Klientu ieteikumu un atsauksmju sadaļas izmantošana dod biznesam iespēju veidot uz klientiem vērstus produktus, kas uzlabo viņu apkalpošanu un problēmu risināšanu. Tas, savukārt, palielina klientu noturēšanas un lojalitātes rādītājus, kas atvēdīs Jums vēl vairāk jaunu klientu.
Tas ir burtiski bezriska variants. Taču kā saņemt noderīgu klientu atgriezenisko saiti? Ar atsauksmju un ieteikumu sadaļu. Aplūkosim kā to izveidot.
Kāpēc populārākie atgriezeniskās saites vākšanas veidu nedarbojas?
Ir vairums veidu, kā uzņēmumi cenšas iegūt vairāk klientu atgriezeniskās saites, taču lielākā daļa no šiem veidiem ir pavisam neefektīva.
Piemeram, paņemsim e-pasta mārketingu. Caur e-pastu uzņēmums var sazināties ar esošajiem klientiem un uzdot viņiem dažus jautājumus par savu zīmolu un prouktiem. Tācu cik daudz klientiem reāli ir laiks vai enerģija un vēlme, lai to darītu? Ja process ne ar ko nav stimulēts – tad ļoti nedaudziem.
Tas pats attiecas uz atgriezeniskās saites formam Jūsu mājaslapā. Šīm formām, protams, ir pietiekams potenciāls, lai veidotu lielu noderīgu klientu atsauksmju skaitu, taču klienti, kas vēlas ātri ienākt mājaslapā un veikt pirkumu, uzskata tās par kaitinošu šķērsli.
Daži uzņēmumi cenšasa saņemt atgriezenisko saiti apzvanot savus klientus. Šī metode ir ļoti resursu ietilpīga. Kaut arī daži klienti novērtēs individuālo uzmanību, Jūs pilnā mērā sajutīsiet, ka tas novērš Jūsu uzmanību no galvenajiem biznesa uzdevumiem, kuriem būtu jāpievērš uzmanība pirmkārt. Tāpēc Jums iespējams vajadzētu saņemt atgriezenisko saiti no saviem klientiem dabīgā veidā, ar SEO optimizācijas rīku piesaisti. Ilgtermiņā šāda pieeja var atmaksāties.
Tas pats attiecas uz Jūsu sociālo tīklu uzraudzību. No vienas puses, sociālie tīkli ir lielisks veis uzraudzīt Jūsu uzņēmuma saziņu un uzzināt ko cilvēki tiešām domā par to, taču tas ir ļoti laikietilpīgs veids. Īstenībā, sociālo tīklu uzraudzība prasa resursu izdalīšanu uzraudzībai un atbildēm uz klientu atsauksmēm.
Un ne tikai tas, taču ieviešot dažādas klientu atgriezeniskās saites stratēģijas, Jūs zaudējat ļoti daudz laika.
Atsauksmju un ieteikumu sadaļas ieguvumi
Atgriezeniskās saites un ieteikumu sadaļas ieviešana, iespējams, ir visgudrākais veids kā veidot noderīgu klientu atgriezenisko saiti. Šī funkcija prasa vismazāk resursu kā no Jums, tā arī no Jūsu klientiem. Atsauksmju un ieteikumu forma ir interesants, interaktīvs un ļoti aizraujošs lietotāju foruma veids, kas ļauj Jums labāk saprast, kas klientiem labāk patīk un kas nepatīk Jūsu uzņēmumā un tā produktos.
Pēc atgriezeniskās saites pogas ieviešanas savā mājaslapā, klienti varēs atstāt Jums atsauksmes un ieteikumus. Pie tam, viņi varēs balsot par esošajiem piedāvājumiem tikai ar vienu peles klikšķi, kas nozīmē, ka ar šo rīku Jūs piesaistāt viņus sadarbība ar sevi. Tas atšķir atsauksmju un ieteikumu sadaļu no aptauju formām, kur klientiem nav ne jausmas, ko un kā saka citi lietotāji.
Katru reizi, kad klients nosūta atgriezenisko saiti, Jūs tiksiet brīdināts caur jaunu biļeti. Tad Jums būs jāpieņem lēmums vai ir nepieciešams uz to atbildēt.
Šādi vācot visu Jūsu atgriezenisko saiti vienā vietā kā šī, Jūs pārskatat visu procesu. Nav nepieciešams ieviest vairākas atgriezeniskās saites stratēģijas – no aptaujām līdz zvaniem vai sociāliem tīkliem -, kas nozīmē, ka Jūs ietaupāt daudz laika. Tātad, Jūs varēsiet audzēt savu uzņēmumu ātrāk. Viss, kas Jums ir nepieciešams ir atsauksmju un ieteikumu sadaļa.
Un labākais, ka Jūs varat savu atsauksmju un ieteikumu lapu pielāgot savam zīmolam pielāgojot pogas. Jūs pat varat augšupielādēt savu attēlu vai uzrakstīt savu HTML kodu.
Lūk, dažas funkcijas:
Universāla iesūtne
Visas Jūsu biļetes glabājas viena vietā, kas atgādina Jūsu e-pasta iesūtni, tikai gurāku.
Biļešu sistēma
Vienā biļetē ir savāktas visas ziņas, kuras klients ir rakstījis. Tāda pieeja padara klientu problēmu risināšanas procesu vieglāku nekā nekad agrāk.
Automatizēta biļešu sadale
Nosakiet, kam kādas biletes piešķirt, un cik daudz viens aģents var apstradāt biļetes. Ja āgentam ir nepieciešams pārtraukums, nodrošiniet to. Ja ir nepieciešams nomainīt darbinieku atbildīgo par biļeti, tad arī to Jūs varēsiet viegli izdarīt.
Laika uzskaite
Uzziniet vairāk par to, cik ilgi vidēji ir nepieciešams klientu jautājuma risināšanai, izmantojot laika uzskaites funkciju.
Tagi
Jo vairāk ir klientu jautājumu, tad tās var sadalīt pa kategorijām. Izmantojiet tagus, lai atzīmētu svarīgus klientus.
Uzziniet vairāk par šo funkciju mūsu LiveAgent – Atsauksmju un ieteikumu sadaļa rakstā.
Secinājums
Tagad Jūs ziniet cik svarīga Jūsu uzņēmuma veiksmei ir atgriezeniskā saite. Ieviešot un iestatot atsauksmju un ieteikumu sadaļu, Jūs varat pacelt savu uzņēmumu uz nākamo līmeni daudz ātrāk nekā iepriekš. Uzziniet vairāk par klientiem, atrodiet viņu lielākās problēmas un tad risiniet tās.
Atklājiet paši
Zināšanas ir svarīgas, taču tikai tad, kad tās tiek pielietotas praksē. Izmēģiniet visu, ko Jūs iemācieties mūs akadēmijā tieši LiveAgent sistēmā.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Atklājiet efektīvas stratēģijas klientu atsauksmju iegūšanai, tostarp atsauksmju sadaļas izveidi mājaslapā, esošo atsauksmju publicēšanu un klientu aptauju veidošanu. Uzziniet, kā maksimāli izmantot e-pasta kampaņas un sociālos tīklus, lai uzlabotu zīmola reputāciju, vienlaikus izvairoties no apmaksātām atsauksmēm. Iegūstiet praktiskus padomus un piemērus, lai optimizētu klientu atgriezenisko saiti.
Klientu apkalpošanas sagataves
Ietaupiet laiku un palieliniet darbinieku apmierinātību ar efektīvām klientu apkalpošanas sagatavēm! Uzziniet vairāk un izmēģiniet LiveAgent.