Mūsdienās daudzas tīmekļa vietnes piedāvā saviem apmeklētājiem iespēju sazināties reāllaikā, izmantojot bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas rīku. Kā piemēru var minēt īsziņas, tiešos ziņojumus sociālajos plašsaziņas līdzekļos vai pat Google Hangouts tērzēšanu. Tā kā visi tūlītējās saziņas veidi ir praktiski risinājumi, kas atvieglo informācijas apmaiņu, nav pārsteigums, ka uzņēmumi vēlas tos izmantot klientu apkalpošanas un mārketinga stratēģijās.
Tomēr ērtības, ko sniedz tieša saruna ar klientiem, nav vienīgā tērzēšanas rīku priekšrocība. No brīža, kad apmeklētājs ieiet Jūsu tīmekļa vietnē, tērzēšana tiešsaistē var pavadīt viņu visā apmeklējuma laikā un (cerams) visā pirkuma procesā.
Tāpēc šodien lielākajai daļai uzņēmumu ir nepieciešams izvēlēties tiešsaistes tērzēšanas rīku, ko var integrēt tīmekļa vietnē. Live Agent bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu tīmekļa vietnei ir aprīkota ar daudzām integrētām sistēmām. Piemēram, ātras tērzēšanas logrīku, septiņu dienu palīdzības pieteikumu vēstures meklēšanu un vienu integrāciju, piemēram, tērzēšanas pogu, e-pasta adresi, saziņas veidlapu vai tālruņa numuru.
Ja meklējat vairāk funkciju un/vai modernākus risinājumus, piemēram, neierobežotu meklēšanas vēsturi, sociālo mediju integrāciju vai automatizācijas funkcijas, iepazīstieties ar LiveAgent maksas plāniem.
Tomēr pat bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas rīka ierobežotā funkcionalitāte ļaus Jums viegli pārvaldīt savu uzņēmumu. Kā? Iedziļināsimies sīkāk un tuvāk aplūkosim šo populāro risinājumu.
Tiešsaistes tērzēšanas programmatūra – kas īsti tā ir?
Tiešsaistes tērzēšana ir līdzeklis, kas ļauj sazināties ar vietnes apmeklētājiem. Jūs varat izmantot bezmaksas tērzēšanu tiešsaistē, lai uzsāktu sarunas ar pirmreizējiem apmeklētājiem, sazinātos ar klientiem, kas atgriežas, un sniegtu atbalstu esošajiem lietotājiem reāllaikā. Tas ir mūsdienīgs, nepārtraukts un konstruktīvs veids, kā panākt lielāku pārdošanas apjomu, noslēgt vairāk darījumu un saglabāt esošo klientu apmierinātību un lojalitāti.
Bezmaksas tiešsaistes tērzēšana tīmekļa vietnē sniedz personalizētas klientu pieredzes priekšrocības, labāku mijiedarbību ar zīmolu un priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas lietotnes ieviešana Jūsu uzņēmumā būs noderīga arī visiem klientu apkalpošanas aģentiem, kā arī Jūsu mārketinga, pārdošanas un attīstības komandām.
Tiešsaistes tērzēšanas risinājumam komerciālā tīmekļa vietnē ir izšķiroša nozīme saiknes stiprināšanā starp vietni un tās apmeklētājiem, jo tas ļauj uzņēmuma darbiniekiem iegūt un nostiprināt klienta interesi par piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem.
Kad apmeklētājs ieiet tīmekļa vietnē (tieši vai ar meklētājprogrammas klikšķa starpniecību), viņš joprojām var identificēt iemeslus, kas viņu pamudināja veikt meklēšanu, tāpēc viņa vēlme nodibināt pirmo kontaktu ir diezgan liela.
Tāpēc bezmaksas tiešsaistes tērzēšana ļauj pilnībā izmantot šīs situācijas priekšrocības. Tā ļauj palielināt patērētāju interesi par Jūsu produktiem, piedāvājot palīdzību reāllaikā. Pateicoties tam, apmeklētāja intereses un sākotnējās apmierinātības līmenis var palielināties un pieaugt vēl pirms viņa pārvēršanās par potenciālo klientu. Tā rezultātā tiek optimizēti ieguldījumi, kurus pēc tam var novirzīt pozicionēšanai vai reklāmas kampaņām.
Kāpēc jūsu tīmekļa vietnei ir nepieciešama tērzēšanas programmatūra?
