Pārejiet uz mūsu daudzkanālu klientu saziņas programmatūru un ļaujiet klientiem ērti sazināties ar Jums, izmantojot viņu iecienītākos kanālus. Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot palīdzības pieteikumus e-pastā, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai zināšanu bāzi.
Viss ir pieejams vienā vienotā sistēmā, kas izveidota ērtai lietošanai. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent.
Funkcija | LiveAgent | Tidio |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde | ✅Jā | ❌Nē |
Tiešsaistes čats | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ✅Jā | |
✅Jā | ❌ Nē | |
✅Jā | ❌Nē | Viber | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ✅Jā | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ❌Nē |
Klientu forums | ✅Jā | ❌Nē |
Automatizācija un nosacījumi | ✅Jā | ❌Nē |
API | ✅Jā | ✅Jā |
Interaktīvā balss atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ✅Jā |
Čata pakalpojums ir ātra un uzticama saziņas iespēja ar klientiem. LiveAgent čata pakalpojums ir visātrākais tirgū – čata attēlošanas ātrums ir 2,5 sekundes. Tas papildināts arī arlieliskām funkcijām, kas var uzlabot klientu iesaisti un aģentu produktivitāti.
Reāllaika rakstīšanas skats ļauj redzēt, ko klienti raksta, pirms viņi nospiež taustiņu “sūtīt”, savukārt proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi mudina klientus sazināties ar jums. Apskatiet pilnu funkciju sarakstu vai izmēģiniet tās.
Tidio čats ir lielisks rīks klientu atbalsta nodrošināšanai. Tomēr ne katrs palīdzības dienests var paļauties tikai uz čatu, lai sniegtu apbrīnojamu atbalstu klientiem. Tieši tāpēc LiveAgent piedāvā e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber, WhatsApp un sociālos medijus – Facebook, Twitter and Instagram.
Veidojiet labākas attiecības ar klientiem un ļaujiet klientiem sasniegt jūs no jebkuras svarīgas tiešsaistes vietas. Izmēģiniet to jau šodien un ieraugiet, kā uzlabot savu palīdzības dienestu, izmantojot daudzkanālu pieteikumu apstrādi.
LiveAgent ir papildināts ar uzlabotām funkcijām visiem Jūsu plānā pieejamajiem rīkiem un saziņas kanāliem. Pārvaldiet savus kontaktus un izmantojiet uzlabotu filtrēšanu, lai šķirotu no klientiem saņemtos ziņojumus. Izveidojiet pielāgotus IVR kokus savam zvanu centram.
Izveidojiet pielāgotas čata un zvanu pogas vai pielāgojiet savu zīmolu un rakstu stilu klientu portālā. Apskatiet pilnu funkciju sarakstu, lai redzētu, ko iespējams paveikt ar LiveAgent.
Inovatīva programmatūra
2006.gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023.gadā visaugstāk novērtētais un visvairāk apskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū ir LiveAgent, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Mēs saprotam, ka klientu atbalsta sniegšana var būt grūts darbs, ja nav neviena, kas varētu Jums palīdzēt. Tāpēc mūsu klientu atbalsts ir pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā ikvienam, kas vēlas uzzināt ko jaunu vai kam nepieciešama palīdzība kāda jautājuma risināšanā.
LiveAgent ir daudz apmierinātu klientu, un arī Jūs varat kļūt par vienu no tiem. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un uzziniet, kā mēs to darām, vai arī apskatiet mūsu atsauksmes un izlasiet, kāpēc klienti izvēlējās pāriet uz LiveAgent.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Uzlabojiet savu saziņu ar klientiem jau šodien un sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu. Te nav nekādu zemūdens akmeņu un nav nepieciešama kredītkartes informācija. Vai vēlaties uzzināt vairāk? Apskatiet mūsu mājaslapu un pārlūkojiet to, lai iegūtu vairāk informācijas par LiveAgent. Noteikti noskatieties mūsu apskates video, lai redzētu LiveAgent darbībā.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat alternatīvu Dixa? Izmēģiniet LiveAgent – daudzfunkcionālu klientu apkalpošanas programmatūru ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas. Sazinieties ar klientiem caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, čatu, zvanu centru un sociālajiem medijiem. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējat alternatīvu CallPage?
Atrast labāku klientu pārvaldības risinājumu par izdevīgu cenu? Izvēlieties LiveAgent kā alternatīvu CallPage! Piedāvājam plašu funkciju klāstu, tostarp e-pasta kontus, sociālo mediju atbalstu un ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team