AI assist
Mākslīgā intelekta izmantošana klientu atbalstā var radīt revolūciju uzņēmuma darbībā visā pasaulē. MI atbildes imitē cilvēku mijiedarbību, uzlabojot klientu apkalpošanas pieredzi un apstrādājot lielu pieprasījumu apjomu. Šī tehnoloģija palīdz pārveidot atbildes melnrakstus profesionālās atbildēs, tādējādi palielinot klientu apmierinātību.
Turklāt mākslīgais intelekts atbrīvo aģentus-cilvēkus no atkārtotiem pieprasījumiem, ļaujot viņiem risināt sarežģītas problēmas, kurās nepieciešama cilvēka iesaistīšanās. MI un cilvēku mijiedarbības saplūšana nodrošina izcilu, efektīvu un pielāgotu klientu apkalpošanu, uzlabojot atrisināšanas laiku un veicinot klientu lojalitāti.
AI assist
Kopumā MI klientu apkalpošanā darbojas, izmantojot mašīnmācīšanos, dabiskās valodas apstrādi un datu analīzi. Šie MI rīki ir apmācīti, izmantojot pagātnes datus un klientu mijiedarbību, ļaujot pielāgot atbildes uz klientu pieprasījumiem. Tas izmanto ne tikai iepriekš apkopotas vai skriptētas atbildes, jo MI var nodrošināt atbildes atbilstoši situācijai.
Būtībā MI izprot konkrētās klientu vēlmes un izmanto šo izpratni, lai piedāvātu personalizētu klientu pieredzi. Šī personalizēšana uzlabo klientu pieredzi, uzlabo attiecības un palielina uzņēmumu ieņēmumus.
AI assist
Klientu sarunu personalizēšana var viegli noteikt toni klientu mijiedarbībai visās jomās. Tas varētu ietvert draudzīgas un mierīgas valodas lietošanu esošajam klientam vai formālāku un informatīvāku jaunam klientam. Ar MI darbināmas klientu atbalsta sistēmas var arī novērtēt sarunu biedra emocionālo toni, lai empātiski reaģētu, liekot klientam justies sadzirdētam un novērtētam.
AI assist
MI īpaši spīd ar uzlaboto gramatikas korekciju. MI gramatikas korekcijas rīki var ievērojami uzlabot klientu apkalpošanas aģentu komunikācijas spējas. Šie rīki skenē un analizē aģentu sniegto tekstu, atklājot gramatikas kļūdas, pareizrakstības kļūdas, pieturzīmju kļūdas un teikumu veidošanas problēmas. Pēc problēmu atklāšanas viņi iesaka labojumus, nodrošinot, ka aģenti sniedz profesionālas un gramatiski pareizas atbildes.
MI ļauj klientu apkalpošanas aģentiem sniegt skaidras un saprotamas atbildes bez kļūdām, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un veicina zīmola lojalitāti.
AI assist
LiveAgent AI Assist pamatā ir OpenAI ChatGPT, kas izmanto dabiskās valodas apstrādi (NLP), lai saprastu, interpretētu un atbildētu uz klientu jautājumiem dažādās valodās. Šī tehnoloģija palīdz šai MI klientu apkalpošanas funkcijai pārvarēt valodas barjeras un netraucēti sazināties ar klientiem no visas pasaules viņu dzimtajā valodā, tādējādi uzlabojot klientu apmierinātību.
Šī iespēja paplašina jūsu uzņēmuma sasniedzamību un rada iekļaujošu pieredzi visiem klientiem neatkarīgi no viņu valodas izvēles.
Atsauksmes
Cenu paketēs mēs rūpīgi atlasījām funkcijas, lai jūs varētu izvēlēties vispieejamāko ar vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko lietojat, nesagraujot savu budžetu.
Populārākais
Tātad, kā LiveAgent AI Assist var pacelt jūsu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī? Nākamajās sadaļās jūs uzzināsit par MI atbalstītu atbilžu radīšanu, tā spēju uzlabot aģentu precizitāti un produktivitāti, kā arī daudzvalodu iespējas.
Ja esat gatavs, ejam dziļumā!
Uzvedņu rakstīšana, lai garantētu vēlamo rezultātu, ir māksla pati par sevi. Pirms mēs nonākam pie detalizētiem norādījumiem par MI izmantošanu LiveAgent, vispirms apspriedīsim, kā varat uzrakstīt efektīvas uzvednes.
