Kā pavairot klientu dāvanu iespaidu
Statistiski aptuveni 75% biznesa dāvanu tiek pasniegtas Ziemassvētku laikā. 25% klientu atzinības dāvanu tiek pasniegtas dzimšanas dienās, jubilejās, veicināšanas pasākumos, spontāni vai citā laikā. Vienkāršs, bet efektīvs paņēmiens, kā uzlabot biznesa dāvanu ietekmi, ir pasniegt tās laikā, kas nav svētku laiks. Tas palielinās iespēju, ka jūsu dāvana neiejuks starp citām.
Mēģiniet iekļaut noslēpumainības elementu dāvanu pasniegšanas procesā. Maiami Biznesa Administrācijas universitātes pētījumā konstatēts, ka gadījumos, kad produkts, kas izraisa vairāk emociju, tiek piedāvāts ar bezmaksas dāvanu, pircēji drīzāk iegādāsies šo produktu, ja dāvanas veids nav zināms nekā tad, ja dāvanas veids tiek atklāts.
Saskaņā ar rakstu Journal of Marketing, izdalot bezmaksas produktus vai ar tiem saistītas papildinājumus, tiek radīts tūlītēja mutvārdu ziņa. Pilnā produkta dāvināšana izraisa apmēram 20% kopējo mutvārdu ziņas pieaugumu. Papildus uzticamajiem klientiem, kad tiek piešķirtas bezmaksas dāvanas, jūs varat arī izvēlēties klientus, kas ir kaut ko iegādājušies pirmoreiz, lai radītu pozitīvus pirmos iespaidus.
Apsveriet iespēju dāvināt dāvanas saviem zīmola vēstnešiem, tiem klientiem, kuri parasti aktīvi darbojas sociālajos medijos, kā arī tiem, kuri jau iepriekš ir dalījušies savā pozitīvajā pieredzē ar jūsu zīmolu savos sociālajos tīklos. Tas var radīt jaunas atsauces.
Kā izvēlēties labākās klientu dāvanas
Izvēloties īstās dāvanas klientiem, ir dažas svarīgas lietas, kas jāatceras. Dāvanai vajadzētu būt klientam uztveramai vērtībai. Vēlams, lai tā būtu noderīga un tai būtu kāds praktisks mērķis. Tai vajadzētu kaut kādā veidā būt saistītai ar jūsu biznesu un kalpot kā atgādinājumam par jūsu uzņēmumu. Iespējams, būtu jāizvēlas dažādas korporatīvo klientu dāvanas dažādiem klientu segmentiem, ņemot vērā klientu demogrāfisko stāvokli. Zemāk minētas 15 dāvanu idejas klientiem, kas var noderēt.
15 dāvanu idejas klientiem, lai izrādītu atzinību
1. Bezmaksas produkti
Vienkāršākais, tai pašā laikā viens no visefektīvākajiem veidiem, kā izrādīt atzinību klientiem, ir produkta (pilnas versijas, nevis parauga) bezmaksas piešķiršana no kataloga, kas, varētu uzlabot vai papildināt klienta sākotnējo pirkumu.
2. Bezmaksas pakalpojums vai uzlabojums
SaaS uzņēmumiem būtu lietderīgi piedāvāt klientiem mēneša bezmaksas pakalpojumu, pārsteigt klientus ar bezmaksas jauninājumu, kas jūsu produktam pievieno papildu līdzekļus vai nodrošina personalizētu produkta pielāgošanu.
3. Zīmola dāvanas
Zīmola produkti ļoti bieži tiek izvēlēti kā biznesa pateicības dāvanas. Jūsu uzņēmuma logotipa elementi var būt uz apģērba, somām, tējas un kafijas tasēm, sporta piederumiem, kancelejas precēm un biroja piederumiem, kā arī smieklīgiem priekšmetiem.
4. Ar nozares tematiku saistītas dāvanas
Nozares tematiskās dāvanas (piemēram, nekustamo īpašumu mākleri, kas dāvina saviem klientiem mājturības preces) ir pārdomāta izvēle, ja vēlaties, lai klienti domātu par jūsu produktu vai pakalpojumu. Šīm dāvanām ir jāietver logotips un jāatbilst jūsu korporatīvajām krāsām.
5. Dāvanu grozi
Labs, pārdomāts grozs, kas pildīts atbilstošiem, pielāgotiem produktiem, vienmēr būs lieliska dāvana klientiem dažādās svētku dienās, jubilejās vai kādos citos gadījumos. Grozos var ieraudzīt jebko, sākot no ēdieniem gardēžiem un higiēnas precēm un beidzot ar biroja dekoriem un specializētiem piederumiem.
6. Dāvanu karte
Ja neesat pārliecināts, ko izvēlēties, dāvanu kartes ir klasiska dāvināšanas iespēja, kas sniedz klientiem iespēju saņemt tieši to, ko viņi vēlas, no plašā preču klāsta, ko piedāvā jūsu veikals vai partneri.
