šīm paketēm: Essential par €14,90/lietotājam/mēnesī, Advanced — €24,90/lietotājam/mēnesī, Professional — €49,90 EUR/lietotājam/mēnesī vai Enterprise par €99,00/lietotājam/mēnesī.
Pirms pieteikšanās uz Pipedrives mārketinga un pārdošanas rīkiem, varat izmēģināt šo programmatūru, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
15. LiveChat
LiveChat palīdz vairāk nekā 36’000 klientu samazināt atbildes laiku un uzlabot klientu apmierinātību.
LiveChat funkcijas
- Tiešsaistes čats
- Čata pārsūtīšana
- Pieteikumu sistēma
- Atskaišu izveide
- Šifrēšana
- Iepriekšsagatavotas atbildes
Svarīgākās integrācijas
Varat sapārot LiveChat ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp BigCommerce, Slack, Magento, Volusion, Zapier un Klaus.
Plusi
- Uzticams tiešsaistes čata logrīks
- Viegli iestatīt un lietot
- Daudzvalodu atbalsts
Mīnusi
- Var kļūt dārgs
- Ierobežota automatizācija
- Mobilā lietotne varētu būt labāk optimizēta
Vislabākais priekš…
LiveChat palīdz dažāda lieluma uzņēmumiem sekot līdzi viņu klientu ziņām. Visizplatītākās nozares, kas izmanto LiveChat, ir klientu apkalpošana, e-komercija, izglītība, finanses, ceļojumi vai viesmīlība.
LiveChat cenas
Lētākā pakete, ko LiveChat var piedāvāt, ir pakete Starter par $20/aģentam/mēnesī. Otra ir Team par $41/aģentam/mēnesī, pēc tam – Business par $59/aģentam/mēnesī. Ja vēlaties uzzināt par LiveChat jaudīgāko paketi – Enterprise, sazinieties ar viņu pārdošanas komandu.
Papildus četrām maksas paketēm LiveChat varat izmēģināt 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma perioda laikā.
Apskatiet pilnu LiveChat alternatīvu salīdzinājumu.
16. Omnisend
Omnisend ir lieliska izvēle tiešsaistes veikaliem, kas meklē alternatīvu HubSpot Service Hub. Tā mērķis ir, lai e-pasta un SMS mārketings būtu vienkāršs un efektīvs, izmantojot rīkus, kas palīdz sazināties ar klientiem atbilstoši jūsu zīmolam.
Omnisend funkcijas
- E-pasta un SMS mārketinga automatizācija
- Vilkšanas un nomešanas e-pasta un reģistrēšanās formu konstruktori
- 250+ iepriekšsagatavotas e-pasta sagataves
- Atskaišu veidošana un analīze
- 24/7 tiešsaistes klientu atbalsts ietverts visās paketēs (ieskaitot bezmaksas)
- 150+ ekomercijas integrācijas
Svarīgākās integrācijas
Varat integrēt Omnisend ar vairāk nekā 130 trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, WooCommerce, WordPress, Justuno, Gorgias, Wix un daudzām citām.
Plusi
- SMS nosūtīšana visā pasaulē
- Uzlabota mārketinga automatizācija
- Godalgots 24/7 klientu atbalsts
Mīnusi
- Saskarne pieejama vienīgi angļu valodā
- Ierobežota platformas pielāgošana
- Ierobežota elastība zīmoliem, kas nav saistīti ar e-komerciju
Vislabākais priekš…
Omnisend ir lieliski piemērots e-komercijas tirgotājiem, kuri vēlas, lai e-pasta un SMS mārketings būtu vienkāršs, bet jaudīgs. Tas ir patiešām lietotājam draudzīgs, tāpēc varat sākt sūtīt skaistus e-pastus un īsziņas bez nepieciešamības būt tehnoloģiju ekspertam.
Omnisend cenas
Omnisend piedāvā bezmaksas paketi, kas ļauj izmantot visas tā funkcijas līdz pat 250 kontaktpersonām — tas ir lieliski piemērots maziem uzņēmumiem, kas tikai sāk savu darbību. Ja jums ir vairāk kontaktpersonu, pakete Standard maksā $16/mēnesī par 500 kontaktpersonām ar vairāk rīkiem veikala izaugsmei. Lielākiem veikaliem pakete Pro maksā $59/mēnesī par 500 kontaktpersonām, nodrošinot visu nepieciešamo, lai ar īsziņām sasniegtu daudz klientu.
Kādas galvenās funkcijas atšķir HubSpot alternatīvas vienu no otras?
Katrai HubSpot alternatīvai, par kuru mēs runājām, ir kādas unikālas funkcijas un uzlabotas funkcijas, kas padara to par spēcīgu sāncensi, tādu, kuru ir vērts apsvērt. Balstoties uz jūsu uzņēmuma veidu un konkrētajiem lietošanas veidiem, tādas funkcijas kā zvanu pārsūtīšana, neierobežoti zvanu ieraksti, pielāgojamas sagataves, automatizācijas nosacījumi, IVR un pieteikumu apstrādes rīki var ietekmēt jūsu lēmumu.
Vēl viens aspekts, kas var vedināt jūs uz vispiemērotāko HubSpot alternatīvu, ir integrāciju iespēja. Papildus integrāciju saraksta apskatei izlasiet, kā tās var savienot ar palīdzības dienesta programmatūru. Vai tās ir iebūvētās integrācijas? Vai viņi izmanto API? Ja tā, vai jums patīk šāda sistēma, vai arī jums būs nepieciešama palīdzība no atbalsta dienesta?
Lai gan daudzas funkcijas un iespējas var šķist vienkāršas, paskatieties dziļāk. Ja šķiet, ka programma ir vērtīga, bet tomēr vienmēr pirms naudas tērēšanas iedziļinieties. Esiet zinātkārs. Atcerieties, ka pareizā klientu apkalpošanas programmatūra ne tikai izturēs visus jūsu jautājumus, bet sniegs daudz vairākpar jūsu prasīto.
Noslēgumā
Tātad, ko mēs esam iemācījušies? Iespējams, ka HubSpot var būt liela zivs baseinā, taču tā nav vienīgā. Jūs varat būt apmierināts ar HubSpot, un jūs vienkārši interesē citas iespējas.
Turpinot analoģiju ar zivīm, uzskatiet, ka HubSpot ir karpa. Jūs varat to viegli pamanīt savā apkārtnē – tā ir diezgan izplatīta. Tā ir liela zivs, un tā var pabarot daudzus cilvēkus, taču to ir diezgan grūti pagatavot. Un, ja jūs to nepagatavojat pareizi, tai bieži ir dubļaina garša, kas var sabojāt jūsu vakariņas.
Turpretim LiveAgent varētu uzskatīt par varavīksnes foreli. Veikla un slaida, bet tomēr viegli noķerama. Lai gan nav tik liela kā karpa, tā neatstās jūs badā. Turklāt tā ir neticami vienkārši pagatavojama, un tās izsmalcinātā garša var pacelt visu jūsu maltīti citā līmenī.
Atejot nost no dīķa tēmas, HubSpot alternatīvās var būt grūti orientēties. Protams, jūsu īpašās vajadzības un prasības galu galā novirzīs jūs pareizajā virzienā. Tomēr, ja tādas funkcijas kā daudzkanālu iespējas, nostrādāts un lietotājam draudzīgs dizains un jaudīga pieteikumu apstrādes programmatūra izklausās kā kaut kas, ko varētu izmantot jūsu uzņēmums, jums vajag izmēģināt LiveAgent. Galu galā tas ir lielisks piemērs visaptverošai bezmaksas palīdzības dienesta sistēmai.