Tagad, kad varat rakstīt MI uzvednes kā profesionālis, apskatīsim, kā izmantot šīs zināšanas, izmantojot LiveAgent AI Assist!
Vēl viena joma, kurā AI Assist var izrādīties nenovērtējams, ir klientu apkalpošanas darbību optimizēšana un uzlabošana. Valodas modelis ļauj programmai AI Assist precīzi un acumirklī saprast un atbildēt uz klientu vaicājumiem, ievērojami samazinot atbildes laiku.
Apstrādājot lielu pieteikumu daudzumu, AI Assist izmanto viedo automatizāciju, lai efektīvi tiktu galā ar slodzi, iesakot atbilstošus ieteikumus, pieteikumu pārsūtīšanu un atbilstošās birkas.
AI Assist arī novērš atkārtotu pieprasījumu pārslodzi, ātri ģenerējot atbilstošas atbildes. Tādā veidā tiek uzlabota efektivitāte un samazināts problēmas atrisināšanai nepieciešamais laiks.
AI Assist darbojas, izmantojot mākslīgo intelektu, lai apstrādātu un izprastu klientu pieprasījumus vispusīgi. Kā jūs jau zināt, tas tiek panākts, izmantojot NLP, kas ļauj MI interpretēt cilvēka valodu kopā ar kontekstu, kurā tā tiek izmantota. Tādējādi atbalsta aģenti var precīzāk izprast klienta problēmas.
Piemēram, iedomājieties klientu, kurš cīnās ar sarežģītu tehnoloģisku problēmu un sazinās ar klientu apkalpošanas dienestu. Tā vietā, lai aģents tērētu laiku, mēģinot izprast problēmu, viņš var ievadīt problēmu MI rīkā. MI atšifrēs problēmu, noteiks iespējamos risinājumus, kas iegūti no vēsturiskajiem risinājumu datiem, un sniegs precīzu un piemērotu atbildi. Pēc tam aģents var nodot šo informāciju klientam, ātri un precīzi atrisinot problēmu.
Drīzumā AI Assist varēs iedziļināties teksta datos un izprast klienta pieprasījuma kontekstu, noskaņojumu un nolūku, pat ja tas ir citā valodā. Tas palīdz saglabāt dažādu valodu nianses un piedāvāt vispiemērotāko atbildi. Tādā veidā uzņēmumi var nodrošināt netraucētu, precīzu un ātru klientu atbalstu, ievērojami uzlabojot klientu apmierinātību un pieredzi.
Piemēram, iztēlojieties, ka spāniski runājošs klients nosūta pieprasījumu par pasūtījumu, kuru viņš nav saņēmis. AI Assist rīks sapratīs pieprasījumu, neskatoties uz to, ka tas ir spāņu valodā, un noteiks atbilstošo atbildi. Tas var sniegt iepriekš uzrakstītu ziņu, konsultējot klientu par to, kā pārbaudīt pasūtījuma statusu, vai automātiski atzīmēt šo pieprasījumu un nodot to aģentam sarežģītāku problēmu gadījumā. Aģents-cilvēks saņems šo pieprasījumu ar tulkojumu uzņēmumam vēlamajā valodā, tādējādi uzņēmumiem ir ērti efektīvi reaģēt uz klientu pieprasījumiem no visas pasaules.
Lai gan pašlaik šī iespēja ir izstrādes stadijā, tā drīz būs pieejama LiveAgent klientiem.
Tā kā mēs virzāmies dziļāk digitālajā laikmetā, MI darbināmi rīki, piemēram, LiveAgent AI Assist, ir ne tikai revolucionāri, bet arī būtiski. MI pielietojums klientu apkalpošanā nodrošina ātru reakcijas laiku, unikālu personalizāciju un uzlabotu vispārējo klientu pieredzi.
AI Assist sper soli tālāk, uzlabojot precizitāti, optimizējot pieteikumu apstrādi un piedāvājot efektīvu daudzvalodu atbalsts. Šis ģeniālais rīks patiesi no jauna definē klientu atbalstu, nodrošinot vienmērīgu, efektīvu atbalsta sistēmu pēc pieprasījuma, kas var apkalpot klientus no visas pasaules.
Ja vēlaties uzlabot sava uzņēmuma atbalsta līmeni, varat izmantot LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, lai pārbaudītu AI Assist un redzētu, cik revolucionārs tas var būt jūsu uzņēmumā.
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team