Klienti izmantos tērzēšanas logrīku, lai ātri un ērti saņemtu atbildes uz saviem jautājumiem vai lūgtu palīdzību, ja rodas problēmas. Pārdošanas un mārketinga komandas izmanto šādus rīkus, lai apkopotu potenciālos klientus un pārvērstu tos par pircējiem. Atbalsta vai pakalpojumu komandas izmanto tērzēšanu tiešsaistē, lai ātri atrisinātu klientu problēmas, nodrošinātu labāku apkalpošanu un vērtīgāku pieredzi.
Ikviens uzticams bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas risinājums var būt neticami vērtīgs B2C uzņēmumiem, kas darbojas tiešsaistē, jo tērzēšanas rīkus var izmantot, lai piesaistītu potenciālos klientus, samazinātu atteikumu īpatsvaru un mazinātu iepirkumu groza pamešanu.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu tīmekļa vietnei var arī palīdzēt B2B uzņēmumiem uzsākt vai mainīt kampaņas. Tas ir balstīts uz lietotāju uzvedību, īstenot interaktīvas tērzēšanas, pamatojoties uz sagatavotiem šabloniem, lai paātrinātu un atvieglotu saziņu ar lietotājiem vai piedāvātu proaktīvu atbalstu.
Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kādas priekšrocības Jūsu uzņēmumam var sniegt bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas rīks.
Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūras priekšrocības
1. Sekojiet nākotnes tendencēm
Kāpēc tērzēšana tiešsaistē kā klientu apkalpošanas risinājums ir aktuāla visā pasaulē? Daudzu aptauju un pētījumu rezultāti ir skaidri.
Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas rīki piedāvā klientiem daudzkanālu pieredzi visā iegādes, pievienošanas un tehniskā atbalsta procesā. Tas piedāvā klientam vienotu pieredzi neatkarīgi no tā, kurā iegādes posmā viņš atrodas.
Turklāt 92% lietotāju ir pozitīva pieredze, izmantojot tiešsaistes tērzēšanas rīku, salīdzinot ar 88%, izmantojot tālruni, 85% – e-pastu, 84% – Facebook un 77% – Twitter (Inc). Turklāt 63% klientu piekrīt, ka viņi labprātāk atgriezīsies vietnē, ja varēs runāt ar pārstāvi, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē. (eMarketer).
Tomēr galvenais iemesls, kādēļ šādu risinājumu vajadzētu ieviest, ir tas, ka mūsdienās apmeklētāji sagaida, ka Jūsu vietnē atradīs tiešsaistes tērzēšanu. Un Jūs taču nevēlaties pievilt klientus vai potenciālos klientus, vai ne? Precīzāk, vairāk nekā 41% klientu sagaida, ka tīmekļa vietnē atradīs tiešsaistes tērzēšanas logu (Forrester). Ja tas jūs nepārliecina, ir vēl pieci citi iemesli, kas izklāstīti tālāk.
2. Jūs varēsiet atbildēt ātrāk
Klienti novērtē tūlītēju ziņojumapmaiņu, jo, kā norāda nosaukums, tā ir tūlītēja! Lietotāji sagaida ātras atbildes uz saviem jautājumiem. 79% klientu apgalvo, ka dod priekšroku tērzēšanai ar aģentiem tikai tāpēc, ka tā piedāvā tūlītēju saziņu salīdzinājumā ar citiem kanāliem. (Econsultancy). Šķiet loģiski, ka patērētāji vēlas saņemt atbildes reāllaikā, tāpēc tērzēšana tiešsaistē un ziņojumapmaiņa sociālajos tīklos turpina iekarot arvien lielāku popularitāti, kamēr e-pasta izmantošana gadu no gada samazinās.
Biežāka pieejamība noteikti ir lielisks veids, kā vairot klientu uzticību. Patiesībā, ievietojot bezmaksas tiešsaistes tērzēšanu savā tīmekļa vietnē, pirmās atbildes sniegšanas laiks var samazināties līdz mazāk nekā 3 minūtēm (saskaņā ar pasaules vidējo rādītāju visās nozarēs).
