Kas ir pārdošanas automatizācija?
Pārdošanas automatizācija izmanto sistēmu, kas ļauj samazināt atkārtotus pārdošanas uzdevumus/procesus. Rezultātā Jūsu komandai ir vairāk laika, lai koncentrētos uz pārdošanas apjoma palielināšanu.
Kādus pārdošanas uzdevumus/procesus varat automatizēt?
- E-pasta sekojumu ziņojumi
- Pārdošanas uzsākšana
- Maksājumu/rēķinu atgādinājumi
Kādi ir ieguvumi no pārdošanas automatizācijas?
Ieguvumi no pārdošanas automatizācijas ir šādi:
Uzlabota produktivitāte
Lai uzņēmējdarbība būtu veiksmīga, nepieciešams efektīvi un lietderīgi pārvaldīt savu laiku. Tas attiecas uz Jūsu darbinieku ikdienas uzdevumiem un darba procesiem. Pārdošanas automatizācija ļauj sasniegt vairāk dienas laikā, jo atkārtojošies uzdevumi tiek automatizēti.
Kontrolētas darbplūsmas
Kontrolētas darbplūsmas ļauj jūsu uzņēmumam izveidot veiksmīgu vadošo klientu piesaistes veicināšanas procesu. Turklāt tās nodrošina, ka katrs potenciālais līderis/klients iziet pareizo pārdošanas piltuves procesu. Konkrētu darba plūsmu automatizēšana ļauj nodrošināt kvalitatīvu pārdošanas pieredzi ar produktu/pakalpojumu katram potenciālajam klientam, kas palīdz jūsu uzņēmumam sasniegt noteiktos KPI.
Zīmola konsekvence
Atkārtoti pārdošanas uzdevumi, piemēram, e-pasta sekojumu ziņojumi (follow-up) var būt garlaicīgi un nogurdinoši. Bieži vien gadās, ka laika gaitā mēs varam nesniegt tikpat kvalitatīvu ziņojumu. Kā mēs visi zinām, vienveidīgi ziņojumi var ilgtermiņā kaitēt biznesam. Tomēr Jums ir jāsniedz konsekvents vēstījums par sava zīmola tēlu. Ja katram klientam piedāvāsiet atšķirīgu zīmola tēlu, tas var mulsināt klientus un kaitēt Jūsu zīmolam. Tādējādi pārdošanas e-pasta automatizācija var būt lielisks veids, kā konsekventi pasniegt savu zīmolu, lai klienti Jūs uztvertu un atcerētos no tāda skatupunkta, kādu Jūsu zīmols cenšas attēlot.
Efektīva resursu izmantošana
Pārdošanas automatizācijas atbalsts uzlabo produktivitāti bez nepieciešamības pieņemt darbā papildu darbiniekus. Tādējādi varat efektīvi izmantot papildu resursus, lai vēl vairāk uzlabotu savu produktu/pakalpojumu. Diemžēl daudzi uzņēmumi neizmanto savus resursus efektīvi, jo īpaši tad, kad tiem veicas lieliski. Atcerieties, ka Jūsu uzņēmums vienmēr var izmantot šos resursus grūtākos laikos, vai arī Jūs varat tos izmantot, lai vēl vairāk koptu savu zīmolu.
Viegls uzņemšanas process
Automatizācijas procesi pārdošanā ļauj ātrāk apmācīt un iesaistīt darbā jaunus pārdevējus. Automatizēti un pārvaldāmi uzdevumi/darba plūsmas, piemēram, ziņojumu/pasta vēstuļu veidnes, ļauj jauniem darbiniekiem ātrāk apgūt darbu un labāk izprast klientiem radīto zīmola tēlu.
Lielāki ieņēmumi
Visu iepriekš minēto ieguvumu, kas izriet no uzdevumu un darbplūsmas automatizācijas ieviešanas, galīgais un pozitīvais rezultāts būs uzņēmuma ieņēmumu pieaugums, jo tas palielinās personāla efektivitāti un automatizēs pārdošanas piltuvi veidojošos uzdevumus.
