Vai jums ir grūtības nodrošināt kvalitatīvu zvanu centra klientu apkalpošanu klientu pieprasījumu pārslogotības dēļ?
Jums noteikti jāpievērš uzmanība, jo tas var iznīcināt Jūsu uzņēmumu.
Vai zinājāt, ka gandrīz 60% klientu pamet zīmolus un dodas pie konkurējošiem uzņēmumiem sliktas klientu apkalpošanas dēļ?
Tomēr tam tā nav jābūt. Mūsdienās mums ir pieejamas tehnoloģijas un rīki, kā, piemēram, palīdzības dienesta programmatūra, zvanu centra programmatūrau.c., kas ļauj automatizēt atkārtotus ikdienas procesus.
Kas ir zvanu centra automatizācija?
Zvanu centra automatizācija ietver iespējas/funkcijas, kas ļauj Jūsu uzņēmumam efektīvi un lietderīgi apstrādāt zvanus, automatizējot atkārtotus ikdienas procesus. Piemēram, czvanu maršrutēšana novērš nevajadzīgu pārsūtīšanu, nekavējoties novirzot klientu uz atbilstošo atbalsta nodaļu. Rezultātā samazinās gaidīšanas laiks un neapmierinātība, kas galu galā palielina klientu apmierinātību.
Kāda ir zvanu centra automatizācijas ietekme uz Jūsu uzņēmējdarbību?
- Paaugstināta klientu apmierinātība
- Uzlabota aģentu darbplūsma
- Uzlabota klientu pieredze
- Samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas
- Lielāki ieņēmumi
Kā Jūs varat automatizēt atkārtotus procesus savā zvanu centrā?
Iepazīstieties ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras funkcijām, kas var palīdzēt Jums automatizēt ikdienas zvanu centra uzdevumus.
Kādas funkcijas LiveAgent piedāvā zvanu centru automatizācijai?
IVR
Interaktīvā balss atbilde jeb IVR ir sistēma, kas mijiedarbojas ar zvanītājiem un, pamatojoties uz zvanītāja atbildi, atbild ar atbilstošu darbību/informāciju. Izveidojot IVR koku izvēlni, var palielināt klientu apmierinātību un uzlabot aģentu darba plūsmu, jo zvans tiek automātiski novirzīts uz attiecīgo nodaļu.
Automātiskā atzvanīšana
Ilgs gaidīšanas laiks var izraisīt klientu neapmierinātību. Rezultātā klienti sliecas izvēlēties konkurentu, nevis Jūsu uzņēmumu. Automātiskās atzvanīšanas funkcija ļauj klientiem pieprasīt atzvanīt, ja klientu apkalpošanas aģenti nav pieejami vai gaidīšanas rinda/laiks ir pārāk garš. Šī vienkāršā zvanu centra automatizācijas funkcija var novērst sliktu klientu pieredzi un gandrīz nekavējoties uzlabot Jūsu klientu apkalpošanas kvalitāti.
Zvanu maršrutēšana
Zvanu maršrutēšana ir vēl viena automatizācijas funkcija, kas ietaupa Jūsu aģentu un klientu laiku. Tā ļauj klientiem izvēlēties vēlamo nodaļu, izmantojot IVR. Tādējādi, ja viņi meklē pārdošanas nodaļu, viņi automātiski tiks novirzīti pie kompetenta aģenta.
CRM
LiveAgent ļauj jums integrēt CRM jeb klientu attiecību pārvaldību, lai visus klientu datus glabātu vienuviet. Tas ir lielisks papildinājums zvanu centriem, jo varat automātiski skatīt klientu datus palīdzības pieteikumos. Jums nav jāpārslēdzas starp platformām, lai meklētu klientu informāciju. CRM integrācija automatizē procesu un ietaupa Jūsu darbinieku laiku un enerģiju.
Laika noteikumi
Laika noteikumi ir diezgan daudzpusīga LiveAgent funkcija. Tā ļauj automatizēt konkrētus procesus/pasākumus, kas tiek iedarbināti noteiktā laikā.
Mūsdienās ir ļoti svarīgi sekot līdzi klientu mijiedarbībai dažādu iemeslu dēļ, piemēram, atgriezeniskās saites vai pārdošanas/mārketinga nolūkos. Tomēr klientu apkalpošanas aģenti katru dienu saņem ievērojamu skaitu klientu pieprasījumu. Laika noteikumu funkcija ļauj nosūtīt, piemēram, sekojuma mārketinga e-pasta vēstuli/ziņojumu noteiktā laikā, neiesaistot nevienu aģentu.