Tomēr ne visi tiešsaistes tērzēšanas rīki ir vienādi. Atturieties no vienīgajiem automatizācijas rīkiem un tērzēšanas robotiem. Saskaņā ar 99 Firms, datiem 29% tērzēšanas tiešsaistes tērzēšanas lietotāju nepatīk scenāriju atbildes, un gandrīz 1/3 patērētāju nepatīk tērzēšanas pakalpojumu aģentu izmantotās sagatavotās atbildes, jo tām trūkst personalizācijas. Tāpēc jums ir jātiecas pēc iespējas biežāk nodrošināt saviem klientiem personalizētu un pielāgotu pieredzi.
Tāpat kā tūlītējo ziņapmaiņu lietojumprogrammas, arī tiešsaistes tērzēšanas sarunas mēdz būt brīvākas un lietotājam draudzīgākas, jo tās nojauc barjeras starp uzņēmumiem un klientiem.
3. Jūsu tīmekļa vietne darbosies Jūsu labā 24/7
Iespējams, lielākā tiešsaistes tērzēšanas priekšrocība ir iespēja atbildēt klientiem jebkurā diennakts laikā. 51% klientu vēlas, lai uzņēmumi būtu pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, tāpēc šāda pieejamība ir liela priekšrocība ikvienam tiešsaistes uzņēmumam (Inc). Tomēr jums, visticamāk, būs citas prioritātes (piemēram, gulēšana), kas nozīmē, ka Jūs nevarēsiet būt tiešsaistē 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā. Tomēr tas nenozīmē, ka iestāsies pasaules gals, jo Jūs varat ļaut tiešsaistes tērzēšanai strādāt Jūsu labā arī tad, kad esat bezsaistē.
Uzlabotie tērzēšanas rīki ļauj izveidot automatizētas atbildes uz dažāda veida pieprasījumiem. Tas var būt jebkas, sākot no sagaidīšanas ziņojuma un beidzot ar saziņas veidlapu. Jūs pat varat lūgt apmeklētājiem iesniegt savu vārdu, e-pasta adresi un tālruņa numuru, pirms viņi var sākt tērzēt ar Jums.
Ja Jūsu risinājums ir integrēts ar CRM vai palīdzības dienesta programmatūru, tiešsaistes tērzēšanas laikā iegūtie klientu dati tiks automātiski saglabāti. Jūs varat sākt pielāgot savas atbildes un veidot attiecības ar klientiem no brīža, kad sākat atbildēt uz viņu ziņojumiem. Atšķirībā no telefona vai e-pasta sarunām uzticama bezmaksas tērzēšanas programmatūra jūsu tīmekļa vietnei saglabā arī iepriekšējo sarunu transkripcijas pavedienos, kas ir pieejami gan aģentiem, gan klientiem, tiklīdz tie atver tiešsaistes tērzēšanas logu.
Vēl viena iespēja, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, ir automatizēt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, kas ilgtermiņā ietaupīs Jums daudz laika un padarīs Jūsu klientus apmierinātus. Vispārīgā ideja ir parādīt apmeklētājiem, ka esat viņiem pieejams, kad vien viņiem tas nepieciešams, un uzsākt sarunas, lai panāktu konversijas.
4. Jūsu klienti jutīs, ka Jums patiesi viņi rūp.
Viena lieta, kas atšķir bezmaksas tiešsaistes tērzēšanu tīmekļa vietnēm no citiem rīkiem, ir tā, ka daudzu lietotāju acīs tā ir daudz dabiskāka saziņas forma nekā e-pasts. Tā kā sarunas notiek reāllaika tērzēšanas laikā, tās ļauj jums izveidot tūlītēju saikni ar klientiem personīgā līmenī.
Tomēr tērzēšana tiešsaistē nenozīmē tikai ātru atbildes laiku. Ir kaut kas vēl svarīgāks par to, un tas ir fakts, ka ilgstošu attiecību veidošana liek klientiem atgriezties. Tas, savukārt, rada personalizētākas sarunas ar klientiem, kuri jau ir izveidojuši saikni ar Jūsu uzņēmumu.
Ņemot vērā tehniskos aspektus, bezmaksas tērzēšana tiešsaistē tīmekļa vietnē (atšķirībā no vairuma gadījumu mobilajā ierīcē) ļauj jūsu aģentiem tērzēšanas logā kopīgot multivides failus, piemēram, attēlus, video vai GIF failus. Un, lai gan līdzīgas darbības var veikt, izmantojot e-pastu, to ir daudz vieglāk paveikt, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē.
