Vai jums ir apnicis zaudēt laiku liekos ikdienas atbalsta uzdevumos?
Šie regulārie darbi var notērēt visu jūsu aģentu laiku un uzņēmuma resursus.
Vai zinājāt, ka…
86% pircēju ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu atbalstu.
Tāpēc ir svarīgi samazināt uzdevumus, kas atkārtojas, atbalstot automatizāciju, lai radītu efektīvu un rezultatīvu klientu apkalpošanu.
Kas ir atbalsta automatizācija?
Atbalsta automatizācija ir palīdzība klientam, ko sniedz mākslīgais intelekts vai programmatūra, kas vada automatizētu darbplūsmas pārvaldības procesu. Piemēram, automatizācijas nosacījumi ļauj apkalpošanas dienesta aģentiem koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem. Tādējādi klientu apkalpošanas automatizācija var uzlabot jūsu darbinieku produktivitāti, vienlaikus nostiprinot klientu attiecības.
Atbalsta automatizācijas priekšrocības
Paaugstināta klientu apmierinātība
Uzņēmumi kopumā var paaugstināt savu produktivitāti un koncentrēties uz klientiem, kuriem nepieciešama īpaša palīdzība, automatizējot liekos ikdienas uzdevumus. Rezultātā atbildes laiki ir labāki, un klienti ir laimīgāki.
Uzlabota darbinieku produktivitāte
Klientu atbalsta automatizācija ļauj jūsu aģentiem būt klātesošiem un koncentrēties uz svarīgiem ikdienas uzdevumiem. Kvalitatīva atbalsta automatizācijas programmatūra ļauj sadalīt klientu pieprasījumus atbilstoši jūsu specifikai, kas galu galā uzlabo jūsu biznesa procesus. Palīdzības dienesta līdzekļi, piemēram, komandas un atskaites, palīdz uzlabot pieteikumu atrisināšanas laiku un uzlabot produktivitāti bez pastāvīgas uzraudzības.
Iztērēts mazāk naudas
Atbalsta automatizācija var ietaupīt jūsu zīmolam ne tikai laiku, bet arī naudu. Procesa automatizācijas dēļ nenākas algot papildus darbiniekus. Tā vietā sistēmā varat iestatīt automatizāciju un radīt lielāku peļņu ar mazāku ieguldījumu, tādējādi palielinot savu ikgadējo ienākumu atdevi.
Kā uzstādīt atbalsta automatizāciju?
Lai iestatītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta pieteikumu programmatūras automatizācijas rīks. Protams, jūsu izvēlētais rīks ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām. Piemēram, ja jums ir zvanu centrs, ir loģiski, ka meklējat atbalsta automatizāciju rīkam ar automatizētām funkcijām, piemēram, automātisko atzvanu, IVR, zvanu pārsūtīšanu utt.
Tomēr, ja meklējat pilnīgu atbalsta automatizācijas risinājumu, tad tieši palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ir pareizākā izvēle jūsu uzņēmumam. Palīdzības dienesta programmatūra ir klientu apkalpošanas sistēma, kas seko klientu pieprasījumiem vairākās platformās, izveido atskaites, automatizē atkārtotus nevajadzīgus uzdevumus vai procesus, un vēl daudz ko citu. Turklāt LiveAgent ir palīdzības dienesta sistēma, kas piedāvā dažādus abonementus atkarībā no jūsu uzņēmuma mērķiem.
Tomēr pirms palīdzības dienesta risinājuma izvēles ir jāapsver, vai sistēma piedāvā noderīgas atbalsta automatizācijas funkcijas. Lūk, dažas no LiveAgent automatizācijas funkcijām;
Laika Komandas
Laika nosacījumi ir palīdzības dienesta automatizācijas funkcija, ko izraisa laiks, nevis darbība. Piemēram, jūsu uzņēmums var iestatīt laika nosacījumu, kas nosūta e-pasta ziņu pēc 48 stundām.
Komandas
Liveagent piedāvā arī nosacījumu funkciju, kas jūsu zīmolam ļauj automatizēt tādus procesus kā, piemēram, pieteikumu atrisināšana, pieteikumu pārsūtīšana, birku pievienošana un citas iespējas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Interaktīvā balss atbilde ir automatizēta tālruņu sistēma, kas apkopo un sniedz informāciju klientiem. Sistēma mijiedarbojas ar zvanītājiem un pēc tam izpilda atbilstošu/pieprasīto darbību. Piemēram, tā var;
- savieno klientu ar atbilstošo nodaļu
- piedāvā atzvanu, ja rinda ir pārāk gara
Tādējādi jūsu uzņēmums var uzlabot atbildes laiku un samazināt zvanu pārsūtīšanu, vienkārši automatizējot zvanu atbalsta procesu.
