Tiešsaistes tērzētava ir kļuvusi par vēlamo klientu apkalpošanas kanālu aizvien lielākam skaitam tiešsaistes patērētāju. Tādējādi mājaslapas tiešsaistes tērzētavas logrīks ir nepieciešams visu lielumu uzņēmumiem jebkurā nozarē. Tas ļauj piedāvāt ātru un savlaicīgu palīdzību klientiem. Turklāt, ja to izmanto stratēģiski pareizi, tas var ievērojami palīdzēt palielināt klientu iesaisti, uzlabot klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, vienlaikus samazinot klientu atbalsta izmaksas.
Kā pievienot tiešsaistes tērzētavu savai mājaslapai?
Ir pieejami daudzi tiešsaistes čata risinājumi, kas ir daļa no palīdzības centra programmatūras sistēmām vai arī kā WordPress spraudņi, piemēram, Wise Chat. Apskatīsim, kā jūs varat uzstādīt tiešsaistes čatu savā tīmekļa vietnē.
1. Izvēlieties savu tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēju
Ņemot vērā, ka tērzēšana tiešsaistē var ietekmēt Jūsu klientu apkalpošanas kvalitāti un ienākumus, ir vērts ieguldīt laiku to izpētē. Tādējādi, pirms izvēlaties rīku, kas atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām un pievienot to Jūsu mājaslapai, apgūstiet pēc iespējas vairāk par dažādiem tiešsaistes tērzēšanas programmatūras sniedzējiem. Daži no faktoriem lēmuma pieņemšana ir funkciju, klāsts, viegla iestatīšana un pielāgošana, citu pušu programmatūras savienojumi, drošība, savienojamība ar mobilo tālruni, cena, un klientu atbalsts.
2. Reģistrējieties pakalpojumam
Iespējams, ka esat samazinājis savu izvēli atbilstoši savām prasībām un budžetam. Taču joprojām neesat gatavs iegādāties pilnu produktu? Jūs varat sākt ar bezmaksas izmēģinājuma versiju. Lielākā daļa tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēju piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju ar visām pieejamajām produkta funkcijām, lai ļautu potenciālajiem klientiem pārbaudīt visu funkcionalitāti vai iespēju pieprasīt demonstrāciju. Reģistrēšanās izmēģinājumam parasti aizņem ne vairāk par pāris minūtēm un neprasa kredītkartes informāciju.
3. Pievienojiet tiešsaistes tērzētavas pogu savā mājaslapā
Pēc reģistrācijas ir jāizvēlas tērzētavas poga. Pēc tam vienkārši ielīmējiet īso HTML kodu savā lapā, lai varētu veikt reāllaika tērzēšanu. Kad esat ievietojis tērzētavu mājsalapā, reāllaikā varat sākt tērzēšanu ar saviem klientiem un perspektīvajiem klientiem. Katru reizi, kad apmeklētājs noklikšķina uz tiešsaiastes tērzētavas pogas, kas parasti tiek parādīta vietnes labajā apakšējā stūrī; tiek parādīts tērzēšanas logs. Turpmāk noklikšķinot uz šī loga, apmeklētājs uzsāk tērzēšanu ar uzņēmuma pārstāvi, kurš pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejams tērzēšanas pieprasījuma apstrādei.
4. Pielāgojiet tiešsaistes tērzētavas logrīku
Tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēji parasti piedāvā plašu rīka pielāgojumu klāstu. Tas var ietvert tiešsaistes (ja tērzētava ir pieejama) un bezsaistes (ja tērzēšana nav pieejama) pogas un tērzēšanas logu dizaina pielāgošanu, lai tas izskatītos savā vietā mājaslapā, kā arī valodas un tekstu maiņu. Jūs varat arī izvēlēties, vai, noklikšķinot uz tērzēšanas pogas, nekavējoties tiks sākta tērzēšana, vai tiks atvērta pirmstērzēšanas veidlapa, kuru apmeklētājam ir jāaizpilda. Pirmstērzēšanas veidlapas un kontaktu formas (ja neviens aģents nav tiešsaistē) parasti var arī pielāgot atbilstoši Jūsu vajadzībām.
5. Izmantojiet proaktīvos tērzēšanas aicinājumus
Proaktīvā tērzētava ir bieža dadzu tiešsaistes tērzētavu sniedzēju piedāvāta funkcija. Proaktīvos tērzēšanas aicinājumus var rādīt vai nu katrā mājaslapas lapā vai nu tikai konkrētās lapās. Piemēram, Jūsu cenu vai izrakstīšanas lapās, kur cilvēkiem visbiežāk ir nepieciešama palīdzība. Aicinājumus var taisīt gan manuāli, gan automātiski, saskaņā ar iepriekšiestatītiem noteikumiem. Piemērm, balstoties uz apmeklētāja informāciju vai viņa uzvedību mājaslapā, viņa atrašanās vietu, lapu mājaslapā, mājaslapā pavadīto laiku, mājaslapas apmeklēšanas reizes u.c.
6. Izveidojiet šablona atbilžu sarakstu
Tās ir iepriekšdefinētas atbildes uz klientu biežāk uzdodamiem jautājumiem. Tās ļauj samazināt atbildes laiku un uzlabot aģentu efektivitāti, jo viņiem nevajadzēs rakstīt vienas un tās pašas vēstules uz vienādiem jautājumiem, uz kuriem var atbildēt ar vienkāršu pareizi uzrakstītu atbildi ar dažu klikšķu palīdzību. Šablona vēstules ir ļoti noderīgas, ja aģentiem ir jāapstrādā vairāki tērzēšanas pieprasījumi vienlaicīgi.