CloudTalk integrācija
LiveAgent misija ir apvienot visas nepieciešamās platformas vienā saskarnē, lai uzlabotu darba plūsmu un klientu pieredzi. Tā rezultātā LiveAgent piedāvā pietiekami daudz integrāciju, piemēram, sadarbības rīkus, rēķinu pārvaldības rīkus, tālruņa rīkus un citus. Piemēram, CloudTalk integrācija ļauj uzlabot zvanu centra darbplūsmu automātiski sastādot numurus. Šī zvanu centra automatizācijas funkcija ir izdevīga pārdošanas un mārketinga komandām, jo tās katru dienu veic daudz izejošo zvanu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet mūsu padziļināto rakstu par CloudTalk integrāciju, lai iegūtu detalizētāku informāciju.
Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale
Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale ir LiveAgent darba plūsmas automatizācijas funkcija, kas ļauj sadalīt klientu pieprasījumus, pamatojoties uz Jūsu vēlmēm. Šī funkcija ļauj iestatīt vēlamo optimālo palīdzības pieteikumu noslodzi aģentiem. Tādējādi ir mazāk kļūdu, pārpratumu un neapmierinātības.
Mūsu padoms: Pārāk liela automatizācija var būt neproduktīva. Tāpēc automatizējiet tikai tos uzdevumus, kas atbilst Jūsu uzņēmējdarbības mērķiem.
Nepazīstat LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj nodrošināt klientiem lielisku daudzkanālu pieredzi. Programmatūra piedāvā zvanu centru, palīdzības pieteikumu sistēmu, klientu portālu, tērzēšanu tiešsaistē, zināšanu bāzi, forumu un sociālo mediju integrāciju. Tādējādi Jūsu klientu apkalpošanas pārstāvji var apstrādāt visus ienākošos klientu pieprasījumus, izmantojot vienu saskarni.
Kādas citas izdevīgas funkcijas piedāvā LiveAgent?
LiveAgent piedāvā vairāk nekā 180 funkciju, tostarp zvanu centra automatizāciju. Ja vēlaties iegūt īsu pārskatu, izlasiet tālāk sniegtos rakstus.
- Palīdzības pieteikumu sistēmas funkcijas
- Klientu portāla funkcijas
- Sociālo mediju palīdzības dienesta funkcijas
- Drošības palīdzības dienesta funkcijas
- Pārskatu sniegšanas funkcijas
- Daudzvalodu atbalsta funkcijas
- Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas
- Zvanu centra funkcijas
- Spēles elementu funkcija
- Integrācijas
- Mobilās lietotnes
Ready to improve your call center?
LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 30-day free trial and save time, costs, and energy with automation.
Frequently Asked Questions
Kas ir zvanu centra automatizācija?
Zvanu centra automatizācija ietver iespējas/funkcijas, kas ļauj Jūsu uzņēmumam efektīvi un lietderīgi apstrādāt zvanus, automatizējot atkārtotus ikdienas procesus. Piemēram, zvanu maršrutēšana novērš nevajadzīgu pārsūtīšanu, nekavējoties novirzot klientu uz atbilstošo atbalsta nodaļu. Rezultātā samazinās gaidīšanas laiks un neapmierinātība, kas galu galā palielina klientu apmierinātību.
Kādu ietekmi zvanu centra automatizācija var atstāt uz Jūsu uzņēmējdarbību?
Zvanu centra automatizācija var palielināt Jūsu klientu apmierinātību, uzlabot aģentu darba plūsmu un uzlabot klientu pieredzi.
Kādas LiveAgent funkcijas piedāvā zvanu centra automatizāciju?
LiveAgent piedāvā zvanu centra automatizācijas funkcijas, piemēram, IVR, automātisko atzvanīšanu, zvanu maršrutēšanu, automātisko palīdzības pieteikumu sadali un citas.
Zvanu centra iestatīšana – dizains un struktūra
Uzziniet, kā izveidot efektīvu zvanu centru ar mūsu 10 soļu ceļvedi! Atklājiet stratēģijas, padomus un rīkus, kas palīdzēs jūsu uzņēmumam gūt peļņu un panākumus. Apskatiet mūsu rokasgrāmatu un optimizējiet savu zvanu centru jau šodien!
Zvanu centra atvainošanās veidnes
Aplūkojiet LiveAgent zvanu centra atvainošanās veidnes, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un atrisinātu konfliktus. Uzziniet svarīgās komunikācijas prasmes un situācijas, kurās atvainoties, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai iegūtu gatavas lietošanai e-pasta veidnes un padomus efektīvai klientu apkalpošanai.
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!