Automātisks atzvans
Automātiskā atzvana funkcija ir viena no zvanu centra funkcijām, kas ļauj klientiem pieprasīt atzvanīšanu, ja rinda ir par garu un nav pieejamu aģentu. Tādējādi varat novērst klientu neapmierinātību, izveidot vienmērīgu aģentu darbplūsmu un uzlabot kopējo klientu pieredzi.
Automatizēta pieteikumu sadale
Automatizētā pieteikumu sadale ir funkcija, kas nodrošina, ka katrs no jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem saņem optimālu pieteikumu pieprasījumu slodzi. Optimālā pieteikumu noslodze dažādos uzņēmumos ir atšķirīga. Liveagent ļauj iestatīt optimālu, vēlamo pieteikumu noslodzi jūsu komandai ar četrām dažādām pārvirzīšanas iespējām: vidējais izmantojums, maksimālais izmantojums, zvans visiem un nejaušs piešķīrums.
Visas šīs funkcijas ļauj automatizēt mehāniskos atbalsta procesus.
Tātad, kā var iestatīt atbalsta automatizācijas līdzekļus programmā LiveAgent?
Tikai dažu minūšu laikā LiveAgent komandu konfigurācijas ekrānā varat iestatīt piešķiršanas komandas un paziņošanas komandas. Lai uzzinātu vairāk, skatiet mūsu paplašināto tīmekļa semināru.
Ja rodas problēmas, iestatot LiveAgent automatizācijas funkcijas, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.
Atbalsta automatizācijas uzlabošana
Padomi:
Automatizēta e-pasta pārsūtīšana
Kvalitatīva klientu apkalpošanas sistēma var automātiski pārsūtīt visus e-pastus uz vienotu platformu, kur tie tiek sakārtoti. Tādējādi visi klientu pieprasījumi jums būs vienuviet. Turklāt sistēmai ir funkciju kopa, kas ļauj jūsu aģentiem apskatīt visu klienta informāciju no CRM tieši no pieteikuma. Turklāt varat iestatīt e-pastus pieteikumu vērtēšanai, lai nekavējoties varētu saņemt atsauksmes.
Izveidojiet pieteikumu kārtošanu
Pienācīgi nesakārtoti klientu pieprasījumi var kaitēt jebkuram zīmolam. Atbilstoša palīdzības dienesta sistēma, kas ietver automatizācijas līdzekļus, ļauj izveidot birkas, kas var ātri nodrošināt jūsu aģentiem lielisku pieteikumu organizāciju. Turklāt birkām ir milzīga nozīme atbalsta automatizācijas procesu iestatīšanā. Piemēram, ja jums ir pieteikums ar birku STEIDZAMI, varat iestatīt nosacījumu, kas jūsu aģentiem automātiski noteiks šo pieprasījumu prioritāti.
Nepārautomatizējiet
Svarīgākais padoms, lai uzlabotu atbalsta automatizāciju, ir nepārcensties. Lai cik ļoti jūs censtos mazināt cilvēka iejaukšanos, lai izveidotu pilnībā automatizētu biznesu, pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva. Neizmantojiet nepareizi automatizētu darbplūsmu, lai novērstu atkārtotus uzdevumus un tādējādi uzlabotu klientu pieprasījumu atrisināšanas laiku. Tā tas ir, klienti nevēlas visu laiku runāt ar robotiem. Vienmēr vispirms padomājiet par saviem klientiem un tikai tad automatizējiet saprātīgus un savai nišai atbilstošus procesus .
Uzziniet vairāk
Are you ready to automate repetitive support processes?
LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Klientu apkalpošanas standartu kontrolsaraksts
Atklājiet klientu apkalpošanas standartu kontrolsarakstu, kas palīdzēs nodrošināt konsekventu un profesionālu pieeju klientiem. Iegūstiet ieteikumus un rīkus, lai uzlabotu apkalpošanu, atbildes ātrumu un klientu pieredzi. Apmeklējiet lapu un paaugstiniet savu klientu servisu!