Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Atbildiet uz lielāku skaitu palīdzības pieteikumu, izmantojot “viss vienā” palīdzības dienesta programmatūru.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sazinieties ar saviem
klientiem visos kanālos

Izpētiet mūsu daudzkanālu līdzekļu komplektu ar vairāknekā 130 pieteikumu funkcijām un vairāk nekā 200 integrācijām ar jūsu iecienītajiem rīkiem.

Noskaidrojiet kāpēc LiveAgent ir labākā
izvēle jūsu uzņēmumam

Liveagent tiek izvēlēta kā visātrāk ieviešamā programmatūra, labākā tiešsaistes čata programmatūra un nozares līderis
– tā klienti par to atsaucas respektablos atsauksmju portālos.

Palieliniet savus ieņēmumus ar tiešsaistes čatu

Tiešsaistes čats ir piemērots līdzeklis jebkuram darbam, un tam jābūt katra klienta atbalsta aģenta repertuārā. Mūsu tiešsaistes čats ir visātrākais čata logrīks tirgū, to ir ļoti viegli ieviest, turklāt tas var palīdzēt palielināt jūsu ieņēmumus pat par 48%. Uzsāciet čata sarunas un pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem, pateicoties uzlabotām čata funkcijām un proaktīvai saziņai.

Iegūstiet augstāku atrisināšanas līmeni, izmantojot zvanu centru

Tālruņa zvani ir vienkāršs veids, kā atrisināt lielāko daļu klientu problēmu, izmantojot personiskāku pieeju. Nodrošiniet personalizētu klientu apkalpošanu un palieliniet problēmu risinājumu līdz pat 56%. Izmantojiet visas LiveAgent zvanu centra programmatūras būtiskās funkcijas — neierobežotu zvanu ierakstīšanu, IVR vai aģentu pieejamības pārvaldību un ar katru zvanu sniedziet lielisku klientu apkalpošanu.

Samaziniet izdevumus ar pieteikumu apstrādes sistēmas palīdzību

Liveagent pieteikumu apstrādes sistēma ir mūsu zvaigzne, kas ļauj visam ritēt raiti. Pārejot uz pieteikumu apstrādi, varat ietaupīt līdz pat 95% līdzekļu, laika un resursu. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēma var apkopot visu jūsu komunikāciju no visiem izmantotajiem kanāla un organizēt to vienkopus. Sāciet ar LiveAgent pieteikumu apstrādi un nodrošiniet izmaksu ietaupījumu, efektīvu un izcilu klientu apkalpošanu.

Nodrošiniet klientu atgriešanos ar sociālo mediju palīdzību

Sociālo mediju integrācijas ir viens no populārākajiem klientu atbalsta kanāliem. Sociālo mediju atbalstam ir augsts apmierinātības līmenis, un līdz 70% klientu izvēlas atgriezties pie uzņēmuma, izmantojot sociālo mediju atbalstu. Audzējiet lojālu auditoriju un nodrošiniet pārsteidzošu klientu atbalstu, izmantojot Facebook, Twitter un Instagram. LiveAgent tiek galā arī ar Messenger un Viber, izmantojot WhatsApp atbalstu.

Ietaupiet laiku ar zināšanu bāzes palīdzību

Katrā palīdzības dienestā pašpalīdzības nozīmība ir nenovērtējama. Zināšanu bāzes raksti ir būtiska klientu portāla daļa, kuru klienti var apmeklēt jebkurā laikā un atrast padomu pašu spēkiem. Patiesībā 90% no visas klientu datplūsmas nāk no zināšanu bāzes. Sāciet darbu ar LiveAgent un rakstiet zināšanu bāzes rakstus, ceļvežus un padomus tieši savā informācijas panelī.

Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi

Kas atvedis Jūs uz šejieni šodien?

Tikai apskatos

Vai meklējat daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu ar jaudīgām funkcijām, iebūvētu tiešsaistes čatu un zvanu centra iespējām? Jūs esat nonācis īstajā vietā!

Apskatīt

Salīdziniet palīdzības dienesta risinājumus

Neesat pārliecināts, kura sistēma jums ir piemērota? Apskatiet mūsu detalizētās salīdzināšanas lapas, kurās galvenā uzmanība pievērsta cenas, lietotāju vērtējuma un funkciju salīdzinājumam.

Kas padara LiveAgent atšķirīgu?

Mūsu plašām funkcijām apveltītie un uzticamie rīki ir tikai aisberga virsotne. Uzziniet, kas daudziem uzņēmumiem visā pasaulē padara LiveAgent par tik lielisku izvēli.

Comparison of setup speed between LiveAgent and competitors

palīdzības dienesta programmatūra ar visātrāko uzstādīšanu

LiveAgent palīdzības dienesta risinājums ir visātrāk un vienkāršāk uzstādāmais, un mums ir apbalvojumi, kas to pierāda. Apsteidziet konkurentus un jau pāris minūšu laikā uzstādiet savu daudzkanālu palīdzības dienestu.

Customer support comparison between LiveAgent and ompetitors

Labākais klientu atbalsts, ko varat iegūt

Mēs neslēpjamies aiz BUJ (Biežāk Uzdotie Jautājumi) no jūsu pieprasījumiem. Mēs esam šeit 24/7, lai palīdzētu jums. Jūs varat sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu bez liekiem soļiem, tā, lai mēs jums varētu sniegt tieša klientu atbalsta pieredzi.

Labākā klientu pieredze veidojas
pateicoties LiveAgent

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR ceļojumu aģentūra ir lielākā Slovāku ceļojumu aģentūra ar vairāk nekā 100 gadu pieredzi un 90 000 apmierinātiem klientiem, kuriem ir iespēja ceļot uz vairāk nekā 150 valstīm katru gadu.

    Lasīt vairāk par Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht iesākās kā skolas projekts un šobrīd ir pārveidots reālā uzņēmumā, pateicoties labam klientu atbalsta servisam un panākumiem.

    Lasīt vairāk par FrëschKëscht

View all
Vēlaties
piedalīties apskatē?

Iepazīstieties ar LiveAgent un izpētiet visus rīkus, funkcionalitāti un mūsu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājuma pielietošanas piemērus.

Piedalīties apskatē

Vēlaties uzlabot
savu jaunuzņēmumu?

Ja jūs meklējat īsto palīdzības dienesta sistēmu savam jaunuzņēmumam, jūs esat nonācis īstajā vietā. Uzziniet, kāpēc jums vajadzētu izvēlēties LiveAgent.

Apskatiet, kas jauns
LiveAgent

Uzziniet par jaunākajiem LiveAgent atjauninājumiem un uzziniet, kā mēs nepārtraukti uzlabojam savu risinājumu.

Balvas

Apmierināti klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

View more

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x