5. Jūs paātrināsiet pārdošanas procesu
Atbildot klientiem, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē no darbvirsmas, varat arī uzlabot savas sarunu prasmes un ātrāk slēgt darījumus. Ja izmantojat universālo iesūtni un paneli, kurā apkopotas visas lietotāju mijiedarbības (tas būtu jāpiedāvā ikvienai kvalitatīvai bezmaksas tiešsaistes tērzētavai), varat risināt citus biznesa uzdevumus, kamēr tērzējat ar klientiem. Tādējādi viss pārdošanas process kļūst vienmērīgāks un efektīvāks nekā jebkad agrāk, ieskaitot visu nepieciešamo: sākot no maksājumu apstrādes un pakalpojumu rezervēšanas līdz cenu piedāvājumu, rēķinu un pat informācijas nosūtīšanai un procesu izsekošanai.
Īsāk sakot, Jums būs viss, kas nepieciešams, lai reklamētu un pārdotu savus produktus vienuviet. Tas noteikti pozitīvi ietekmēs jūsu pārdošanas rezultātus un palielinās klientu noturību.
Aplūkosim dažus statistikas datus, kas pamato šo apgalvojumu:
- Tiešsaistes tērzēšanas rezultātā par 48% palielinās ieņēmumi par tērzēšanas stundu un par 40% palielinās konversijas rādītājs (Icmi).
- Tīmekļa vietnes apmeklētāji, kas ar Jūsu uzņēmumu sazinās, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, ir 4,5 reizes vērtīgāki par apmeklētājiem, kas to nedara (Icmi).
- Uzņēmumi, kas piedāvā tērzēšanu tiešsaistē, ziņo, ka klientu apmierinātības rādītāji uzlabojas par 34% un klientu apkalpošanas izmaksas samazinās 2,6 reizes. (Verint)
- Tiešsaistes tērzēšanas ieviešana nodrošina 3,84% konversiju rādītāju pieaugumu un kopējo ieņēmumu pieaugumu par 6% (Goinflow).
- Klientu, kuri pirms pirkuma veikšanas iesaistījās tērzēšanā, vidējā pārdošanas pasūtījuma vērtība bija par 10 % lielāka, salīdzinot ar tiem, kuri tērzēšanā nepiedalījās (Forrester).
- 22% aptaujāto uzņēmumu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, reģistrēja 5-10% ieņēmumu pieaugumu (99 Firms).
Neatkarīgi no tā, ko izmantojat – bezmaksas tērzēšanu tīmekļa vietnē vai maksas programmatūru – abi risinājumi ir pieejami visu izmēru uzņēmumiem. Pirmajā gadījumā nav jāmaksā par pašu pakalpojumu, bet Jums tomēr ir “jāmaksā” ar savu laiku, lai apmācītu aģentus lietot un uzturēt rīku.
Par laimi, uzticamas bezmaksas tērzēšanas programmatūras izveide Jūsu vietnei ir tikpat vienkārša kā “plug-and-play” programmatūras izmantošana, kas neprasa lielu IT darbu. Tāpēc bezmaksas tērzēšanas rīka izmantošanai Jūsu pieredzējušajiem pakalpojumu aģentiem vajadzētu būt pavisam vieglai.
6. Jūs izveidosiet ilgtermiņa attiecības ar klientiem
Tiešsaistes tērzēšana ir lielisks kanāls, lai sāktu sarunas ar klientiem un palīdzētu viņiem risināt viņu problēmas. Kā jau paskaidrojām iepriekš, tērzēšana var aptvert visu, sākot no klientu atbalsta līdz stratēģisku darījumu slēgšanai. Tomēr šīs lietas ir tikai sākums stabilām, ilgtermiņa attiecībām, kuras Jums ir iespējams izveidot ar katru savu klientu.
Kad tiešsaistē saņemat klienta kontaktinformāciju, Jūs varēsiet sazināties ar klientu, izmantojot e-pastu, un atsaukties uz jebkuru darbību, ko klients veicis saistībā ar Jūsu uzņēmumu. Tā varētu būt pateicība par pirkuma veikšanu, lūgums sniegt atsauksmes vai apmierinātības aptaujas> aizpildīšana. Tomēr šos procesus var automatizēt. Tas ietaupīs Jūsu laiku un, pats galvenais, nodrošinās, ka Jūs nepalaidīsiet garām iespēju aprunāties ar saviem klientiem un turpināt sarunu.
Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas tendences
Uzņēmumi plaši izmanto tērzēšanu tiešsaistē pārdošanas, mārketinga un klientu atbalsta vajadzībām. Tiešsaistes tērzēšana aizpilda milzīgu plaisu klientu pieredzes nozarē.
Pat visvienkāršākā bezmaksas tiešsaistes tērzēšana spēj ietekmēt klientu dzīvi, ietekmēt viņu lēmumus un palielināt pārdošanas apjomu. Ir pamatots iemesls, kāpēc tā ir tik populāra tendence uzņēmējdarbības pasaulē un kāpēc tērzēšana tiešsaistē kļūst aizvien populārāka starp visu nozaru uzņēmumiem.
Uzņēmumu, kas jau izmanto tērzēšanu tiešsaistē, skaits turpina pieaugt. Tāpēc tas ir tikai laika jautājums, kad visi Jūsu konkurenti to ieviesīs. Tas nozīmē, ka, ja tagad nolemsiet pievienot tērzēšanas rīka logrīku savai tīmekļa vietnei, Jūs būsiet soli priekšā daudziem konkurentiem.
Comm100 atklāja, ka 82% klientu bija apmierināti ar savu tērzēšanas pieredzi. Tas ir daudz labāks rezultāts nekā ar e-pastu (61%) un tālruni (44%). Iespējams, tas ir saistīts ar iepriekš minēto faktoru kombināciju, piemēram, personalizāciju un ātrumu.
42% klientu dod priekšroku tērzēšanai tiešsaistē, nevis tālruņa zvanam, jo viņiem nepatīk, ka viņiem jāgaida. (J.D. Power).
B2B tirgos tērzēšana tiešsaistē palielina konversiju B2B klienti, kas uzsāk tērzēšanu ar uzņēmumu, trīs reizes biežāk veic pirkumus nekā tie, kas to nedara. E-komercijas tīmekļa vietnēs tērzēšana tiešsaistē palīdz novērst 40% gadījumu, kad tiek pamests iepirkumu grozs. Un tas vēl nav viss! Klienti, kuri izmanto tiešsaistes tērzēšanas atbalstu, vidēji par vienu pirkumu iztērē par 60% vairāk nekā tie, kuri to neizmanto.
Tātad secinājums ir skaidrs. Tiešsaistes tērzēšanas programmatūra arī nākotnē būs aktuāla. Vislabākais, ko varat darīt, ir pievienoties šai tendencei un pozitīvi pārsteigt klientus ar efektīvu saziņu.
Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas vai maksas tērzēšanas programmatūra – ko izvēlēties?
Pirms izvēlaties jebkādu maksas vai bezmaksas tērzēšanas programmatūru savai vietnei, ņemiet vērā dažus svarīgus rādītājus un aspektus:
- To klientu skaits, kuri sazinās ar Jūsu uzņēmumu, izmantojot dažādus kanālus.
- Drošības līmenis, ko Jūsu klienti sagaida un novērtē
- Darbinieku skaits – vai Jūsu apkalpošanas nodaļā strādā pietiekami daudz aģentu, kas būs atbildīgi par tiešsaistes tērzēšanas pārvaldību?
- Kādu pakalpojumu sagaida Jūsu klienti? Vai viņi sagaida ātru atbildi? Vai viņi vēlas izmantot jaunākās tehnoloģijas?
- Bezmaksas tiešsaistes tērzēšana ļauj strādāt no mākoņa, tāpēc darbinieki var piekļūt informācijai un strādāt no jebkuras vietas.
- Vai klientu pārstāvji ir orientēti uz apkalpošanu vai saistīti ar uzņēmuma vērtībām un mērķiem?
Jebkura programmatūras risinājuma izvēle Jūsu uzņēmumam ir tieši saistīta ar Jūsu uzņēmuma mērķiem un uzdevumiem.
Tomēr, izvēloties risinājumu, ir svarīgi pievērst uzmanību arī pakalpojuma sniedzējam un bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas rīka kvalitātei. Ja nezināt, ar ko sākt, iesakām aplūkot LiveAgent bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas risinājumu, kā arī tā maksas iespējas. Uzņēmuma piedāvājums ir lielisks risinājums, kas integrē bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūru Jūsu tīmekļa vietnei kopā ar palīdzības dienestu. Tādējādi tas ir ideāls rīks, lai pilnveidotu Jūsu klientu atbalsta nodaļu.
Atklājiet to paši!
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Klientu apkalpošanas programmatūra
Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.
Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra
Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!