Labākie Jūsu tiešsaistes tērzētavas atbalsta iestatīšanas piemēri
Saprast tiešsaistes tērzētavas integrēšanu mājaslapā ir tikai pirmais solis. Lūk ir daži padomi un labākie piemēri Jūsu tiešsaistes tērzētavas rīka optimizēšanai, lai tas nestu augļus gan Jūsu uzņēmumam, gan Jūsu klientiem.
Novietojiet to pareizās lapās
Kaut arī tiešsaistes tērzētavas pogu var pievienot visām mājaslapas lapām, iespējams, Jūs vēlēsieties to pievienot tikai dažās no tām. Šajā gadījumā, ir jāizvēlas lapas, kurās Jūsu klientiem un mājaslapas apmeklētājiem varētu rasties visvairāk jautājumu. Parasti tās ir Cenu, Produktu, Kontaktu, BUJ un galvenās lapas.
Gudri izmantojiet proaktīvās tērzēšanas funkcionalitāti
Ieviešot automātiskos proaktīvos tērzēšanas aicinājumus, pārliecinieties, ka tie neparādās jau pirmajās mājaslapas apmeklēšanas sekundēs, jau pirms lietotājs parspēja iepazīties ar mājaslapu. Turklāt, nevajadzētu vienu lietotāju aicināt tērzēšanā vairākas reizes, īpaši tas attiecas uz cilvēkiem, kuri jau noraidīja šādu aicinājumu. Tas viņu tikai tracinās.
Rādiet lietotājiem tiešsaistes pieejamības statusu
Ja Jūs neplānojat apstrādāt savu tiešsaistes tērzētavu 24/7, ir nepieciešams, lai klienti varētu skaidri redzēt, kad Jūsu aģenti nav pieejami. To var izdarīt ieslēdzot tērzētavas bezsaistes pogu, kas tiks attēlota, kad Jūsu aģenti ir bezsaistē un nevar apstrādāt tērzētavas dialogu. Var arī norādīt tiešsaistes tērzētavas darba laiku kontaktu lapā.
Pareizi izmantojiet šablona ziņas
Kaut arī šablona vēstules var ievērojami paātrināt atbildes laiku, dažreiz, ja tās izmanto nedomājot, tās var atnest vairāk kaitējuma nekā labuma. Noteikums numur viens par šablona vēstulēm – tās ir nepieciešams rediģēt un personalizēt katrai konkrētai situācijai un konkrētām katra klienta vajadzībām.
Investējiet tiešsaistes tērzētavas aģentu apmācībā
Un pats galvenai, Jūsu tērzētavas atbalsta kvalitāte nav tikai pareiza programmatūra ar uzlabotu funkcionalitāti. Galvenais ir tie cilvēki, kas strādā ar tiešsaistes tērzētavu. Investējiet savos tērzētavas aģentos. To apmācībā var iekļaut efektīvus paņēmienus tērzētavas rīka izmantošanu, kas var uzlabot viņu elastības prasmes.
Discover on your own!
Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Vai tiešsaistes tērzētavas pogu var novietot katrā mājaslapas lapā?
Kaut arī tiešsaistes tērzētavas pogu var pievienot visām mājaslapas lapām, iespējams, Jūs vēlēsieties to pievienot tikai dažās no tām. Šajā gadījumā, ir jāizvēlas lapas, kurās Jūsu klientiem un mājaslapas apmeklētājiem varētu rasties visvairāk jautājumu. Parasti tās ir Cenu, Produktu, Kontaktu, BUJ un galvenās lapas.
Kāpēc Jūsu uzņēmumam izmantot tiešsaistes tērzētavu?
Tas ļauj piedāvāt ātru un savlaicīgu palīdzību klientiem. Turklāt, ja to izmanto stratēģiski pareizi, tas var ievērojami palīdzēt palielināt klientu iesaisti, uzlabot klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, vienlaikus samazinot klientu atbalsta izmaksas.
Kā izvēlēties tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēju?
Pirms tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēja izvēles, ir cik vien daudz iespējams, jāuzzina par visiem iespējamiem variantiem. Lūk ir daži no programmatūras parametriem, kuriem ir jāpievērš sava uzmanība: piedāvātais funkciju klāsts, adaptācija, iestatīšana, citu pušu programmatūras savienošana, drošība, savienojamība ar mobilām ierīcēm, cena un klientu apkalpošanas kvalitāte.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Atklājiet, kā bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra var uzlabot Jūsu klientu apmierinātību un palielināt pārdošanas konversijas. Sazinieties reāllaikā, stipriniet saikni ar apmeklētājiem un nodrošiniet personalizētu pieredzi, izmantojot LiveAgent piedāvātās funkcijas. Iepazīstieties ar risinājumiem, kas palielina uzticību un efektivitāti!
Atklājiet labāko tiešraides tērzēšanas alternatīvu
Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!
Savienojiet TeleCube VoIP ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu un zvanu centra efektivitāti bez papildu izmaksām! Izbaudiet globālu pārklājumu, interaktīvu balss atbildi un zemas izmaksas ar priekšapmaksas vai abonēšanas plāniem. Sāciet bezmaksas integrāciju jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmuma komunikāciju viegli un draudzīgi. Apmeklējiet mūs, lai uzzinātu vairāk!
Integrējiet Asana ar LiveAgent, lai automatizētu uzdevumus un uzlabotu darbplūsmu. Izmantojiet Zapier, lai viegli pārvaldītu projektus un uzdevumus vienotā platformā, un palieliniet komandas efektivitāti bez nepieciešamības pārslēgties starp saskarnēm. Izmēģiniet bezmaksas un vienkāršu integrāciju jau šodien!