LiveAgent ir pilnīgākais klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Apsveriet iespēju pāriet no osTicket uz citu palīdzības dienesta programmatūru.
Liveagent ir komplektēts ar rīkiem, iespējām un integrācijām, lai uzlabotu jūsu darbplūsmu, padarītu klientus laimīgus un palielinātu jūsu ROI (ieguldījumu atdevi). Izmēģiniet to tagad, pirmās 30 dienas bez maksas, bez zemūdens akmeņiem un bez kredītkartes datu pieprasīšanas.
Lūk 3 galvenās LiveAgent lietošanas priekšrocības.
Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darbplūsmu, laimīgākus klientus un lielāku reklāmguvumu līmeni.
Liveagent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.
Nodrošiniet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājus un firmas par maksājošiem klientiem.
Funkcija | LiveAgent | osTicket |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde | ✅Jā | ✅Jā |
Tiešsaistes čats | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ❌Nē | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ✅Jā |
✅Jā | ❌Nē | |
✅Jā | ❌ Nē | |
✅Jā | ❌Nē | Viber | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ❌Nē | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ✅Jā |
Klientu forums | ✅Jā | ✅Jā |
Automatizācija un nosacījumi | ✅Jā | ✅Jā |
API | ✅Jā | ✅Jā |
Interaaktīva balss atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasts | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ❌Nē |
Mēs esam pārliecināti, ka puiši no osTicket dara visu iespējamo, lai apmierinātu klientu. Taču ne katrs risinājums ir piemērots ikvienam uzņēmumam. Liveagent ir alternatīva, ko apsvērt gadījumā, ja vēlaties ko citu.
Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā lieliskus un uzticamus rīkus, piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un zināšanu bāzi, lai palīdzētu jums nodrošināt vislabāko iespējamo atbalstu. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu sistēmu vadības panelī. Padariet palīdzības dienestu efektīvu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar īsto klientu apkalpošanas programmatūru.
Pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, e-pasts un zvanu centrs ir tikai aisberga redzamākā daļa, lai sajustu, kāds ir lielisks palīdzības dienests. LiveAgent kā palīdzības dienesta risinājums var sniegt daudz lielāku pievienoto vērtību.
Mēs piedāvājam arī visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kura ātrums ir 2,5 sekundes. Socializējieties ar sociālo mediju atbalstu, izmantojot Facebook Messenger, Instagram, Twitter, Whatsapp vai Viber. Neatkarīgi no tā, vai esat klientu apkalpošanas komanda, atbalsta aģents vai uzņēmējs, kas vēlas veidot labākas attiecības ar klientiem, LiveAgent rīcībā ir rīki, kas palīdzēs Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu.
Individuālo klientu atbalsta rīku rezultāti var sniegt lielisku priekšstatu par klientu pieredzi. Iegūstiet zināšanas un salīdziniet osTicket ar LiveAgent.
Klientu apkalpošanas programmatūra tiek salīdzināta dažādi, piemēram, uzticamība, cenas un vērtības attiecība un dažkārt pat tieši atsevišķās jomās, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmā, tiešsaistes čatā un zināšanu bāzē. Uzziniet, vai mēs to darām labāk nekā osTicket un vai esam Jūsu uzņēmumam piemērotākā klientu apkalpošanas programmatūra.
Salīdziniet osTicket ar LiveAgent un noskaidrojiet, kas paveic uzdevumu labāk
Precizēts 2020.gada 9.novembrī
Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nevajadzētu būt tikai labākajai pieteikumu pārvaldīšanā vai tiešsaistes čatošanā, tai būtu jābūt arī piemēram un jāsniedz lielisku klientu pieredzi.
Tāpēc mūsu klientiem ir pieejams palīdzības dienesta atbalsts 24/7. Mūsu galvenās prioritātes ir mijiedarbība ar klientu, ātrs atbildes laiks un klientu problēmu risināšana. Varat sazināties ar mums, izmantojot vairākus kanālus. Čata atbalsts, tālruņa zvani, Gmail un daudzi citi, ko izvēlēties — tas ir jūsu ziņā. Vai vēlaties uzzināt, kā tas ir, kad jums ir lieliska klientu pieredze? Ja atbilde ir “jā”, noklikšķiniet zemāk.
Vai tās ir lielas organizācijas vai mazs uzņēmums… Tiem visiem ir kas jauks sakāms par mūsu atbalsta sistēmu.
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs vērtējam citus populārus pieteikumu programmatūras risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat alternatīvu Dixa? Izmēģiniet LiveAgent – daudzfunkcionālu klientu apkalpošanas programmatūru ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas. Sazinieties ar klientiem caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, čatu, zvanu centru un sociālajiem medijiem. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējiet alternatīvu Userlike?
Discover why LiveAgent is the best Userlike alternative: no setup fees, 24/7 support, and no credit card needed. Start your free trial!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team