Pārveidojiet savu kopīgo iesūtni par daudzkanālu palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes risinājumu. LiveAgent apstrādā vairāk klientu saziņas ar pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno vairākus kanālus. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot papildu e-pasta kontus, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zvanu centru vai klientu portālu.
Nodrošiniet pasaules līmeņa klientu apkalpošanu un efektīvāk apkalpojiet uzņēmuma komunikāciju. Sāciet jau šodien savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un iegūstiet LiveAgent pieredzi.
Funkcija | LiveAgent | Hiver |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde | ✅Jā | ❌Nē |
Tiešsaistes čats | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ❌Nē | |
Pašapkalpošanās | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ❌Nē | |
✅Jā | ❌ Nē | |
✅Jā | ❌Nē | Viber | ✅Jā | ❌Nē |
✅Jā | ✅Jā | |
Zināšanu bāze | ✅Jā | ✅Jā |
Klientu forums | ✅Jā | ❌Nē |
Automatizācija un nosacījumi | ✅Jā | ✅Jā |
API | ✅Jā | ❌Nē |
Interaktīvā balss atbilde (IVR) | ✅Jā | ❌Nē |
Videozvani | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežota vēsture | ✅Jā | ✅Jā |
Neierobežots mājaslapu skaits | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežotas čata pogas | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots zvanu ieraksts | ✅Jā | ❌Nē |
Neierobežots 24/7 atbalsts | ✅Jā | ✅Jā |
Apnikušas neskaitāmas e-pasta pieteikšanās un pārslēgšanās starp logiem? Sāciet izmantot risinājumu, kas apvieno visus klientu e-pastus vienā iesūtnē. Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma ir vairāk nekā Gmail vai Outlook, varat arī pievienot e-pasta kontus no daudziem dažādiem pakalpojumu sniedzējiem.
To papildina uzlabotā filtrēšana un citas lieliskas funkcijas, lai jūs varētu koncentrēties uz vislabākās klientu pieredzes nodrošināšanu. Apskatiet pilnu pieteikumu apstrādes funkciju sarakstu, ko piedāvā LiveAgent.
Nodrošiniet nevainojamu servisu klientiem ar daudzveidīgu rīku kopu, kas apstrādā katru svarīgo klientu saziņas kanālu. Paveiciet darbu, izmantojot klientu apkalpošanas platformu, kas ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi, zvanu centru, klientu portālu, Viber, WhatsApp un sociālo mediju — Facebook, Instagram un Twitter. Izveidojiet jaudīgu darbplūsmu starp visiem kanāliem un sniedziet saviem klientiem personalizētu servisa pieredzi.
Tiešsaistes čats ir lielisks rīks, lai ātri sniegtu klientu atbalstu, pateicoties jūsu tīmekļa vietnē ievietotam logrīkam. LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atvieglo un paātrina klientu ziņapmaiņu. Tas tiek papildināts arī ar tādiem līdzekļiem kā reāllaika rakstīšanas skats, proaktīvi čata uzaicinājumi un citi, kas nodrošina paplašinātu funkcionalitāti. Pielāgojiet logrīku savam zīmolam, lai tas atbilstu jūsu uzņēmumam un sniegtu ikvienam personisku, uz klientu orientētu pakalpojumu.
Mēs rūpējamies par visiem saviem klientiem un darām visu iespējamo, lai nodrošinātu viņiem izcilu klientu apkalpošanu. Mūsu klientu atbalsta komanda ir gatava palīdzēt jums atrisināt jebkādas problēmas vai sniegt informāciju, kad vien jums tas būs nepieciešams.Jūs varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu vai vienkārši piezvanot mums. Varat arī apskatīt mūsu klientu portālu , kurā atrodami noderīgi raksti par LiveAgent.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Uzlabojiet aģentu produktivitāti ar mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu jau šodien. Vienkārši sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un pamēģiniet darbu ar LiveAgent rīku komplektu. Ja vēlaties iepazīties ar visu, ko tā spēj, apskatiet iepazīšanās videoklipu, kurā parādīta lielākā daļa funkciju un to izmantošana. Pārejiet uz LiveAgent jau šodien un sniedziet atbalstu klientiem visos svarīgākajos kanālos.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat alternatīvu Dixa? Izmēģiniet LiveAgent – daudzfunkcionālu klientu apkalpošanas programmatūru ar 24/7 atbalstu un bez uzstādīšanas maksas. Sazinieties ar klientiem caur dažādiem kanāliem, piemēram, e-pastu, čatu, zvanu centru un sociālajiem medijiem. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu bez kredītkartes!
Vai meklējat LiveChat alternatīvu?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un ātrāko tērzēšanas logrīku, nodrošinot vienkāršu migrāciju no LiveChat bez maksas.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team