7. Ziedi
Mērķējot uz sieviešu daļu klientu segmentā, ziedi un augi podos var būt lieliska klientu dāvana gandrīz jebkurā gadījumā, piemēram, dzimšanas dienās, jubilejās un īpašajās svētku dienās. Piemēram, Mātes diena, Valentīna diena vai Sieviešu diena.
8. Žurnāla abonements
Žurnāla abonementi kļuvuši par populāru korporatīvo dāvanu izvēli. Ja jūs zināt, kādus žurnālus jūsu klienti uzskata par atbilstošiem un noderīgiem, abonementa uzdāvināšana noteikti tiks novērtēta.
9. Grāmatas
Grāmatas ir dažu vērtīgāko biznesa pateicības dāvanu ideju vidū. Atkarībā no tā, cik labi jūs zināt savu klientu vēlmes, labi pārdomāta grāmata, kas attiecas uz viņu profesionālajām vai personīgajām interesēm, padara to par nemirstīgu, personalizētu dāvanu.
10. Apmācību dāvana
Neatkarīgi no tā, vai tie ir tiešsaistes kursi par tēmu, kas papildina klienta pirkumu, vai kādas nodarbības, kas attiecas uz viņu interesēm, – sniedzot apmācību dāvanu, jūs trāpīsiet mērķī un tas dziļi uzrunās noteiktas klientu grupas.
11. Pieredzēšanas dāvana
Vēl viena iespēja, kā tikt pāri materiālajām lietām, ir pieredzes dāvināšana. Tas varētu būt vai nu kaut kas veselību uzlabojošs (fitnesa vai jogas nodarbības), relaksējošs (diena spa vai masāža), izklaidējošs (biļetes uz vietējiem sporta pasākumiem vai koncertiem), vai jebkas cits.
12. Dzimšanas dienas dāvanas
Nosūtot klientiem dāvanas dzimšanas dienās, jūs patiešām varat izrādīt savu atzinību un iegūt to lojalitāti. Lai gan dzimšanas dienas dāvanu dāvināšana var izvērsties par obligātu pienākumu, jo dāvanas neesamība nākamajos gados var likt klientiem justies nevērtīgākiem.
13. Vietējās preces
Vietējās preces un pakalpojumi, piemēram, vietējā kafija, vietējās saimniecības preces, vietējā māksla, vietējie amatnieki var pagatavot lieliskas biznesa svētku dāvanas. Tie ne tikai iepriecinās jūsu klientus, bet arī palīdzēs uzlabot jūsu zīmola uztveri.
14. Klienta atzinības pasākums
Īpaša klientu atzinības pasākuma sarīkošana var arī labi darboties kā korporatīvas dāvanas ideja dažiem jūsu uzticamākajiem klientiem. Šādi pasākumi klientiem var sniegt papildu profesionālo vērtību, ļaujot tiem veidot savstarpējas saiknes.
15. Labdarības ziedojums
Ja runa ir par unikālām klientu dāvanu idejām, labdarības ziedojuma veikšanu savu klientu vārdā un tā, lai viņi zinātu, kādam nolūkam šī nauda kalpos, tā ir patiesi jēgpilna dāvanas izvēle. Protams, tikai tad, ja tas ir piemēroti jūsu biznesā.
16. GIF attēla nosūtīšana
Dažreiz kaut kas tik vienkāršs kā GIF attēls čata sarunā var būt lielisks veids, kā pateikt paldies, mēs jūs novērtējam. LiveAgent var izmantot GIF attēlus pēc spraudņa aktivizēšanas. Tas ir jauks veids, kā padarīt klienta dienu jaukāku. Tomēr izmantojiet to uzmanīgi un ar cieņu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – GIF.
Papētiet paši
Zināšanas ir svarīgas, bet tikai tad, kad tās tiek īstenotas praksē. Izmēģiniet visu mūsu akadēmijā tieši LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Palieliniet klientu iesaisti ar LiveAgent! Piedāvājiet personalizētu un daudzkanālu atbalstu, kas nodrošina pozitīvu klientu pieredzi un veicina atkārtotus pirkumus. Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu, lai atklātu, kā uzlabot jūsu klientu piesaistes stratēģijas un iegūtu konkurences priekšrocības.
Klientu apkalpošanas audita kontrolsaraksts
Izmantojiet mūsu klientu apkalpošanas audita kontrolsarakstu, lai novērtētu savu servisu, salīdzinātu to ar mērķiem un atklātu uzlabojumu iespējas. Uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt apkopot datus un uzlabot daudzkanālu apkalpošanu. Lūdziet klientu atsauksmes, veiciet sūdzību auditus un pārbaudiet zvanu centra efektivitāti, lai uzlabotu klientu pieredzi. Apmeklējiet, lai uzzinātu vairāk!
Kā izveidot klientu lojalitātes programmu
Klientu lojalitātes programmas ir kļuvušas par gandrīz jebkura uzņēmuma mārketinga stratēģijas neatņemamu sastāvdaļu. Uzziniet, kā tādu izveidot.