Kas ir klientu forums?
Forums ir tiešsaistes diskusiju dēlis, kas ļauj lietotājiem sazināties forumā izvietojamo ziņu veidā. Klientu forums citos vārdos ir lietotāju forums vai kopienas forums. Būtībā, tā ir vieta, kur uzņēmuma klienti var sazināties viens ar otru vai atrast viņiem nepieciešamo informāciju. Turklāt, viņi var uzdot viens otram jautājumus un atbildēt tiem, daloties ar savām zināšanām. Piemēram, noderīgiem ieteikumiem un trikiem, uzskatiem, labākām lietošanas iespējām, lietošanas piemēriem un personīgo pieredzi uzņēmuma produktu vai pakalpojumu izmantošanā.
Kā izveidot forumu saviem klientiem?
Daudzi palīdzības dienesta programmatūras sniedzēji iekļauj kopienas forumus savos klientu pašapkalpošanas portālos. Tādēļ Jums nav nepieciešams meklēt dažādus rīkus. Parasti, forumu var izveidot, izpildot dažas vieglas darbības, kas neprasa tehniskās prasmes vai speciālās zināšanas.
Lai izveidotu klientu forumu LiveAgent sistēmā, Jums ir jādodas uz savu klientu pašapkalpošanās portāla sadaļu. Te Jūs atradīsiet forumu. Pēc tam, vienkārši ievadiet nosaukumu un izvēlieties, vai tas ir iekšējais vai publiskais forums. Uzrakstiet aprakstu, iekļaujiet nepieciešamos atslēgas vārdus SEO optimizācijai un izvēlieties atbildīgo nodaļu, kas apstrādās foruma ziņas.
Iekšējie forumi ir paredzēti uzņēmuma darbiniekiem. Bet publiskie forumi ir redzami visiem. Taču, lai uzdotu jautājumus un atbildētu uz tiem lietotājam ir jāielogojas sistēmā. Klienti, kas ir reģistrēti Jūsu klientu portālā varēs redzēt ieteicamos forumus tieši galvenajā lapā. Kad viņi atver forumu, viņi var gan pievienoties diskusijai, gan uzdot jaunus jautājumus.
Katra foruma ziņa – jauns jautājums vai jebkāds tēmas komentārs -, nekavējoties tiks pārveidots biļetē. Šī biļete parādīsies aģentu panelī kopā ar pārējām biļetēm. Kad ir nepieciešams, uzņēmuma aģenti var piedalīties kopējā diskusijā. Viņi var sniegt noderīgu informāciju un atbildēt uz jautājumiem, uz kuriem citi foruma lietotāji nezin atbildi.
Izvēloties konkrētu nodaļu, kas būs atbildīga par foruma ziņu apstrādi, Jūs nodrošināt, lai visas foruma biļetes nonāktu pie pareizajiem darbiniekiem. Šādi klientiem atbildēs tikai aģenti ar lielākajām zināšanām, pieredzi un kvalifikāciju. Tas nodrošina laicīgu un efektīvu pareizas informācijas nodošanu.
5 galvenie ieguvumi no klientu kopienas foruma izmantošanas
Klientu forums ir kas vairāk nekā vienkārši loģisks Jūsu pašapkalpošanās portāla turpinājums. Ļoti bieži uzņēmumi domā par klientu forumu, kā par kaut ko, ko nebūtu slikti ieviest, nevis kā par nepieciešamību. Taču, ja pareizi pārvaldīt forumu, tas var veicināt pozitīvu ieguvumu. Piemēram, lietotāju iesaisti, klientu apmierinātības un lojalitātes augšanu, un pat pozitīvas izmaiņas un inovācijas uzņēmuma produktu līnijā. Lūk ir daži no galvenajiem ieguvumiem ieviešot uzņēmuma klientu kopienas forumu kopā ar savu pašapkalpošanās portālu:
1. Palīdzība klientu iesaistē
Ja klientu iesaiste ir svarīga Jūsu stratēģijas daļa, tad kopienas forums var būt jaudīgs palīgs. Tas sniedz klientiem pievilcīgu vietu, kur dalīties ar savu pieredzi. Un runa iet ne tikai par Jūsu uzņēmuma diskusiju, bet arī par citām kopienas lietām vai dalībniekiem. Dodot klientiem iespēju veidot tēmas un diskutēt ar citiem lietotājiem, Jūsu klienti jūt personīgās iesaistes un nozīmīguma sajūtu.