Papildu padoms
Automatizācija ir lielisks veids, kā uzlabot pārdošanas nodaļas ikdienas darba plūsmu un produktivitāti. Tomēr pārāk liela automatizācija var būt neproduktīva. Ja Jūsu uzņēmums mēģina automatizēt lielāko daļu uzdevumu, ziņojumi var kļūt robotizēti un bezpersoniski, ko klienti var pamanīt gandrīz uzreiz. Rezultātā tas var samazināt konversijas rādītājus un pat kaitēt Jūsu zīmola reputācijai. Tomēr, ja varat gudri integrēt automatizāciju savā pārdošanas piltuves procesā, Jūs varat pacelt savu uzņēmumu jaunā līmenī. Galvenais ir pārliecināties, ka pievienojat nelielus personiskus akcentus, piemēram, klienta vārdu.
Kā LiveAgent var automatizēt dažus pārdošanas procesus?
E-pasta veidnes
E-pasta veidnes ir LiveAgent funkcija, kas ļauj izveidot universālus e-pasta ziņojumus, kas piemēroti visām Jūsu kontaktpersonām, piemēram, aizmirstas paroles vai pēcpārdošanas e-pasta vēstuli. Turklāt LiveAgent ļauj automatizēt šos e-pastus, pamatojoties uz Jūsu noteikumiem, un personalizēt tos atbilstoši Jūsu CRM informācijai. Turklāt aģenti var viegli rediģēt e-pasta vēstules, izmantojot iebūvēto WYSIWYG redaktoru, vai arī varat formatēt e-pasta vēstules HTML formātā, ja vēlaties to darīt.
Vai Jums ir nepieciešama palīdzība e-pasta veidnes izveidē? Apskatiet mūsu bezmaksas pārdošanas e-pasta veidņu idejas.
Noteikumi
Noteikumi automatizē darbplūsmu, izmantojot SLA, laika un darbības noteikumus. LiveAgent nodrošina šo funkciju, lai ļautu Jūsu aģentiem koncentrēties uz steidzamākiem uzdevumiem visas dienas garumā.
Pārdošanas automatizācijas piemērs
Noteikumi ļauj automatizēt izveidotās e-pasta veidnes. Piemēram, ja vēlaties sūtīt pārdošanas sekojuma e-pasta vēstules noteiktā laikā, varat to izdarīt, iestatot laika noteikumu LiveAgent programmā.
CRM
CRM ir saīsinājums angļu valodā, kas tulkojumā nozīmē “klientu attiecību pārvaldība”. LiveAgent piedāvā CRM integrāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un pārdošanas komunikāciju. Tā kā visi klientu dati ir vienuviet, ir viegli sazināties un automatizēt garlaicīgus procesus. Piemēram, veidojot pārdošanas sekojuma e-pasta veidnes, Jūs varat viegli personalizēt ziņojumus, pievienojot klienta vārdu.
Nepazīstat LiveAgent?
LiveAgent ir funkcionāli bagāts palīdzības dienesta risinājums, kas seko, automatizē un sniedz pārskatus. Sistēma apkopo visu ienākošo saziņu vienā saskarnē, tāpēc darbiniekiem nav jāpārslēdzas starp mediju platformām, lai atbildētu uz visiem pieprasījumiem. Tā pārsūta klientu pieprasījumus no tādiem plašsaziņas līdzekļiem kā e-pasts, Instagram, Facebook, Viber, forums un citiem. Turklāt tā nodrošina klientu apkalpošanas automatizācijas funkcijas, piemēram, automātisku palīdzības pieteikumu sadali, IVR vai automātisku atzvanīšanu.
Ready to try LiveAgent?
Try out LiveAgent for free and take your customer service and sales to the next level.
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
Palieliniet pārdošanas apjomu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent! Izmantojiet vairāk nekā 180 funkcijas un 100 integrācijas, lai nodrošinātu ātru un efektīvu klientu apkalpošanu. Sāciet bezmaksas 14 vai 30 dienu izmēģinājumu un atklājiet, kā uz klientu orientēta kultūra var veicināt jūsu uzņēmuma izaugsmi. Nav nepieciešama kredītkarte!
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Discover the ultimate Sales Call Checklist to turn cold calls into warm leads and close more deals. Learn how to effectively plan, engage, and handle objections with essential steps for every phase of the conversation. Enhance your sales success and client interactions today!