Turklāt, ja Jūsu produkts ir ļoti elastīgs un to var ievērojami pielāgot, klienti visticamāk novērtēs iespēju aplūkot forumu un redzēt, kā citi to izmanto. Tas var palīdzēt viņiem arī atrast risinājumus, par kuriem viņi sākumā pat nebija iedomājušies. Tātad, forums var novest klientus pie efektīvākas un plašākas Jūsu produktu izmantošanas.
2. Jūsu klientu pašapkalpošanās rīku uzlabošana
Jūsu atbalsta aģenti vai klienti varēs atbildēt uz jautājumiem kopienas forumā. Tas burtiski ļauj lietot forumu kā Zināšanu Bāzi. Tas ir, kā informācijas pilns resurss, kas var palīdzēt citiem, īpaši jauniem klientiem, kuri tikai sāk izmantot Jūsu produktus. Dažiem no Jūsu ilgtermiņa lojālajiem klientiem var pat iepatikties regulāri būt forumā, daloties ar savu labāko pieredzi un padomus tēmās, kurās viņi ir eksperti. Tas veido ilgtermiņa noderīgu resursu daudziem klientiem vienlaicīgi. Tas var arī palīdzēt ietaupīt Jūsu klientu atbalsta aģentu laiku.
3. Esošā satura optimizācija
Klientu diskusiju uzraudzība kopienas forumā ir nozīmīga. Tā var dot uzņēmumam dziļāku sapratni par klientu problēmām. Turklāt, tas dod Jums lielisku iespēju uzlabot esošo saturu, iekļaujot tajā visinteresantākās klientu tēmas. Turklāt, ja klienti turpina uzdot jautājumus un runāt par problēmām, kas jau ir aprakstītas Jūsu zināšanu rakstos, nozīmē, ka Jūsu sniegtais saturs nav pilns un ne visiem ir saprotams. Tādēļ ir nepieciešams to uzlabot un pielāgot.
4. Produktu uzlabošana
Uzraugot diskusijas kopienas forumos, uzņēmumi var iegūt daudz ideju un citas noderīgas informācijas. Tas ir noderīgi ne tikai klientu atbalsta nodaļai, bet arī produktu komandai. Klienti sniedz atgriezenisko saiti, diskutējot par uzņēmuma produktiem/pakalpojumiem, daloties ar savām idejām, perspektīvām un pieredzēm. Tas var palīdzēt uzņēmumiem gūt ieskatu produkta attīstībā. Turklāt, strādāt uz uzlabojumiem, kuri ir nepieciešami jau esošajiem klientiem.
5. Klientu diskusiju uzraudzība
Vienā vai otrā veidā, klienti tiešsaistē runā par zīmoliem un viņu produktiem. Ne visi uzņēmumi ir spējīgi efektīvi uzraudzīt un atbildēt uz šīm diskusijām. Piemēram, sociālie tīkli, citu pušu forumi vai citas vietas, kuras ir grūtāk vai pat neiespējami atklāt. Sniedzot klietiem kopienas forumu, kur viņi var veikt šīs diskusijas par uzņēmumu, nozīmē uzraudzīt, ko klienti runā. Turklāt, ne tikai uzraudzīt, bet nepieciešamības gadījumā arī piedāvāt savlaicīgu palīdzību un dodot padomu.
Atklājiet paši
Zināšanas ir svarīgas, taču tikai, kad tās pielieto praksē. Izveidojiet forumu saviem klientiem tieši LiveAgent sistēmā.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Apmeklē mūsu ceļvedi un uzzini, kā izveidot efektīvu BUJ lapu, kas uzlabos klientu pieredzi un optimizēs tavu mājaslapu. Izmantojot mūsu 7 soļu metodi, tu izveidosi strukturizētu un vizuāli pievilcīgu BUJ lapu, kas ietaupīs laiku un resursus. Skaties video un uzzini vairāk!
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.
Atklājiet, kā klientu portāla funkcijas, piemēram, zināšanu bāze, klientu forumi, atsauksmes, meklēšanas rīki un biļešu iesniegšana, var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent piedāvātajiem risinājumiem un faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties klientu pašapkalpošanās portāla programmatūru. Izmēģiniet bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem vislabāko pašapkalpošanās pieredzi!